Dat moet je aan de klantenservice van het bedrijf vragen, niet aan de klantenservice van dit forum.Lylla schreef: ↑21 jan 2024 15:10En nog even een vraag aan de mensen die het wel begrijpen omdat het bedrijf geen cashflow heeft:
Legt u mij alstublieft uit waarom ik al sinds maart vorig jaar moeite doe om eerst een tafel te krijgen en toen dat niet lukte mijn geld terug te krijgen, terwijl anderen afgelopen november iets hebben besteld, en wel al hun geld terug hebben gekregen.
Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
-
- Berichten: 33082
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Je kunt ze op dit forum natuurlijk ook zelf benaderen door een pb te sturen.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik moet elke keer als dit topic voorbij komt aan ponzi denken. 


-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Beste Irene,irenevanlier schreef: ↑22 jan 2024 14:33Omdat wij ondanks de talloze beloften van Woneninterieur nog steeds ons aankoopbedrag niet retour op onze rekening hebben ontvangen, hebben wij zojuist aangifte gedaan bij de politie.
U had al bericht van ons ontvangen over de betaling.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Woneninterieur
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
woneninterieur schreef: ↑22 jan 2024 18:21Beste Irene,irenevanlier schreef: ↑22 jan 2024 14:33Omdat wij ondanks de talloze beloften van Woneninterieur nog steeds ons aankoopbedrag niet retour op onze rekening hebben ontvangen, hebben wij zojuist aangifte gedaan bij de politie.
U had al bericht van ons ontvangen over de betaling.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Woneninterieur
Een bericht ontvangen, of de betaling ontvangen?
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Na vele mailtjes met of 1) loze beloftes en excuusjes of 2) helemaal géén reactie gisteren ook aangifte gedaan bij de politie. Na 1min kreeg ik meteen een mail van woneninterieur met het verzoek om de zogenaamd onjuiste aangifte direct in te trekken. Dan kunnen ze ineens wel zelf contact zoeken…..
Uiteraard trek ik de aangifte niet in zolang ik het geld niet terug heb! Order 4054.
Uiteraard trek ik de aangifte niet in zolang ik het geld niet terug heb! Order 4054.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ook hier veel loze beloftes en al maanden wachten op geld of het product. Ook ik ga aangifte doen en dit bedrijf aanmelden bij boos. Hopelijk werkt een publiek verzoek wel dan wordt het een keer goed uitgezocht.
Order #4405
Order #4405
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Inmiddels heb ik na veel gedoe mijn geld teruggekregen.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ook ik heb helaas te maken met de oplichters praktijken van woneninterieur. Mijn order 4070 zou ruim 2 weken geleden terugbetaald zijn en het staat er nog niet op...de order is al van juli!
Ik heb een melding bij de politie gedaan. Wellicht dat dat helpt.
Ik heb een melding bij de politie gedaan. Wellicht dat dat helpt.
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Flauw. Je hebt geen idee wat er in die mail staat.Lady1234 schreef: ↑26 jan 2024 20:37Iris zit niet op een mail te wachten, maar opgeld.woneninterieur schreef: ↑26 jan 2024 18:55Beste Iris,
Jij hebt een mail ontvangen.
Graag ontvangen wij een terugkoppeling.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Dit schrijft Iris. Geen woord Spaans bij.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
En hoe weerlegt dat mijn post? Je hebt simpelweg geen idee van wat er gevraagd is.
Stel dat men om het rekeningnummer heeft gevraagd… wat is je reactie op hun post dan waard?
Stel dat men om het rekeningnummer heeft gevraagd… wat is je reactie op hun post dan waard?
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Gelooft u het zelf?
-
- Berichten: 33082
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Of Iris heeft een ander rekeningnummer, en het oude is opgeheven, om wat te noemen? We weten niet wat er in de mail staat. Dat is het enige wat we weten.
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ja, of Iris heet nu Sjaak, en de naam klopt niet meer met het bankrekeningnummer, om nog maar iets onwaarschijnelijks te noemen.witte angora schreef: ↑27 jan 2024 08:17Of Iris heeft een ander rekeningnummer, en het oude is opgeheven, om wat te noemen? We weten niet wat er in de mail staat. Dat is het enige wat we weten.
Het interessante is, dat Woneneninterieur het belangrijk vindt om publiekelijk te vermelden dat ze een
e-mail hebben verstuurd. (bij gebrek aan echte informatie)
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik ga nergens vanuit. Dat is juist het punt...