LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scarlet One!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
moonjumper
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mar 2005 22:35

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door moonjumper »

hoi,

Ja, ik heb een tijdje gebruik gemaakt van scarlet, alleen voor telefoon. Ik heb dat zo'n 5 maanden gehad en toen ben ik er mee gestopt omdat mijn rekeningen elke keer opvallend hoog waren. Je krijg de rekeningen per maand, mijn belgedrag is niet veranderd maar i.p.v goedkoper uit zijn vlogen de rekeningen omhoog.
Ik weet niet wat ze doen maar een aantal jaren geleden heb ik ook tele2 gehad en daar was het dus het zelfde, ook ineens opvallend hoge rekeningen.
Ik ben weer terug bij KPN en daar blijf ik voorlopig maar want ik heb er even m'n buik van vol. :cry:

Groetjes Sylvia
:wink:

Tries

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door Tries »

Dat is wel een FORS minpunt!
Waarom? Vertel mij eens waar dat niet is dan?

Als je eerder vertrekt dan de contract duur werkelijk is, kost het je vaak veel meer!

Je hebt bij een isp zover ik weet altijd een jaar contact, dus als je halverwege het jaar je contract ondbind moet je de rest van het jaar door betalen.

Als jij niet tevreden bent ja dan ben je de ***! Maar dat is overal!

Gast

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb nooit ergens last van gehad bij Scarlet, Ik heb geen mobiel abonnement want die van mij is nu eenmaal goedkoper. Internet en telefonie werkt prima!
Goede snelheid voor weinig geld, bij UPC hing ik elke week wel een keer 40 minuten in de wacht omdat ik weeer geen internet had.

Ik ben dik tevreden en trek mij dus niets aan van al die mensen die vinden dat ze een betere provider kunnen zoeken.
In plaats van lopen zeuren en klagen, zoek een andere provider.

Ik werk zelf op een incassobureau en IEDEREEN zeurt wel over het feit dat ze iets gekregen hebben waar ze niet om gevraagd hebben.

Even een feitje: Zet dan ook je handtekening niet!!!! Om informatie te ontvangen HOEF je namelijk geen handtekening te plaatsen.
En voor de gene die dat in goed vertrouwen hebben gedaan? **** niet zo dat je opgelicht bent. Tekenen=boeten.
Dus voor iedereen:

Als er colporteurs op straat je aanspreken en het lijkt je wel wat....vraag dan ook om alleen informatie, moet je toch tekenen LEES door waarvoor je tekend. Als je het niet vertrouwd TEKEN DAN NIET.

Wijze les voor iedereen lijkt mij

gast001

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door gast001 »

Goede ochtend,


Ik heb begin Januari 2005 Scarlet.One aangevraagd. Nadat ik na 2 weken niets had gehoord, maar eens gebeld. Zou allemaal in orde komen. Weer 2 weken niets, aanvraag zou wel ingedient zijn, maar er was een technisch probleem. Week later, hele telefoonverbinding weg!!!

Scarlet daarom maar opgezegd en naar andere aanbieder omgekeken,d ie ook ADSL & Telefonie leverde. Moest toen keuze maken uit TweakDSL en Fiberworld. Uiteindelijk voor Fiberworld gekozen. Lijn was binnen 2 weken opgeleverd, snelheden zijn uitstekend. Telefonie werkt uitstekend! Geen klachten meer en het product op zich is dus prima, je moet alleen de goede leverancier zoeken...

Ik kan dus iedereen fiberworld aanraden!

Schaamrood

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door Schaamrood »

