alfatrion schreef: ↑17 jan 2024 22:53
NeoDutchio schreef: ↑17 jan 2024 21:46
Ook is de datum van afsluiten niet bekend en is het dus ook niet zeker dat dezelfde informatie op de site stond.
Kom op zeg. Je kan gewoon aan tussen toen en nu aan de site zien dat ze nooit voldaan hebben aan de wetgeving als het gaat om het verstrekken van essentiële informatie. De informatie van toen geeft alleen wel een mogelijkheid op dat het een proefabonnement was, al kun je afvragen of drie jaar wel een termijn waar de wetgever aan dacht toen ze had over beperkte duur.
TS spreekt over
meer dan 3 jaar dat deze incasso gemist is. Dat zegt niets over wanneer er iets afgesloten is. Dat zegt ook niet hoe het afgesloten is. En dat zegt niet waar er iets afgesloten is. Leuk dat u vind dat er in het verleden in uw ogen iets fout staat, maar wat geeft dat voor hulp aan TS?
U komt aanzetten met een willekeurige link uit een willekeurig jaar waarbij nu echt niet na te gaan is of dat überhaupt iets met het verhaal te maken heeft. En ja, in uw link staan enkel opties met een kennismakingstarief, maar is dat de enige manier geweest om toentertijd te bestellen? Nu kan je ook een site vinden met enkel proefabonnementen. Maar met hetzelfde gemak vind je ook een site waar reguliere abonnementen op afgesloten kunnen worden.
Ook zegt het woord kennismakingstarief niets over de duur van een overeenkomst.
alfatrion schreef: ↑17 jan 2024 22:53
NeoDutchio schreef: ↑17 jan 2024 21:46
Het verhaal dat de fout bij NRC ligt omdat ze in uw ogen nu en ergens in het verleden niet duidelijk genoeg zijn geweest kan pas van toepassing zijn als TS via dat online systeem toentertijd dit afgesloten heeft.
Dat is puur jouw gebrekkige interpretatie. Ik heb over TS ook het nodige geschreven. NRC doet wat fout en TS neemt een fout standpunt in. Wie dé fout heeft gemaakt, hangt af van de details.
Mijn gebrekige interpretatie? Maar goed, ik wil altijd iets leren. TS word gebeld door NRC voor een extra online abonnement naast de fysieke krant, wat is dan de connectie met uw link?
TS neemt zelf contact op met NRC om een online abonnement bij te nemen. Wat is dan de connectie met uw link?
TS word op straat aangesproken door een verkoper van NRC, wat is dan de link met uw verhaal?
Als TS niet via uw link toentertijd besteld heeft, wat is dan te verzinnen dat TS toch uw link kan gebruiken om het gelijk zijn/haar kant op te krijgen?
Uw link is enkel van belang als TS aan de hand van dat aanbod op die manier een overeenkomst heeft gesloten. Maar nogmaals, zonder te weten wanneer er iets afgesloten is, hoe er afgesloten is en wat er afgesloten is zal het een enorme toevalstreffer zijn dat TS zelfstandig naast een ander abonnement via uw link op die datum in dat jaar dit afgesloten heeft. Die kans acht ik namelijk zeer klein.
Inderdaad, het gaat om de details. Dan is uw relaas over de fout die NRC in uw ogen toen en nu zou maken of voorbarig of off-topic.