Telefoonterreur Overheid en instanties.
Re: Telefoonterreur Overheid en instanties.
9 can de 10 keer staat mijn antwoord op mijn vraag niet op de website, dus ja dan moet je bellen.
-
- Berichten: 32461
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Telefoonterreur Overheid en instanties.
Dan zou ik zeggen: ga naar een andere zorgverzekeraar, energieaanbieder en bank. Begin bij je zorgverzekeraar: je hebt nog 30 dagen de tijd. Bel ze allemaal op: degene met de kortste wachttijd wordt het.Johan-17 schreef: ↑30 nov 2023 13:41Ik begrijp niet dat hier nog geen Klachten zijn geplaatst mbt de waanzinnige wachttijden als je een telefoontje pleegt naar overheidsinstanties en overige belangrijke instanties. Ik bedoel hier bv mee: Belastngdienst, SVB , etc, etc. Nu valt het bij expliciete overheidsdiensten nog mee, maar probeer maar eens een Zorgverzekering: een Energie-aanbieder: een Bank: .
Heus, het is allemaal niet zo moeilijk als je in uitdagingen en oplossingen denkt.
Re: Telefoonterreur Overheid en instanties.
Als uw antwoord er al zou staan, hoeft u niet te gaan kijken.
Ik laat al die bellers lekker in de wacht hangen. Twee of drie klanten per dag helpen is genoeg, vindt mijn baas.
Ik laat al die bellers lekker in de wacht hangen. Twee of drie klanten per dag helpen is genoeg, vindt mijn baas.
Re: Telefoonterreur Overheid en instanties.
U vraagt vast wat was er eerder, de kip of het ei.
Moneyman
vindt dit leuk
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Telefoonterreur Overheid en instanties.
Mooie inhoudelijke reactie, hier kan ik wel wat mee ...Moneyman schreef: ↑01 dec 2023 16:38Als dit je afdronk is van wat er geschreven is, heb je er nog niet veel van begrepen.Een Wiskunde Student schreef: ↑01 dec 2023 14:44En zo als je ziekteverzuim, personeelstekort, etc als valide argumenten ziet om herhaaldelijk geen prestatie te hoeven leveren , ja dan kun je beter stoppen.
Re: Telefoonterreur Overheid en instanties.
Inderdaad. Nogmaals lezen wat er daadwerkelijk staat, bijvoorbeeld. Ik voel niet de behoefte om mezelf te herhalen alleen omdat jij niet leest.Een Wiskunde Student schreef: ↑02 dec 2023 10:09Mooie inhoudelijke reactie, hier kan ik wel wat mee ...Moneyman schreef: ↑01 dec 2023 16:38Als dit je afdronk is van wat er geschreven is, heb je er nog niet veel van begrepen.Een Wiskunde Student schreef: ↑01 dec 2023 14:44En zo als je ziekteverzuim, personeelstekort, etc als valide argumenten ziet om herhaaldelijk geen prestatie te hoeven leveren , ja dan kun je beter stoppen.
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Telefoonterreur Overheid en instanties.
U speelt in dit topic ieder keer op de persoon.
Prima hoor als u daar maar gelukkig mee wordt
Prima hoor als u daar maar gelukkig mee wordt
Re: Telefoonterreur Overheid en instanties.
Zwaktebod. Ik heb het met jou juist over de inhoud…Een Wiskunde Student schreef: ↑02 dec 2023 10:21U speelt in dit topic ieder keer op de persoon.
Prima hoor als u daar maar gelukkig mee wordt
Re: Telefoonterreur Overheid en instanties.
Herkenbaar. Bij gewone bedrijven helpt het om de vraag per mail te sturen met de vraag om terug te bellen. Hoef je niet eindeloos in de wacht te staan (telefoon / chat). Overheid/instanties bellen ons wel als het nodig is, meestal zijn mail of papier al voldoende.