Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Helaas heb ik ook een negatieve ervaring met Woneninterieur. Op 5 december 2023 heb ik 3 barkrukken besteld (order 5046) t.w.v. € 294,30. De krukken zouden binnen een week geleverd worden. Op 10 januari 2024 heb ik de order geannuleerd wegens vertraagde levering. Op 17 januari heb ik een mail ontvangen waarin de terugbetaling van mijn order bevestigd werd. Hierna heb ik vele mails gestuurd. De antwoorden hierop varieerden van: is betaald; ik bevestig de transactie en de order zal worden terugbetaald; zal over enkele dagen op uw rekening staan; staat resp maandag, dinsdag, donderdag op uw rekening. In de laatste mail werd gezegd; het bedrag staat uiterlijk maandag 4 maart jl. op uw rekening. Tot op heden heb ik mijn geld nog niet terug. Het is om moedeloos van te worden.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Dat de meubels niet leverbaar zijn of vertraging hebben lijkt mij sterk. De kast die ik van hen niet kreeg had ik binnen een week via een andere leverancier. Ik had de kast toen eerder dan mijn geld van woneninterieur terug. Gelukkig hebben we ons geld terug na lang wachten maar blijf er bij dat ze een puinhoop ervan maken met vele gedupeerden!
-
Een Wiskunde Student
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het lijkt me waarschijnlijker dat Woneneninterieur ook betalingsproblemen heeft bij hun leveranciers en vooraf moet betalen of simpelweg geblockt staat. Gezien de heisa met terugbetalen van de klanten is het logisch te veronderstellen dat ze dezelfde heisa ook aan de leverancierskant hebben.
Ik verwacht dus dat ze veel artikelen niet eens bestellen en daarom ook niet kunnen leveren.
Het wordt dan ook niet snel beter
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Bestelling 5037 Hier nog een gedupeerde. Wat een ellende zeg deze site. Maanden op tafeltje zitten wachten , uiteindelijk geld terug gevraagd. Na veel berichten en weken verder zeggen ze het geld overgemaakt te hebben maar dat het nu bij de provider ligt om het geld terug te boeken. Ik heb er totaal geen vertrouwen in.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 mar 2024 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: We gebruiken geen worden als 'opgelicht'
Reden: We gebruiken geen worden als 'opgelicht'
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Hier ook een gedupeerde van Woneninterieur.
Eerst maanden aan t lijntje gehouden over levering van salon tafel. Uiteindelijk mijn geld teruggevraagd. Ook hier de hele tijd valse beloftes. Nog steeds geen geld ontvangen helaas. Toen ik meldde dat ik op dit forum een klacht ging plaatsen reageerden ze wel ineens snel en met verzoek om geen bericht te plaatsen of het bericht onmiddellijk te verwijderen! Mocht ik mijn geld terugkrijgen dan laat ik het weten.
Eerst maanden aan t lijntje gehouden over levering van salon tafel. Uiteindelijk mijn geld teruggevraagd. Ook hier de hele tijd valse beloftes. Nog steeds geen geld ontvangen helaas. Toen ik meldde dat ik op dit forum een klacht ging plaatsen reageerden ze wel ineens snel en met verzoek om geen bericht te plaatsen of het bericht onmiddellijk te verwijderen! Mocht ik mijn geld terugkrijgen dan laat ik het weten.
-
witte angora
- Berichten: 30252
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Een bericht kan alleen door de moderatie verwijderd worden. Je kunt een melding doen door op het rode uitroepteken linksboven het betreffende bericht te klikken. Dan kom je in een submenu etcetera.
-
Ivo Boogaart
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 05 mar 2024 11:48
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Bedankt, zojuist een melding geplaatst.
witte angora schreef: ↑07 mar 2024 22:19Een bericht kan alleen door de moderatie verwijderd worden. Je kunt een melding doen door op het rode uitroepteken linksboven het betreffende bericht te klikken. Dan kom je in een submenu etcetera.
witte angora
vindt dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Maar waarom zou u dat bericht willen laten verwijderen? Het is toch niet gelogen?
