Helaas heeft het echtpaar 10 minuten voor onze afspraak afgebeld, omdat ze allebei ziek waren. Jammer voor degene die onderweg was om mij bij te staan, want die kwam voor niets dus.
Mevrouw de huisbaas had nog wel de tijd om mij te vertellen dat ik toch echt had gezegd dat alles voor hen was mocht ik de woning verlaten, ongeacht de tijd dat ik de woning had gehuurd.
De afgesproken 10 jaar dat er geen huur zou worden verhoogd kon ze zich niet meer herinneren, maar ik betaal toch nog steeds de huur die afgesproken werd aan het begin van het contract dus wie is er nu de leugenaar?
Geen enkel normaal mens maakt de afspraak met een huisbaas dat hij ca 28.000 euro mag houden zelfs al blijf je er maar 3 jaar wonen ipv 10 jaar.
Gezien de trieste omstandigheden van mijn vertrek kan ik de afgesproken 10 jaar niet volmaken, vandaar mijn vraag om wat vergoeding.
Ik laat me niet voor leugenaar uitmaken en een nieuwe afspraak voor komende dinsdag zie ik niet zitten, want dan waren ze allebei weer hersteld zei ze.
Ik vertrouw ze gewoon niet meer en ik ga nu alles verwijderen en herstellen, omdat ik er niet op kan vertrouwen dat eventuele toekomstige gemaakte afspraken met hen niet worden nagekomen ook al staan ze op papier.
Ik had in een van mails aangegeven dat de afspraak van 10 jaar helaas niet kon worden nagekomen gezien de omstandigheden en hij heeft die mail helemaal niet tegengesproken zoals zijn vrouw dat wel deed vanmiddag en het zich blijkbaar niet meer kon herinneren. Wel dat ze alles gratis mochten hebben dat wist ze dan nog wel.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)