Misschien de Mafibank met een "offer he can't refuse"
Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
-
- Berichten: 5228
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 apr 2024 09:16
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Hi, ik zie op trustpilot ineens een super positieve review staan van jou (5626). Wilden ze anders geen geld terugstorten?… heb je het nu daadwerkelijk binnen?Db1 schreef: ↑11 apr 2024 11:04Hier hetzelfde verhaal zoals veel anderen, ik post hier ook maar naast het plaatsten van negatieve recensies op verschillende sites. Ordernummer 5626, begin februari bestelling gedaan en betaald. Dom geweest om niet eerst recensies te lezen..... Tot op heden geen levering en geen geld terug. Op email wordt niet gereageerd en telefonisch heb ik 2 weken lang dagelijks gebeld, maar constant ggh........ Waardeloos dit!
-
- Berichten: 32421
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ach, hobbyist... ik denk dat het niet veel meer dan een soort veredelde dropshipper is, gezien de lange levertijden en het kennelijke gebrek aan magazijnruimte. Plus dat hij ook nog eens een baan heeft.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Was het niet volgens jou dat hij goed zijn best deed?witte angora schreef: ↑12 apr 2024 15:00Ach, hobbyist... ik denk dat het niet veel meer dan een soort veredelde dropshipper is, gezien de lange levertijden en het kennelijke gebrek aan magazijnruimte. Plus dat hij ook nog eens een baan heeft.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Hij deed ook goed zijn best.
Maar het gaat ook om groot geld.
De AliExpress dropshippers werken meestal met artikelen voor relatief kleine bedragen. Bij verlies wordt dat dan blijkbaar meestal maar als jammer aangezien.
Maar dit is toch serieus een rib uit je lijf.
Hier gaat het toch om totaal tien tot honderd duizenden euros.
Maar het gaat ook om groot geld.
De AliExpress dropshippers werken meestal met artikelen voor relatief kleine bedragen. Bij verlies wordt dat dan blijkbaar meestal maar als jammer aangezien.
Maar dit is toch serieus een rib uit je lijf.
Hier gaat het toch om totaal tien tot honderd duizenden euros.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Hij leest hier ook nog steeds mee!
Dat moet toch met het schaamrood op zijn kaken zijn.
Dat moet toch met het schaamrood op zijn kaken zijn.
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Deze post heeft een verborgen aanname, die niet klopt.witte angora schreef: ↑12 apr 2024 12:03Het was ook meer een retorische vraag.
Voor hemzelf zal het niet uitmaken; hij heeft immers een vaste baan. Dit project stopzetten zal enkel een hoop werk, stress en gedoe schelen. Het is dan enkel de vraag hoe de laatsten terug betaald gaan worden.
Je lijkt er vanuit te gaan dat er nog maar een klein gedeelte van de klanten terugbetaald hoeft te worden (de laatsten) en dat het grootste gedeelte al is betaald. Ik denk dat het precies omgekeerd is.
Ik durf ook de Stelling wel aan dat het aantal slachtoffers niet nog maar 37 of 38 is maar eerder 137 of 138.
Die zullen komende week na de uitzending wel boven water komen. Ik geef de website minder dan 1 week voordat ze offline gaat, en deze wanpraktijken eindelijk stoppen
-
- Berichten: 32421
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Klopt. Wat is je punt?Onkruid71 schreef: ↑12 apr 2024 17:27Was het niet volgens jou dat hij goed zijn best deed?witte angora schreef: ↑12 apr 2024 15:00Ach, hobbyist... ik denk dat het niet veel meer dan een soort veredelde dropshipper is, gezien de lange levertijden en het kennelijke gebrek aan magazijnruimte. Plus dat hij ook nog eens een baan heeft.
-
- Berichten: 32421
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Je leest weer iets wat er niet staat. 'De laatsten' is niet meer dan dat: een onbekend aantal, oftewel: al degenen die zijn achtergebleven.Een Wiskunde Student schreef: ↑12 apr 2024 17:52Deze post heeft een verborgen aanname, die niet klopt.witte angora schreef: ↑12 apr 2024 12:03Het was ook meer een retorische vraag.
Voor hemzelf zal het niet uitmaken; hij heeft immers een vaste baan. Dit project stopzetten zal enkel een hoop werk, stress en gedoe schelen. Het is dan enkel de vraag hoe de laatsten terug betaald gaan worden.
Je lijkt er vanuit te gaan dat er nog maar een klein gedeelte van de klanten terugbetaald hoeft te worden (de laatsten) en dat het grootste gedeelte al is betaald. Ik denk dat het precies omgekeerd is.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Nadat mijn bezorging steeds werd uitgesteld, heb ik de bestelling geannuleerd en uiteindelijk netjes m'n geld terug gekregen.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Mijn bestelling 5518 is nooit geleverd. Na veel emails heb ik vandaag een reactie van de eigenaar gekregen. Het geld zal binnen een week teruggestort worden. Ik vertrouw er vooralsnog op dat hij zich aan zijn afspraak houdt en ik de aangifte achterwege kan laten.