Woneninterieur kon wat mij betreft de boom in.
Woneninterieur kon wat mij betreft de boom in.
Thijs124
vindt dit leuk
-
Ivo Boogaart
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 05 mar 2024 11:48
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ik begrijp je opmerking.
Het was eenvoudigweg onderdeel van de afspraak om het geld teruggestort te krijgen..
Dan ook daad bij woord voegen vindt ik.
Maar voel me er ook niet hemaal senang bij als ik alle berichtgeving rond gedupeerden zie.
Mijn probleem is voor nu opgelost maar nog genoeg uitdagingen voor de boeg voor W&I
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Respect dat je zelf wél je afspraak nakomt, al zou je alle reden hebben om dat niet te doen.Ivo Boogaart schreef: ↑08 mar 2024 15:39Ik begrijp je opmerking.
Het was eenvoudigweg onderdeel van de afspraak om het geld teruggestort te krijgen..
Dan ook daad bij woord voegen vindt ik.
-
juliomariner
- Berichten: 4490
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Zo hoort het inderdaad, wat natuurlijk niet hoort dat het bedrijf als voorwaarde stelt van terugbetaling dat de review hier wordt weggehaald.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Exact. Daar sloeg het tweede deel van mijn zin (o.a.) op 
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
En als de mensen hun review weghalen, zie ook op Truspilot, komt het geld nog niet terug.
-
juliomariner
- Berichten: 4490
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Is trouwens ook zinloos. Hier alleen al 30 pagina's. En waar het overal nog meer staat!
-
woneninterieur
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ivo Boogaart schreef: ↑08 mar 2024 15:39Ik begrijp je opmerking.
Het was eenvoudigweg onderdeel van de afspraak om het geld teruggestort te krijgen..
Dan ook daad bij woord voegen vindt ik.
Dat is niet juist natuurlijk wat u zegt.
Betaling is keurig ontvangen.
De vraag was of u het zou willen verwijderen.
Niks moet natuurlijk.
-
E_Schoenmaker
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 09 mar 2024 11:28
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Bijzettafels ondernummer #5390.
Op 16-1-2024 een set bijzettafels besteld en een gedeelte hiervan aanbetaald à €152,55.
Zelfs nog vooraf uitgebreid gechat met een medewerker met mijn zorgen dat zij niet zo goed scoorden online en hoe het met hun interne problemen stond.
Dit was het antwoord:
'eind 2023 hadden wij te maken met een enorme overbelasting op onze service en het lukte ons niet om vertraging pro actief te communiceren waardoor er slechte reviews kwamen. gelukkig is dat weer op orde'.
Op mijn vraag hoe het met de levertijd was van mijn product had deze een stabiele levertijd van maximaal 2 weken. Ik heb aangegeven dat ze het voordeel van de twijfel ging geven (alles hier natuurlijk niet gelezen) en zij gaven aan van mij een tevreden klant te gaan maken.
Jullie raden het al. In het begin volop contact en reactie. Zelf er steeds achteraan gemaild. Mevrouw eerste week februari wordt het écht geleverd. Weer gemaild. Mevrouw 3e week februari wordt het écht geleverd en nemen wij contact met u op.
Tot op heden niets vernomen. 5 dagen geleden bericht gestuurd dat ik vanaf dat moment de order annuleer en binnen twee weken het geld retour verwacht. Natuurlijk geen reactie meer.
Ondanks de gevoerde gesprekken van tevoren en aangeven dat de problemen onder controle zijn de consument alsnog aan het lijntje houden. Daar heb ik wel moeite mee, terwijl ik het hele proces meer dan vriendelijk ben geweest.
Ik heb tot op heden geen bevestiging van annuleren ontvangen laat staan netjes het geld retour (al kan dit nog komen de komende dagen, ik heb weinig hoop).
De vervolg stap is helaas intern via de man van een collega van mij aangifte doen en een bemiddelingsinstantie inschakelen. Ik hou jullie op de hoogte.