Drie weken geleden heb ik i.v.m. een verhuizing besloten om een groot pakket bij Scarlet te nemen (GSM, grootste internetbundel en vaste telefoon). Heb er ook de verhuisdatum bij aangegeven. Met als enig resultaat een briefje met de mededelinbg dat er "binnenkort contact mij mij zal worden opgenomen". Op nieuw adres dus geen telefoon en internet. Pogingen om te bellen met Scarlet zijn extreem duur: lokaal gesprek PLUS gebruik van gsm. Moet met KPN-gsm bellen, want dankzij Scarlet geen vaste telefoonlijn. Twee keer gebeld (20 minuten en 19 minuten). Daarna werd door hen de verbinding verbroken. Vandaag na 12 minuten een mens aan de lijn. Heb gevraagd wat "binnenkort" betekent. Antwoord: "Geen idee, maar zeker 4 weken, want we hebben het heel erg druk. Uw SIM-kaart is wel onderweg". Ik liet merken dat ik erg ongelukkig zal zijn met een maand zonder internet. En dat ik dan toch maar weer de KPN zou vragen om een aansluiting. Reactie: "Dat zou u willen, dat kan niet want u zit vast aan het contract. Dat heeft u telefonisch bevestigd".
Ik zal dus toch de KPN maar vragen en ik zie Scarlet wel voor de rechter.
Iemand dezelfde ervaringen?

carla vdk

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door carla vdk »

ik ben zo boos op scarlet. ze hebben mij helemaal uitgekleed en in mijn onderbroek gezet. Ik bel via scarlet sinds juli. ze hebben elke maand alleen maar de abonnementskosten in rekening gebracht en pas in februari alle overige belkosten in rekening gebracht, dus over de periode juli tot en met februari. Dat betekende dus dat ik zo maar even bijna 400 (!) euro moest gaan bijbetalen.

Deze gang van zaken is heel normaal vindt scarlet. Een ander bedrijf zorgt voor hun trage facturering, vandaar.

Bah scarlet.

Funny Face

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door Funny Face »

carla vdk zegt>
Ik bel via scarlet sinds juli. ze hebben elke maand alleen maar de abonnementskosten in rekening gebracht en pas in februari alle overige belkosten in rekening gebracht, dus over de periode juli tot en met februari. Dat betekende dus dat ik zo maar even bijna 400 (!) euro moest gaan bijbetalen.
Ik bel al jaren ,eerst met one-tell overgegaan in scarlet.
Heb een keer problemen gehad omdat er geen rekeningen kwamen
(4 maanden)(post) na enkele keren contact werden deze mij kwijt gescholden, omdat de fout bij hun en niet bij ons lag.
Ook werd deze overeenkomst schriftelijk bevestigd,(en dit voorstel kwam van hun zelf!!!)zodat ik niet naderhand voor verrassingen kwam staan.En mijn tel rekeningen zijn behoorlijk ,veel internat.
Ben echter nog niet over gestapt naar scarlet-one,omdat er veel negatieve reacties zijn.

andy3

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door andy3 »

ik heb geen problemen met scarlet one. Het kan blijkbaar dus ook goed gaan!

meike verhaagt

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door meike verhaagt »

ik ben al enkele jaren klant van Scarlet (eerst One.Tel) en heb nog nooit enig probleem met hen gehad. Sinds 3 maanden hebben wij ook een abonnement genomen op Scarlet One en dit bevalt ons ook uitstekend. Ik ken niemand binnen mijn kenissen kring of van mijn collega's die problemen hebben met Scarlet One, terwijl veel van hen gebruik maken van deze dienst.

tasja71
Berichten: 62
Lid geworden op: 21 apr 2004 19:17

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door tasja71 »

Zojuist de volgende mail gestuurd aan onze grote vrienden van Scarlet:


Gisteren heb ik meerdere malen contact gehad met de klantenservice van Scarlet over het feit dat wij nog steeds geen internetaansluiting hebben, terwijl ons ruim 3 weken geleden is toegezegd dat wij binnen 2 weken aangesloten zouden worden. Nu moeten wij wederom 2 tot 3 weken wachten en dan nog is niet zeker of wij dan wel aangesloten kunnen worden. Dit alles zou komen doordat KPN geen poort in de telefooncentrale voor ons beschikbaar heeft. Derhalve heb ik gisteren ook contact gehad met dhr. Sascha Boers van KPN. Hij verzekerde mij dat er wel degelijk een poort vrij is in de centrale en dat niets aansluiting in de weg staat. Bovendien hebben wij hiervoor al een ADSL-aansluiting in ons huis gehad die inmiddels is opgezegd en afgesloten.

