Mijn stiefmoeder van 80 doet alles met haar smartphone en tablet. En ze is dat pas gaan leren toen mijn vader 4 jaar geleden was overleden. Het heeft niets met leeftijd te maken maar met niet willen of gewoon graag willen zeuren.henkjansssen schreef: ↑20 mar 2024 10:20Ik verdenk Lidl ervan dit expres te doen want er zijn (te) veel verschillende manieren om korting te krijgen en een fout is dan te snel gemaakt:
korting zonder scan lidl app QR
korting met scan lidl app QR
korting met vooraf geactiveerde lidl app coupon
Vaak wordt ook een artikel met korting tegen de gewone prijs gescand en wordt de rekening (pas) van het totaalbedrag afgetrokken; ook dit is misleidend want de prijs met korting verschijnt NIEt op het display bij scannen.
Lidl moet zich schamen, zeker bij/met de oudere medemens !!
Korting via app bij Lidl
Re: Korting via app bij Lidl
-
- Berichten: 32340
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Korting via app bij Lidl
Ik negeer de app-acties van de Lidl doelbewust. Vorige week nog geprobeerd, telefoon aanzetten, app openen, en toen viel het stil, want geen verbinding. En mensen in de rij maar wachten. Zoek het ff lekker uit. Dezelfde aanbiedingen krijg je vroeg of laat wel bij een andere winkel, maar dan zonder die gekkigheid, en soms nog betere aanbiedingen ook.
Re: Korting via app bij Lidl
Heeft u het nu tegen uzelf?
ZeerPrivé
vindt dit leuk
Re: Korting via app bij Lidl
Telefoon aanzetten, app openen ga je toch niet pas in de rij doen? Trouwens wie zet z'n telefoon nog uit? Geen verbinding kan de Lidl niets aan doen.witte angora schreef: ↑20 mar 2024 11:26Ik negeer de app-acties van de Lidl doelbewust. Vorige week nog geprobeerd, telefoon aanzetten, app openen, en toen viel het stil, want geen verbinding. En mensen in de rij maar wachten. Zoek het ff lekker uit. Dezelfde aanbiedingen krijg je vroeg of laat wel bij een andere winkel, maar dan zonder die gekkigheid, en soms nog betere aanbiedingen ook.
Re: Korting via app bij Lidl
Het meest walgelijke is dat ze die "app" volgens eigen zeggen hanteren ten bate van "het milieu". Wat een ongelooflijke hypocrisie!
Re: Korting via app bij Lidl
Gewoon thuis eenmaal een schermprint van de QR code maken en dit plaatje steeds scannen. Niks last van wel of geen verbinding hebben.
Re: Korting via app bij Lidl
Serieus, over zoiets ga je bellen? Ze zijn jou helemaal geen tekst en uitleg verschuldigd. Niemand is verplicht a) de app te gebruiken en b) bij de Lidl boodschappen te doen.
Re: Korting via app bij Lidl
Jij bent ook niet verplicht om op mijn bericht te reageren en toch doe je het.
Ik heb trouwens niet gebeld maar gemaild en ik was echt niet de enige.
Re: Korting via app bij Lidl
Eigenlijk klopt het wel. Minder folders, minder spaarzegels en minder folders hiervoor.
Minder milieubelasting
Minder milieubelasting
Re: Korting via app bij Lidl
Tsja, zo werkt dat op een forum. Lijkt me niet vergelijkbaar met een winkel.
De hele bejaardenclub zal wel gebeld, gemaild enz hebben.
