colour catcher
colour catcher
Bij ons was de afvoer (filter) van de wasmachine verstopt. Bleek een colour catcher doekje te zijn...
Re: colour catcher
Fijn dat we het weten. Dank u. En verder gaat het goed?
DeZevendeHenk
, Moneyman
, kuklos
en Jablan
vinden dit leuk
Moneyman
vindt dit leuk
-
Ik wilde alleen maar waarschuwen dat die 'handige' doekjes een probleem kunnen opleveren. Is dat erg?
Op zich niet. Maar het bericht wat jij plaatste had in de vorm waarin je het plaatste werkelijk nul komma geen enkele waarde.
Als je mensen wil waarschuwen maak dat dan duidelijk in je openingsbericht. En idealiter zet je er dan ook bij wat mensen kunnen doen om het te vooromen.
Doekjes zijn ook compleet overbodig. En als dat doekje bij u in het filter kan komen, kan dat ook met een zakdoekje. Is de rand wel goed afgesloten?
Nee hoor, dat is helemaal niet erg. Reacties op topics zijn soms anders dan de topic starter had verwacht, weet ik uit ervaring.
Ik vraag me wel af hoe dat doekje buiten de trommel is geraakt. Zit er zoveel ruimte tussen de trommel en de manchet?
Nee, ik heb gekeken, maar het is mij een raadsel hoe dat is gebeurd. Blijkbaar is het doekje zo dun dat dit in iedere machine zou kunnen gebeuren...