Recent een bed besteld bij Misterbed.
Schroeven verkeerd geleverd, opzich geen probleem. Daarna nieuwe schroeven; ook de verkeerde.
De goede schroeven zouden komen, maar geen idee wanneer precies of dat er genoeg zouden zijn en of wij al in aanmerking kwamen... en ondertussen dus nog steeds geen functionerend bed.
Mijn man heeft behoorlijk vaak moeten bellen; er werd vaak niet gereageerd, meerdere verhalen opgehangen, de toon was onprettig.
Uit wanhoop omdat we nog steeds geen schroeven hadden (en dit speciale soort ook niet in de bouwmarkt was) heb ik een review op Google geplaatst. (Die trouwens niet mals zijn, maar daar kwam ik toen pas achter)
Mijn man belde ondertussen en toen bleken die andere schroeven, ook al zijn ze korter toch te passen en kregen we als compensatie een dekbedovertrek.
Helemaal prima....
Nou kreeg ik vandaag een mailtje dat ze me dat overtrek niet gingen sturen ivm de negatieve review op Google. (Ik was trouwens nog wel van plan deze met de afronding iets aan te passen, leek me fair). En het verzoek deze te verwijderen.
Ik ben echt ontsteld over de gang van zaken, de onbereikbaarheid en de agressieve toon. Dit heeft helemaal niks met klantenservice te maken.
Geen tijd om de boel op orde te maken maar wel om reviews te checken....
Dus wees gewaarschuwd!
P.S.: ik moet in alle eerlijkheid wel zeggen dat de kwaliteit van het bed prima is! Dus als het wel goed gaat, is er niks aan de hand.
Klantenservice MisterBed
-
- Berichten: 3397
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Klantenservice MisterBed
Vreselijk dit weer. Laat u ons weten hoe dit afloopt?
Re: Klantenservice MisterBed
Waarom was u nou "ontsteld" en waarvoor wilt u ons waarschuwen? Men heeft moeite gedaan u andere schroeven te sturen, uiteindelijk bleken de eerste schroeven toch te passen en brandt u het bedrijf af op internet. Vindt u het gek dat er dan geen behoefte /noodzaak/animo is om een cadeau te sturen. U vertelt nergens waaruit die agressieve toon bestond. Vaak worden de woorden "agressief, niet serieus genomen enz " gebruikt om een verhaal extra kracht bij te zetten. U hebt een prima bed ontvangen. Wees daar blij mee en ga niet zeuren en figuurlijk stampvoeten over een cadeau (!).Tamra2 schreef: ↑15 jan 2024 17:21Recent een bed besteld bij Misterbed.
Schroeven verkeerd geleverd, opzich geen probleem. Daarna nieuwe schroeven; ook de verkeerde.
De goede schroeven zouden komen, maar geen idee wanneer precies of dat er genoeg zouden zijn en of wij al in aanmerking kwamen... en ondertussen dus nog steeds geen functionerend bed.
Mijn man heeft behoorlijk vaak moeten bellen; er werd vaak niet gereageerd, meerdere verhalen opgehangen, de toon was onprettig.
Uit wanhoop omdat we nog steeds geen schroeven hadden (en dit speciale soort ook niet in de bouwmarkt was) heb ik een review op Google geplaatst. (Die trouwens niet mals zijn, maar daar kwam ik toen pas achter)
Mijn man belde ondertussen en toen bleken die andere schroeven, ook al zijn ze korter toch te passen en kregen we als compensatie een dekbedovertrek.
Helemaal prima....
Nou kreeg ik vandaag een mailtje dat ze me dat overtrek niet gingen sturen ivm de negatieve review op Google. (Ik was trouwens nog wel van plan deze met de afronding iets aan te passen, leek me fair). En het verzoek deze te verwijderen.
Ik ben echt ontsteld over de gang van zaken, de onbereikbaarheid en de agressieve toon. Dit heeft helemaal niks met klantenservice te maken.
Geen tijd om de boel op orde te maken maar wel om reviews te checken....
Dus wees gewaarschuwd!
P.S.: ik moet in alle eerlijkheid wel zeggen dat de kwaliteit van het bed prima is! Dus als het wel goed gaat, is er niks aan de hand.
-
- Berichten: 32210
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Klantenservice MisterBed
Kunnen jullie in dat kwalitatief prima bed nog wel lekker slapen dan, na zoveel onrecht? Ik zou de slaapkamer niet eens meer in durven.Tamra2 schreef: ↑15 jan 2024 17:21Ik ben echt ontsteld over de gang van zaken, de onbereikbaarheid en de agressieve toon. Dit heeft helemaal niks met klantenservice te maken.
[...]
P.S.: ik moet in alle eerlijkheid wel zeggen dat de kwaliteit van het bed prima is! Dus als het wel goed gaat, is er niks aan de hand.