Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Na bijna een jaar, hoe is het mogelijk.
moederslink
vindt dit leuk
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 jan 2024 23:28
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Helaas heb ook ik een salontafel 4547 moeten annuleren, omdat het na maanden nog niet binnen was. Het annuleren ging heel makkelijk, maar je geld teruggestort krijgen helaas niet. Na tientallen mailtjes, hebben wij nog steeds niets ontvangen. Een reactie krijg je vrij snel en daarin beloven ze telkens het geld terug te storten. Helaas nog niets gezien.
Laatst gewijzigd door Nicolien1976 op 09 jan 2024 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Fijn voor de klanten, wij nog steeds niet. Wanneer krijgen wij ons geld dan? En we zijn uiteraard ook niet gebeld zoals wel weer was toegezegd. Zelfs onze jurist heeft jullie inmiddels gevraagd de betaling te voldoen. Wat moet er nog meer gebeuren voor jullie alle problemen eens oplossen?
-
- Berichten: 5177
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
De laatste stap is een faillisementsaanvraag maar of je daar veel aan hebt is een tweede. Hoewel af en toe de dreiging van een faillisement de wanbetaler snel tot inzicht laat komen.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Helaas bij ons is het hetzelfde. Nu de rechtsbijstand ingeschakeld. We hebben ze officieel in gebreken gesteld maar ook daarop geen reactie. Nu naar de volgende stap, het ontbinden van de overeenkomst en terugeisen van geld. Wat een bedrijf! Ik denk niet dat ze door hebben dat wij echt hard moeten werken en dat zulke bedragen niet zomaar op de plank liggen bij ons. Ik hoop op een fatsoenlijke oplossing maar ben er inmiddels bang voor. Geen kast en waarschijnlijk fluiten naar het geld. We beginnen maar opnieuw met sparen.
Voor woneninterieur realiseer wat jullie bij mensen te weeg brengen. En kom gewoon je afspraken na. Als je dat niet kunt ben dan zo fatsoenlijk om dit toe te geven en het geld terug te storten.
Voor woneninterieur realiseer wat jullie bij mensen te weeg brengen. En kom gewoon je afspraken na. Als je dat niet kunt ben dan zo fatsoenlijk om dit toe te geven en het geld terug te storten.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Zouden jullie na meer malen vragen ook het bedrag van order nummer 4750. Een (niet geleverde kast) terug kunnen storten. Rechtsbijstand is er al mee bezig en volgende stap is aangifte bij de politie. Bespaar ons, de juristen en jezelf veel tijd en energie en stort het ontvangen bedrag gewoon terug!!!
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Order #4827
Geen spullen geleverd (binnen de termijn), vervolgens gezien de al vele negatieve reacties maar een enkele keer uit laten stellen, tot ook dit niet tot het leveren van spullen kwam.
Hierna de order geannuleerd, geen geld ontvangen binnen de 14 dagen. Vervolgens diverse reacties ontvangen dat de provider er mee bezig is etc.. Gisteren aangegeven dat we stappen ondernemen, (aangifte, forums benaderen, en een advocaat/jurist erop zetten). Hierna zijn we gebeld dat het er vandaag op zou staan, ook dat is natuurlijk weer niet gebeurd.
Wij zijn er klaar mee en gaan vanavond de vervolgstappen in gang zetten. (dat de spullen er niet zijn dat is nog het minst erge, maar dat je het geld niet terug krijgt is schandalig! )
Aan de oplopende ordernummers te zien komt er meer dan voldoende geld binnen.
Ons advies is, bestel hier niet. Je krijg geen spullen en geen geld !
We zullen spoedig een update plaatsen omtrent de gang van zaken.
Geen spullen geleverd (binnen de termijn), vervolgens gezien de al vele negatieve reacties maar een enkele keer uit laten stellen, tot ook dit niet tot het leveren van spullen kwam.
Hierna de order geannuleerd, geen geld ontvangen binnen de 14 dagen. Vervolgens diverse reacties ontvangen dat de provider er mee bezig is etc.. Gisteren aangegeven dat we stappen ondernemen, (aangifte, forums benaderen, en een advocaat/jurist erop zetten). Hierna zijn we gebeld dat het er vandaag op zou staan, ook dat is natuurlijk weer niet gebeurd.
Wij zijn er klaar mee en gaan vanavond de vervolgstappen in gang zetten. (dat de spullen er niet zijn dat is nog het minst erge, maar dat je het geld niet terug krijgt is schandalig! )
Aan de oplopende ordernummers te zien komt er meer dan voldoende geld binnen.
