Dus je gaat er vanuit dat er cash is betaald?
Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
-
- Berichten: 32238
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Of Iris heeft een ander rekeningnummer, en het oude is opgeheven, om wat te noemen? We weten niet wat er in de mail staat. Dat is het enige wat we weten.
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ja, of Iris heet nu Sjaak, en de naam klopt niet meer met het bankrekeningnummer, om nog maar iets onwaarschijnelijks te noemen.witte angora schreef: ↑27 jan 2024 08:17Of Iris heeft een ander rekeningnummer, en het oude is opgeheven, om wat te noemen? We weten niet wat er in de mail staat. Dat is het enige wat we weten.
Het interessante is, dat Woneneninterieur het belangrijk vindt om publiekelijk te vermelden dat ze een
e-mail hebben verstuurd. (bij gebrek aan echte informatie)
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik ga nergens vanuit. Dat is juist het punt...
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Hoppa, de volgende ongefundeerde conslusie.Een Wiskunde Student schreef: ↑27 jan 2024 10:05Het interessante is, dat Woneneninterieur het belangrijk vindt om publiekelijk te vermelden dat ze een e-mail hebben verstuurd. (bij gebrek aan echte informatie)
Ook jij weet niet wat er in die mail staat, en kunt dus geen oordeel vellen of de de reden (gebrek aan informatie, volgens jou).
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Je hebt mijn posting niet begrepen.Moneyman schreef: ↑27 jan 2024 10:22Hoppa, de volgende ongefundeerde conslusie.Een Wiskunde Student schreef: ↑27 jan 2024 10:05Het interessante is, dat Woneneninterieur het belangrijk vindt om publiekelijk te vermelden dat ze een e-mail hebben verstuurd. (bij gebrek aan echte informatie)
Ook jij weet niet wat er in die mail staat, en kunt dus geen oordeel vellen of de de reden (gebrek aan informatie, volgens jou).
De enige echte informatie voor de klant, is dat het geld is gestort.
De rest is allemaal blahblah, en niet nodig om op het forum te vemelden
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Misschien kunnen alle niet-gedupeerden eens stoppen met onnodig commentaar / sneren richting de verkoper? Daar heeft helemaal niemand wat aan en zou zomaar eens kunnen resulteren in het afhaken van Woneninterieur op dit forum.
Laat ik het zo zeggen: ik zou als verkoper hier allang afgehaakt zijn.
Laat ik het zo zeggen: ik zou als verkoper hier allang afgehaakt zijn.
Moneyman
, Erthanax
en witte angora
vinden dit leuk
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Dit zijn geen onnodige sneren. Woneneninterieur belazert willens en wetens de kluit.ZeerPrivé schreef: ↑27 jan 2024 10:29Misschien kunnen alle niet-gedupeerden eens stoppen met onnodig commentaar / sneren richting de verkoper? Daar heeft helemaal niemand wat aan en zou zomaar eens kunnen resulteren in het afhaken van Woneninterieur op dit forum.
Laat ik het zo zeggen: ik zou als verkoper hier allang afgehaakt zijn.
Het wordt tijd dat ze worden gestopt.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het is mij wel duidelijk wie het niet begrijpt.Een Wiskunde Student schreef: ↑27 jan 2024 10:26Je hebt mijn posting niet begrepen.Moneyman schreef: ↑27 jan 2024 10:22Hoppa, de volgende ongefundeerde conslusie.Een Wiskunde Student schreef: ↑27 jan 2024 10:05Het interessante is, dat Woneneninterieur het belangrijk vindt om publiekelijk te vermelden dat ze een e-mail hebben verstuurd. (bij gebrek aan echte informatie)
Ook jij weet niet wat er in die mail staat, en kunt dus geen oordeel vellen of de de reden (gebrek aan informatie, volgens jou).
De enige echte informatie voor de klant, is dat het geld is gestort.
De rest is allemaal blahblah, en niet nodig om op het forum te vemelden
Om bij het eerder gegeven voorbeeld te blijven: als de verkoper een (check)vraag heeft gesteld over het te gebruiken bankrekeningnummer, is het wel zo slim om dat hier (waar betrokkene actief is) ook even te melden.
Maar ja, een dergelijke uitleg past niet in de negatieve bias...
ZeerPrivé
, Nijogeth
, Erthanax
en witte angora
vinden dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Faillissement dus? Nou, dan kunnen kopers helemaal naar hun geld fluiten. Goed plan! Dat e.e.a. opzettelijk gebeurt, is voor mij nog de vraag.Een Wiskunde Student schreef: ↑27 jan 2024 10:43Dit zijn geen onnodige sneren. Woneneninterieur belazert willens en wetens de kluit.ZeerPrivé schreef: ↑27 jan 2024 10:29Misschien kunnen alle niet-gedupeerden eens stoppen met onnodig commentaar / sneren richting de verkoper? Daar heeft helemaal niemand wat aan en zou zomaar eens kunnen resulteren in het afhaken van Woneninterieur op dit forum.