Aangezien ik van zowel mevrouw Willy Kersteren als de heer Marcélo (teamleider klantenservice) van Scarlet geen duidelijke antwoorden krijg en mij wordt gevraagd zelf contact op te nemen met de klantenservice over 2 weken over de stand van zaken, kunt u zich wellicht voorstellen dat ik mij behoorlijk "uitgekleed" voel. Ik heb in goed vertrouwen Scarlet One aangevraagd en op het bericht van ruim 3 weken geleden mijn internetaansluiting opgezegd. Daardoor zit ik nu al geruime tijd zonder internet.

De aanbieding die ik van de klantenservice krijg om tijdelijk een inbel-internetaanbieding te gebruiken is mij een doorn in het oog. Wij worden op kosten gejaagd die wij niet zouden hoeven te maken. Nu moeten wij hopen dat wij over 2-3 weken wel aangesloten worden, maar wat als dit niet het geval is? Hoe lang moeten wij dan weer wachten? Mijn gevoel zegt dat dit nog wel eens veel langer kan duren. Niemand van Scarlet kan mij garanderen dat ik binnen afzienbare tijd internet heb.

Wij hebben onze internetaansluiting nodig. Naast het feit dat mijn man werkzoekend is (en dus het internet afstruint naar vacatures) ben ik bezig met de organisatie van een reünie, maak ik sieraden en geef ik workshops waarvoor ik online materialen moet bestellen en onderhoud ik een aantal websites. Dit ligt allemaal stil omdat Scarlet zijn afspraken niet nakomt. Dit is voor ons een flinke schadepost. Op mijn werk kan ik het internet niet op (daarvoor zit ik ook niet op mijn werk) dus moet ik 's avonds bij mijn schoonouders internetten. Dit kan echter maar een half uurtje, omdat ik een dochter heb die om 18.30 gaat slapen, waardoor ik vervolgens het huis niet meer uitkan.

Wat mij ook stoort zijn de enorme wachttijden. De automatische dame vertelt mij dat de wachttijd kan oplopen tot 15 minuten, maar ik heb nu tot 3 keer toe ruim een half uur moeten wachten, zonder dat ik antwoord op mijn vragen krijg. Ook al is dit tegen lokaal tarief, het kost mij nog steeds veel geld.

U begrijpt dat ik niet tevreden ben over de service die Scarlet mij biedt. U heeft een enorme reclamecampagne opgezet; ik mag er toch van uit gaan dat u uw zaken dan goed geregeld heeft. En als ik nu het idee had dat ik de enige was, maar op diverse fora blijkt dat dit niet het geval is. Ik ben blij voor u dat u ruim 12.000 nieuwe aanmeldingen heeft gekregen, maar hoop voor u dat u deze niet binnen afzienbare tijd weer kwijt bent als u uw afspraken niet nakomt en de wachttijden van de klantenservice drastisch verminderen.

Graag zou ik van u vernemen wat u gaat doen aan deze problematiek en wat u mij kunt aanbieden voor de periode dat ik geen internet heb en ook nog steeds niet "kostenloos" kan bellen. Tot nu toe kost Scarlet mij meer dan het me oplevert.

Gast

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door Gast »

aanbieding gekregen voor 100 gratis belminuten van Scarlett, daarna zouden zij (Scarlett) mij weer automatisch terugzetten naar ACN. Dit is meermaals bevestigd door "straatwerker"in bijzijn van getuige.
Ik zou geen rekening krijgen en het terugzetten was 100% gegarandeerd.
Mooi niet krijg rekening op rekening, na div. mailtjes en telefonisch minuten in de wacht te hebben gestaan, zonder een luisterd oor te hebben gehad, krijg ik aanmaning op aanmaning en nu hebben ze mij een deurwaarder op mijn dak gestuurd voor een rekening van € 16,00 .
Wie heeft hier ervaring mee en wat kan ik hieraan doen. Wij hadden een mondelinge afspraak. Waardeloos bedrijf nou Beau ik voel me ook uitgekleed. (rekening is inmiddels opgelopen tot € 130,00 aan kosten)

Gast

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door Gast »

kan mij soms iemand het (geen 0900) telefoonnummer bezorgen van de directeur van Scarlett? (aangezien Beau ook de directeur kan spreken van andere maatschappijen)
Graag uw reactie.
Heb hem een en ander te vertellen over zijn bedrijf en het is niet positief

tasja71
Berichten: 62
Lid geworden op: 21 apr 2004 19:17

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door tasja71 »

Ik heb onze vrienden van Scarlet vorige week gebeld op een 0320-nummer, maar ik weet de rest van het nummer niet meer. Het spijt me. Maar daar helpen ze je ook niet verder hoor, want uiteindelijk krijg je alsnog de helpdesk aan de lijn.