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Duh.witte angora schreef: ↑12 apr 2024 18:34Je leest weer iets wat er niet staat. 'De laatsten' is niet meer dan dat: een onbekend aantal, oftewel: al degenen die zijn achtergebleven.Een Wiskunde Student schreef: ↑12 apr 2024 17:52Deze post heeft een verborgen aanname, die niet klopt.witte angora schreef: ↑12 apr 2024 12:03Het was ook meer een retorische vraag.
Voor hemzelf zal het niet uitmaken; hij heeft immers een vaste baan. Dit project stopzetten zal enkel een hoop werk, stress en gedoe schelen. Het is dan enkel de vraag hoe de laatsten terug betaald gaan worden.
Je lijkt er vanuit te gaan dat er nog maar een klein gedeelte van de klanten terugbetaald hoeft te worden (de laatsten) en dat het grootste gedeelte al is betaald. Ik denk dat het precies omgekeerd is.
Kijk eens in het woordenboek. De laatsten zijn degenen die achteraan komen, en het is een kleine en bepaalde groep ( die achter het peloton aanfietst ).
Je wilt de indruk wekken dat Woneninterieur het grootste gedeelte van de teleurgestelde klanten reeeds heeft terugbetaald en dat ze daarmee wel degelijk hun best doen om alles te regelen.
Ik denk dat de reportage wel laat zien dat je daarmee 1000% verkeerd zit.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
1000 % verkeerd is wiskundig heel moeilijk uit te leggen. Betekent het hier 10 X verkeerd?
Misschien staat het er juist daarom.
Misschien staat het er juist daarom.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
@fiori
Ik lees dat u gelukkig uw geld terughebt, maar nu door Wooneninterieur min of meer belaagd worden ivm uw review.
Echt treurig dat prutsbedrijf.
Ik lees dat u gelukkig uw geld terughebt, maar nu door Wooneninterieur min of meer belaagd worden ivm uw review.
Echt treurig dat prutsbedrijf.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Grappig, die bias. De reportage hád dat duidelijk moeten maken, bij goede journalistiek, maar verzuimt dat juist.Een Wiskunde Student schreef: ↑13 apr 2024 10:08Je wilt de indruk wekken dat Woneninterieur het grootste gedeelte van de teleurgestelde klanten reeeds heeft terugbetaald en dat ze daarmee wel degelijk hun best doen om alles te regelen.
Ik denk dat de reportage wel laat zien dat je daarmee 1000% verkeerd zit.
-
- Berichten: 32421
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
'De laatsten' is in dit geval iedereen die te laat komt, en dat is geen vastgesteld aantal. In 2006 bij de Nijmeegse Vierdaagse waren er 1200 die te laat binnen kwamen, om wat te noemen. Ze hebben toen zelfs de binnenkomsttijd met een uur verlengd om te voorkomen dat die groep nog veel groter zou worden. In mijn herinnering (lag toen in de blarenpost) moesten er toen nog ruim 5000 binnen komen.Een Wiskunde Student schreef: ↑13 apr 2024 10:08Kijk eens in het woordenboek. De laatsten zijn degenen die achteraan komen, en het is een kleine en bepaalde groep ( die achter het peloton aanfietst ).
Maar vind je dit niet een in- en intrieste discussie? De betekenis van een woordje?
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het gaat niet om dat woordje.
Het gaat erom dat er hier nog steeds een aantal vaste forumleden zijn, die blijven zeggen dat deze prutsers hun best doen en dat de website open moet blijven zodat er weer nieuwe slachtoffers bij kunnen komen.
Misschien is het tijd dat ze hun excuses aan de slachtoffers aanbieden voor hun 36 pagina's ontkennend gedrag en daardoor contraproductieve bijdragen.
Het gaat erom dat er hier nog steeds een aantal vaste forumleden zijn, die blijven zeggen dat deze prutsers hun best doen en dat de website open moet blijven zodat er weer nieuwe slachtoffers bij kunnen komen.
Misschien is het tijd dat ze hun excuses aan de slachtoffers aanbieden voor hun 36 pagina's ontkennend gedrag en daardoor contraproductieve bijdragen.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Je blijft het blijkbaar nodig hebben om te framen. Je uit voor de zoveelste keer in dit topic niet-onderbouwde beschuldigingen. Geef eens een rijtje quotes van "vaste forumleden die blijven zeggen dat de website open moet blijven"?Een Wiskunde Student schreef: ↑14 apr 2024 12:41Het gaat erom dat er hier nog steeds een aantal vaste forumleden zijn, die blijven zeggen dat deze prutsers hun best doen en dat de website open moet blijven zodat er weer nieuwe slachtoffers bij kunnen komen.
Als je je beschuldigingen wederom niet hard kunt maken, wellicht is het dan...
tijd dat om je excuses aan te bieden aan de slachtoffers...
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
en dat de website open moet blijven zodat er weer nieuwe slachtoffers bij kunnen komen.
Deze woorden hoef je bij niemand in de mond proberen te leggen. Er is er maar een waar die woorden letterlijk vandaan komen
Studeer eerst voordat je beschuldigingen uit.
Deze woorden hoef je bij niemand in de mond proberen te leggen. Er is er maar een waar die woorden letterlijk vandaan komen
Studeer eerst voordat je beschuldigingen uit.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
En de slachtoffers moeten ook eerst hun review aanpassen naar Super, voordat ze hun geld terugkrijgen.