Ons advies is, bestel hier niet. Je krijg geen spullen en geen geld !
We zullen spoedig een update plaatsen omtrent de gang van zaken.
-
- Berichten: 5177
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het lijkt er sterk op dat ze het ene gat met het andere vullen. De mensen die het langst gewacht hebben of het hardst scheeuwen worden dan betaald met het geld van de nieuwe klanten die blijkbaar nog steeds binnen komen.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Order 2665 van november 2022 is nog steeds niet geleverd of terugbetaald.
-
- Berichten: 5177
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
die schreeuwen waarschijnlijk niet hard genoeg.
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Deze bestelling is ook terugbetaald en moet morgen op de rekening van de klant staan.Nicolien1976 schreef: ↑09 jan 2024 23:44Helaas heb ook ik een salontafel 4547 moeten annuleren, omdat het na maanden nog niet binnen was. Het annuleren ging heel makkelijk, maar je geld teruggestort krijgen helaas niet. Na tientallen mailtjes, hebben wij nog steeds niets ontvangen. Een reactie krijg je vrij snel en daarin beloven ze telkens het geld terug te storten. Helaas nog niets gezien.
Klant is ook bericht.
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Duh..
is dit het nieuwe businessmodel.
1. Klant klaagt op het Trosradar Forum
2. Woneninterieur geeft na X reminders het geld terug
3. Woneninterieur meldt hier trots dat ze hebben terugbetaald
Wake up!! en zorg dat je hier geen nieuwe meldingen meer krijgt
is dit het nieuwe businessmodel.
1. Klant klaagt op het Trosradar Forum
2. Woneninterieur geeft na X reminders het geld terug
3. Woneninterieur meldt hier trots dat ze hebben terugbetaald
Wake up!! en zorg dat je hier geen nieuwe meldingen meer krijgt
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Op 7 Juni heb ik een tuintafel besteld bij dit bedrijf van 512 euro. Er werd aangegeven dat de gemiddelde levertijd 2,5 weken was waarbij het soms wat uitliep. Dat kan ik als klant begrijpen. Echter bleef ik wachten en kreeg geen tafel. Weer een mail gestuurd, weer hetzelfde antwoord, het liep soms wat uit. Ik zou snel bericht ontvangen. Na anderhalve maand werd het wachten me wat gortig. Ik heb alle begrip voor vertraging en dat zaken kunnen uitlopen maar steeds hetzelfde antwoord en een verwijzing naar een track trace link die ook niet bleek te werken werd ik boos. Het waren loze beloftes die dit bedrijf niet nakwam dus ik werd aan het lijntje gehouden. Ik werd aangeraden een chat te sturen, ook dat heb ik gedaan. Weer werd een belofte gedaan dat de tafel over 2 weken zou worden bezorgd. Ook werd er gezegd dat er genoeg andere tuintafels waren. Hoezo andere tuintafels? Ik had mijn keuze gemaakt, wat een vreemd iets om dit tegen een klant te zeggen. Na 2 maanden was ik er wel klaar mee, ik heb enorm veel mails gestuurd, constant beloftes gedaan die dit bedrijf niet nakwam. Ook nu weer een doorverwijzing naar de track n trace. Het vertrouwen was weg. Toen las ik diverse reviews en herkende daarin alles wat me ook overkwam bij dit bedrijf. Ik heb aangegeven een slechte review te gaan plaatsen en kreeg een zakelijke verzoek terug om maar even terug om deze slechte review te verwijderen omdat deze schadelijk zou zijn voor het bedrijf. De toon van dit bericht was intimiderend en ik heb aangegeven dat het me vrij staat mijn mening over dit bedrijf te ventileren via een review omdat ik naar mijn weten leef in een democratie. Na 3 maanden heb ik nog steeds geen tafel ontvangen, wel mijn geld betaald, het gaat om 512,- euro. Ik heb aangegeven mijn geld terug te willen en werd vervolgens gewezen op het retourbeleid van max 14 dagen waarin ik mijn geld terug kreeg. Aan het retourbeleid van de wettelijke terugbetaalperiode van 2 weken waar ze me zelf op hebben gewezen, hebben ze zich ook niet gehouden. Ik wil geen juridisch advies. Ik wilde gewoon een tafel die ik heb besteld, hier heb ik 3 maanden op gewacht, de zomer is inmiddels voorbij. Mijn geld heb ik nog steeds NIET. Dit bedrijf behoort simpelweg tot de malafide bedrijven waarvoor ik iedereen wil behoeden. Loze beloftes, je wordt als klant aan het lijntje gehouden. Bij de aankondiging van een slechte review krijg je een zakelijk verzoek om deze niet te plaatsen…terwijl ze zelf in gebreke zijn. Verbazingwekkend! Ik heb nog steeds mijn geld niet retour. Woneninterieur behoort tot de categorie malafide bedrijven. Loze beloftes, standaard antwoorden en vooral ONBETROUWBAAR.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Je zóu er natuurlijk ook vanuit een wat positiever insteek naar kunnen kijken. Als ik kijk naar het tijdsverloop, dan denk ik eerder dat men met onverwachte (al dan niet financiële) issues te maken heeft gehad, en dat er keihard gewerkt is om het probleem op te lossen en alsnog iedereen te geven waar ze recht op hebben. Natuurlijk kan het altijd beter, en had er ongetwijfeld beter gecommuniceerd kunnen worden. Maar dit soort reacties getuigen van weinig inlevingsvermogen en voelen vooral als een "schop na". Laten we eerlijk zijn: hoe vaak komen we hier topics tegen waarbij een winkel ineens veel klachten krijgt, maar ze vervolgens ook weer oplost?Een Wiskunde Student schreef: ↑10 jan 2024 18:11Duh..