Op 16-1-2024 een set bijzettafels besteld en een gedeelte hiervan aanbetaald à €152,55.
Zelfs nog vooraf uitgebreid gechat met een medewerker met mijn zorgen dat zij niet zo goed scoorden online en hoe het met hun interne problemen stond.
Dit was het antwoord:
'eind 2023 hadden wij te maken met een enorme overbelasting op onze service en het lukte ons niet om vertraging pro actief te communiceren waardoor er slechte reviews kwamen. gelukkig is dat weer op orde'.
Op mijn vraag hoe het met de levertijd was van mijn product had deze een stabiele levertijd van maximaal 2 weken. Ik heb aangegeven dat ze het voordeel van de twijfel ging geven (alles hier natuurlijk niet gelezen) en zij gaven aan van mij een tevreden klant te gaan maken.
Jullie raden het al. In het begin volop contact en reactie. Zelf er steeds achteraan gemaild. Mevrouw eerste week februari wordt het écht geleverd. Weer gemaild. Mevrouw 3e week februari wordt het écht geleverd en nemen wij contact met u op.
Tot op heden niets vernomen. 5 dagen geleden bericht gestuurd dat ik vanaf dat moment de order annuleer en binnen twee weken het geld retour verwacht. Natuurlijk geen reactie meer.
Ondanks de gevoerde gesprekken van tevoren en aangeven dat de problemen onder controle zijn de consument alsnog aan het lijntje houden. Daar heb ik wel moeite mee, terwijl ik het hele proces meer dan vriendelijk ben geweest.
Ik heb tot op heden geen bevestiging van annuleren ontvangen laat staan netjes het geld retour (al kan dit nog komen de komende dagen, ik heb weinig hoop).
De vervolg stap is helaas intern via de man van een collega van mij aangifte doen en een bemiddelingsinstantie inschakelen. Ik hou jullie op de hoogte.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Bemiddelingsinstantie? Zelfs rechtsbijstandsverzekeringen en advocaten krijgen niets voor elkaar.
Er wordt door sommige klanten al meer daneen half jaar gewacht op het geld.
Kijk ook maar eens op Truspilot.
Er wordt door sommige klanten al meer daneen half jaar gewacht op het geld.
Kijk ook maar eens op Truspilot.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Hier is al 30 paginas leesplezier!
Als je daar helemaal doorheen bent wil je niet meer naar Trustpilot! Tijd voor ontspanning!
Als je daar helemaal doorheen bent wil je niet meer naar Trustpilot! Tijd voor ontspanning!
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Huh? Wat bedoel je met "intern via de man van een collega van mij aangifte doen "? Waarom niet gewoon zoals iedereen dat doet zélf aangifte doen?E_Schoenmaker schreef: ↑09 mar 2024 11:52De vervolg stap is helaas intern via de man van een collega van mij aangifte doen en een bemiddelingsinstantie inschakelen.
-
Een Wiskunde Student
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Hieruit blijkt dat woneninterieur het nog steeds niet snapt.E_Schoenmaker schreef: ↑09 mar 2024 11:52Bijzettafels ondernummer #5390.
Op 16-1-2024 een set bijzettafels besteld en een gedeelte hiervan aanbetaald à €152,55.
Zelfs nog vooraf uitgebreid gechat met een medewerker met mijn zorgen dat zij niet zo goed scoorden online en hoe het met hun interne problemen stond.
Dit was het antwoord:
'eind 2023 hadden wij te maken met een enorme overbelasting op onze service en het lukte ons niet om vertraging pro actief te communiceren waardoor er slechte reviews kwamen. gelukkig is dat weer op orde'.
De vertragingen zijn niet eens het hoofdprobleem. Het hoofdprobleem is dat ze niet terugbetalen, als ze niet kunnen leveren. Gezien de hardnekkigheid van het betalen en niet nagekomen beloftes vind ik het steeds meer op oplichting gaan lijken