Laat ik het zo zeggen: ik zou als verkoper hier allang afgehaakt zijn.
Het wordt tijd dat ze worden gestopt.
Erthanax
vindt dit leuk
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Dankjewel voor dit bericht.Een Wiskunde Student schreef: ↑27 jan 2024 10:43Dit zijn geen onnodige sneren. Woneneninterieur belazert willens en wetens de kluit.ZeerPrivé schreef: ↑27 jan 2024 10:29Misschien kunnen alle niet-gedupeerden eens stoppen met onnodig commentaar / sneren richting de verkoper? Daar heeft helemaal niemand wat aan en zou zomaar eens kunnen resulteren in het afhaken van Woneninterieur op dit forum.
Laat ik het zo zeggen: ik zou als verkoper hier allang afgehaakt zijn.
Het wordt tijd dat ze worden gestopt.
Wij doen ons best en al deze berichten zijn inderdaad niet nodig.
Vanaf februari zal alles een stuk beter gaan en zullen de meldingen ook stap voor stap opdrogen.
Gespreken zijn in afrondende fase.
riddert
, Moneyman
, Erthanax
en witte angora
vinden dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Op 26-1 18.32 schrijft Iris dat haar ruim 14 dagen eerder is toegezegd dat het terugbetaald zou zijn, maar nog steeds niets en nu heeft zij aangifte gedaan bij de politie.
Nog geen half uur later schrijft Woneninterieur dat ze een mail gehad heeft.
Schijnbaar hebben ze een direct lijntje met de politie.
Nog geen half uur later schrijft Woneninterieur dat ze een mail gehad heeft.
Schijnbaar hebben ze een direct lijntje met de politie.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Er was laatst iemand hier die kreeg volgens de eigen melding een minuut na de aangifte al een verzoek van Woneninterieur. Misschien worden ze meteen gebeld?
-
- Berichten: 32238
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Nee joh, de eigenaar van Woneninterieur is van een agent die er een beetje bij schnabbelt. Als we toch aan aannames en speculaties gaan doen...
-
- Berichten: 32238
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Als het opzettelijk gebeurt weet ik wel betere trucjes om er veel meer geld uit te halen zonder dat ze me kunnen pakken. Sommige autohandelaren bijvoorbeeld zijn er erg goed in. Daar is hier duidelijk geen sprake van.ZeerPrivé schreef: ↑27 jan 2024 10:52Faillissement dus? Nou, dan kunnen kopers helemaal naar hun geld fluiten. Goed plan! Dat e.e.a. opzettelijk gebeurt, is voor mij nog de vraag.Een Wiskunde Student schreef: ↑27 jan 2024 10:43Dit zijn geen onnodige sneren. Woneneninterieur belazert willens en wetens de kluit.ZeerPrivé schreef: ↑27 jan 2024 10:29Misschien kunnen alle niet-gedupeerden eens stoppen met onnodig commentaar / sneren richting de verkoper? Daar heeft helemaal niemand wat aan en zou zomaar eens kunnen resulteren in het afhaken van Woneninterieur op dit forum.
Laat ik het zo zeggen: ik zou als verkoper hier allang afgehaakt zijn.
Het wordt tijd dat ze worden gestopt.
Maar gezien het laatste bericht wordt er aan een oplossing gewerkt.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Dit vond ik opvallend.
BUTTON_REPORT Citeer
Bericht door riemens72 » 05 jan 2024 13:22
Het fraude loket online handel heeft de aangifte via de politie ontvangen en aangegeven dat ze deze in behandeling nemen.
Maar vanmorgen gebeurde er nog iets opmerkelijks! Nadat ik gisteren op dit forum verslag heb gedaan en aangifte bij de politie had gedaan werd er direct contact opgenomen. Mij werd verweten dat ik een valse aangifte heb gedaan en alles zou op een misverstand berusten. Men vroeg mijn bankgegevens (ook al had ik die op 24 november al gedeeld, en mij op 12 december verzekerd dat alles nu keurig in orde was gemaakt) en vijf (!!) minuten later was het geld overgemaakt !! Het jaar is dus goed begonnen en ik wil iedereen met soortgelijke ervaringen meegeven dat de aanhouder wint (nou ja, niet verliest).
BUTTON_REPORT Citeer
Bericht door riemens72 » 05 jan 2024 13:22
Het fraude loket online handel heeft de aangifte via de politie ontvangen en aangegeven dat ze deze in behandeling nemen.