Re: Korting via app bij Lidl
-
- Berichten: 32340
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Korting via app bij Lidl
Toch wel. Ik was helemaal niet van plan dat ding te gebruiken, maar bij de kassa vroegen ze er om. Niet voor een aanbieding, maar waarvoor wel geen idee. Kon dat mens niet verstaan.ZeerPrivé schreef: ↑20 mar 2024 11:29Telefoon aanzetten, app openen ga je toch niet pas in de rij doen? Trouwens wie zet z'n telefoon nog uit? Geen verbinding kan de Lidl niets aan doen.witte angora schreef: ↑20 mar 2024 11:26Ik negeer de app-acties van de Lidl doelbewust. Vorige week nog geprobeerd, telefoon aanzetten, app openen, en toen viel het stil, want geen verbinding. En mensen in de rij maar wachten. Zoek het ff lekker uit. Dezelfde aanbiedingen krijg je vroeg of laat wel bij een andere winkel, maar dan zonder die gekkigheid, en soms nog betere aanbiedingen ook.
-
- Berichten: 1347
- Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28
Re: Korting via app bij Lidl
Dan vraag je toch wat ze zei?witte angora schreef: ↑20 mar 2024 18:20Toch wel. Ik was helemaal niet van plan dat ding te gebruiken, maar bij de kassa vroegen ze er om. Niet voor een aanbieding, maar waarvoor wel geen idee. Kon dat mens niet verstaan.ZeerPrivé schreef: ↑20 mar 2024 11:29Telefoon aanzetten, app openen ga je toch niet pas in de rij doen? Trouwens wie zet z'n telefoon nog uit? Geen verbinding kan de Lidl niets aan doen.witte angora schreef: ↑20 mar 2024 11:26Ik negeer de app-acties van de Lidl doelbewust. Vorige week nog geprobeerd, telefoon aanzetten, app openen, en toen viel het stil, want geen verbinding. En mensen in de rij maar wachten. Zoek het ff lekker uit. Dezelfde aanbiedingen krijg je vroeg of laat wel bij een andere winkel, maar dan zonder die gekkigheid, en soms nog betere aanbiedingen ook.
Sommige mensen snap ik echt niet. Telefoon uitzetten is ook een rare actie. Waarom heb er dan één? En gewoon vragen of mensen iets herhalen als je het niet verstaat is toch de normaalste zaak van de wereld?
Re: Korting via app bij Lidl
angel1978 schreef: ↑20 mar 2024 17:46Want je kwam in de wachtrij met nog 5 mensen voor je met dezelfde mail/vraag?
-
- Berichten: 32340
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Korting via app bij Lidl
Heb het drie keer gevraagd, maar helaas. Maar even zo goed geprobeerd, en het duurde veel te lang. En 'uit' zetten, daar bedoel ik mee dat hij op stand-by staat of zo. Moet je evehgoed de code intikken en al die flauwekul.Methusalah schreef: ↑20 mar 2024 18:34Dan vraag je toch wat ze zei?witte angora schreef: ↑20 mar 2024 18:20Toch wel. Ik was helemaal niet van plan dat ding te gebruiken, maar bij de kassa vroegen ze er om. Niet voor een aanbieding, maar waarvoor wel geen idee. Kon dat mens niet verstaan.
Sommige mensen snap ik echt niet. Telefoon uitzetten is ook een rare actie. Waarom heb er dan één? En gewoon vragen of mensen iets herhalen als je het niet verstaat is toch de normaalste zaak van de wereld?
Re: Korting via app bij Lidl
Je kunt natuurlijk ook gewoon accepteren dat niet iedereen de telefoon gebruikt zoals jij dat doet. Ik ken meer mensen die de telefoon bij zich hebben ("voor noodgevallen"), maar 'm niet de hele dag aan hebben staan. Iets meer respect voor de keuze van een ander mag bestMethusalah schreef: ↑20 mar 2024 18:34Sommige mensen snap ik echt niet. Telefoon uitzetten is ook een rare actie. Waarom heb er dan één?
moederslink
vindt dit leuk
-
- Berichten: 32340
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Korting via app bij Lidl
Inderdaad. Er zijn nog steeds mensen die niet de hele dag lopen te tiktokken, tijdens het wandelen of boodschappen doen in het luchtledige kletsen, gamen en weet ik veel wat met zo'n ding. Dat ding heb ik om te bellen, maar ik bel nooit en wordt nooit gebeld. Komt omdat ik de mensen gewoon zie.