is dit het nieuwe businessmodel.
1. Klant klaagt op het Trosradar Forum
2. Woneninterieur geeft na X reminders het geld terug
3. Woneninterieur meldt hier trots dat ze hebben terugbetaald
Wake up!! en zorg dat je hier geen nieuwe meldingen meer krijgt
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
In week twee zou de betaling afgehandeld worden! Ordernr 4656
U raad het al, geen betaling, maar ook geen reactie meer.
Ik heb inmiddels melding gedaan bij de Autoriteit Consument en Markt.
U raad het al, geen betaling, maar ook geen reactie meer.
Ik heb inmiddels melding gedaan bij de Autoriteit Consument en Markt.
-
- Berichten: 5177
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Zeker zullen er problemen spelen of gespeeld hebben. Maar dit bedrijf heeft gewoon zijn kop in het zand gestoken en niets gedaan en gecommuniceerd.
Als ze eerlijk hadden gecomminiceerx over welke probllemen ze hadden en een plan van aanpak naar de klanten die op terugbetaling wachten incl. Tijdsschema dan waren er waarschijnlijk veel minder klachten. ( en de artikelen die niet leverbaar zijn van de site halen natuurlijk.)
Als ze eerlijk hadden gecomminiceerx over welke probllemen ze hadden en een plan van aanpak naar de klanten die op terugbetaling wachten incl. Tijdsschema dan waren er waarschijnlijk veel minder klachten. ( en de artikelen die niet leverbaar zijn van de site halen natuurlijk.)
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Bedankt voor deze reactie.Moneyman schreef: ↑10 jan 2024 19:00Je zóu er natuurlijk ook vanuit een wat positiever insteek naar kunnen kijken. Als ik kijk naar het tijdsverloop, dan denk ik eerder dat men met onverwachte (al dan niet financiële) issues te maken heeft gehad, en dat er keihard gewerkt is om het probleem op te lossen en alsnog iedereen te geven waar ze recht op hebben. Natuurlijk kan het altijd beter, en had er ongetwijfeld beter gecommuniceerd kunnen worden. Maar dit soort reacties getuigen van weinig inlevingsvermogen en voelen vooral als een "schop na". Laten we eerlijk zijn: hoe vaak komen we hier topics tegen waarbij een winkel ineens veel klachten krijgt, maar ze vervolgens ook weer oplost?Een Wiskunde Student schreef: ↑10 jan 2024 18:11Duh..
is dit het nieuwe businessmodel.
1. Klant klaagt op het Trosradar Forum
2. Woneninterieur geeft na X reminders het geld terug
3. Woneninterieur meldt hier trots dat ze hebben terugbetaald
Wake up!! en zorg dat je hier geen nieuwe meldingen meer krijgt
Wij doen inderdaad ons uiterste best en vinden het net zo vervelend als de klanten het vinden.
Het is natuurlijk veel fijner om klanten blij te maken met een mooi meubel dan negatieve berichten te ontvangen.
Er zullen vast nog wat nieuwe klachten ontstaan maar wij gaan zorgen dat het topic over een tijdje gesloten kan worden.
-
- Berichten: 5177
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Dat laatste is een top streven. En ik hoop dat jullie ook lering trekken uit deze negatieve periode.
Dorfje
vindt dit leuk