Maar vanmorgen gebeurde er nog iets opmerkelijks! Nadat ik gisteren op dit forum verslag heb gedaan en aangifte bij de politie had gedaan werd er direct contact opgenomen. Mij werd verweten dat ik een valse aangifte heb gedaan en alles zou op een misverstand berusten. Men vroeg mijn bankgegevens (ook al had ik die op 24 november al gedeeld, en mij op 12 december verzekerd dat alles nu keurig in orde was gemaakt) en vijf (!!) minuten later was het geld overgemaakt !! Het jaar is dus goed begonnen en ik wil iedereen met soortgelijke ervaringen meegeven dat de aanhouder wint (nou ja, niet verliest).
-
- Berichten: 3402
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
We blijven het hier zeer scherp in de gaten houden. Zoals iemand al eerder zei, het is pas afdoende wanneer de gedupeerde klant zijn geld terugontvangen heeft, alle relativerende en sussende berichten van sommigen ten spijt.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 04 jan 2024 18:17
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
ORDER #3708 - De zoveelste valse belofte, keer op keer. Mijn geduld is op en ik heb geen goed woord meer over, over de manieren waarop er bij Woneninterieur gehandeld wordt. Genoeg ruimte gegeven om het op een nette manier af te ronden. Maar blijkbaar komen ze hun beloftes nooit na. Sinds mei 2023 zitten we al vast aan al deze valse beloftes.
Gisteren is wederom de belofte van definitieve terugbetaling niet nagekomen. Dit is al sinds september 2023 aan de gang! Daarom gisteren direct aangifte gedaan bij de politie, aangegeven dat de verkoper op de hoogte gebracht mocht worden van mijn aangifte.
Ik had maar net op verzenden geklikt van mijn aangifte of ik ontving al binnen 2 minuten een mail vanuit Woneninterieur. Of ik per direct de aangifte wilde intrekken omdat dit tot grote schade kan lijden. Hoe kan je zo bovenop al het nieuws en mailverkeer zitten, maar vervolgens wel zoveel gedupeerden klanten hebben die nog geld van je ontvangen? Wat gebeurt er bij dit bedrijf en wanneer is het klaar met deze praktijken? Los je **** op en doe wat je beloofd!
Uiteindelijk gaan wij akkoord met hun voorwaarden bij aankoop, maar zichzelf eraan houden HO MAAR! Binnen 14 dagen terugbetalen.... Maak er maar 140 dagen van en dan nog heb je je geld niet!
@Woneninterieur Betaal ons per direct terug, zoals jullie al maanden beloven! Vergeet ook al die andere gedupeerden niet, want blijkbaar zijn er nog tientallen of waarschijnlijk honderden gedupeerden! Jullie zijn een schande!
Gisteren is wederom de belofte van definitieve terugbetaling niet nagekomen. Dit is al sinds september 2023 aan de gang! Daarom gisteren direct aangifte gedaan bij de politie, aangegeven dat de verkoper op de hoogte gebracht mocht worden van mijn aangifte.
Ik had maar net op verzenden geklikt van mijn aangifte of ik ontving al binnen 2 minuten een mail vanuit Woneninterieur. Of ik per direct de aangifte wilde intrekken omdat dit tot grote schade kan lijden. Hoe kan je zo bovenop al het nieuws en mailverkeer zitten, maar vervolgens wel zoveel gedupeerden klanten hebben die nog geld van je ontvangen? Wat gebeurt er bij dit bedrijf en wanneer is het klaar met deze praktijken? Los je **** op en doe wat je beloofd!
Uiteindelijk gaan wij akkoord met hun voorwaarden bij aankoop, maar zichzelf eraan houden HO MAAR! Binnen 14 dagen terugbetalen.... Maak er maar 140 dagen van en dan nog heb je je geld niet!
@Woneninterieur Betaal ons per direct terug, zoals jullie al maanden beloven! Vergeet ook al die andere gedupeerden niet, want blijkbaar zijn er nog tientallen of waarschijnlijk honderden gedupeerden! Jullie zijn een schande!
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Zie je dat er een directe lijn is van de politie naar Woneninterieur.
Zoiets als de hotline Moskou Washington
Zoiets als de hotline Moskou Washington
-
- Berichten: 32238
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Zou zomaar kunnen dat er een afspraak is. En het zou zomaar kunnen (aannames, aannames) dat er iets speelt wat wij niet weten, maar de politie wel, en dat de politie eraan meewerkt om een en ander in goede banen te leiden. Het zijn niet uitsluitend boevenjagers.
Thijs124
vindt dit leuk