Overigens is de teamleider van de helpdesk ene Marcélo.

Gast

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door Gast »

nou heb kort geleden ook de overstap naar scarlet gemaakt, telefonie uitstekend, net als voorheen alleen dan veel goedkoper, alleen 1 nadeel, mijn abonnement bij upc was afgelopen, wacht nu al 3 weken op internet van scarlet en als iki bel krijg ik de mededeling ja het is zo druk de laatste tijd, even afwachten tot de monteur komt, maar ik ga niet zitten zeuren, mag blij zijn dat ik veel goedkoper uit, dus ondanks dit ga ik ervan uit dat het me veel scheelt elke maand

hollands hoen

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door hollands hoen »

Ik heb de postcode test gedaan, maar scarlet one is voor ons niet "bereikbaar".

gastt

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door gastt »

dan woon je waarschijnlijk in een gebied waar BBned geen dekking heeft........

tasja71
Berichten: 62
Lid geworden op: 21 apr 2004 19:17

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door tasja71 »

Vorige week een boos mailtje naar Scarlet gestuurd waarom afspraken niet worden nagekomen (zie ook eerder posting). En wat schetst mijn verbazing: afgelopen dinsdag een brief van Scarlet dat wij donderdag 7 april zouden overschakelen. Maar het internet dan?

Meteen mijn voicemail geluisterd en zowaar een bericht van het bedrijf dat de modem komt installeren dat zij graag een afspraak hiervoor maken. A.s. donderdag, 14 april, komt de monteur!

Nee, ik ben nog steeds niet blij met de gang van zaken, maar "dreigen" met Radar, Kassa en de Ombudsman heeft zeker geholpen!

Gast

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door Gast »

Scarlett heeft mijn vordering overgegeven aan een deurwaarder en nu moet ik binnen 5 dagen betalen anders?????????? Wie HEEFT hier ervaring mee (ben de persoon van de gratis bellminuten) Ik heb nog 2 dagen en dan??????? dank voor je antwoord

gastt

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door gastt »

Als je op straat wordt aangesproken, dan kun je er al vanuit gaan dat de informatie die je krijgt, afwijkt van de echte situatie. Wat voor belang heeft een bedrijf erbij om jou even van 100 belminuten te laten profiteren en vervolgens weer terug te zetten naar je oude provider????
Geen enkel belang.

Zelf dacht je misschien lekker 2 euro te besparen door 100 minuten gratis te kunnen bellen. Je ziet wat voor ellende het heeft veroorzaakt.

Heb je geen rechtbijstandverzekering? Zij moeten je hierin kunnen adviseren.

Succes

Sandro Caruso

Re: Scarlet One!

Ongelezen bericht door Sandro Caruso »

Hallo,

Ik lees over problemen met Scarlet One service. Ik wil even zeggen dat het meestal anders is. Ik heb Scarlet One vanaf begin dit jaar en heb al 4 rekeningen ontvangen en zijn allemaal juist zonder fout en verkeerde kosten. Ik bel veen naar Italië en heb nog nooit een probleem gehad met het bellen en de lijn. Ook mijn internet werkt altijd goed en alle afspraken zijn altijd goed gegaan.

Helaas gaat het in een klein aantal gevallen misschien fout en dat wordt gelijk breedt verteld in dit forum. Maar als ik kijk zie ik negatieve verhalen van misschien 20 mensen hierop dit forum. Er van uit gaande dat Scarlet One nu 190.000 klanten heeft voor Scarlet One (dat heb ik gelezen in de krant hier) dan is dit wel heel weinig klachten.

O ja en in de 14 jaar dat ik in Nederland woon heb ik 1 ding ontdekt, zodra iemand in Nederland niet 100 procent tevreden is, gaat hij heel erg klagen en houdt maar niet op! Ciao!

Gesloten