3 weken later stond onze terugreis gepland. De dagen voor vertrek ontvingen wij e-mails over de terug vlucht. Online inchecken lukte niet, dus besloten dit op de dag van vertrekt op de luchthaven te doen. Toen wij ons melden bij de incheckbalie kregen wij te horen dat onze tickets geannuleerd waren. En wij wisten van niets! Daar stonden we dan met onze kinderen van 1 en 4j oud.
Op de luchthaven kon niemand ons helpen dus na tig telefoontjes kregen we een Mdw van klm aan de telefoon. De beste man vertelde ons; dat we de wifi pas bij thuis komt hadden moeten terug vragen want bij het in behandeling nemen van de wifi refund waren onze tickets ook geannuleerd
Dit was 5 oktober 2023! We hadden geen andere optie dan nieuwe tickets te boeken, wat ons duizenden euro’s heeft gekost.
Januari 2024 kregen we een reactie per e-mail; de claim was afgewezen want wij hadden zelf de tickets geannuleerd…
Direct reactie gegeven op deze mail!
Een tot op heden, vandaag 30 april niets vernomen.
Ik vind het schandalig hoe wij behandelt worden, dat klm zo slecht bereikbaar is, de Mdw aan de telefoon, op whatsapp of op socials kunnen ons niks anders vertellen dan dat we gebeld gaan worden. We zijn 7 maanden verder en niemand heeft ons gebeld!
Kan toch niet zo zijn dat als je tickets boekt je weet ik niet hoe veel en vaak je gegevens moet invullen/bevestigen.. en dat als je een refund wifi aanvraagt je tickets gewoon geannuleerd worden?
Is er iemand die tips heeft of ons verder kan helpen? Want ik zou toch wel heeeel graag mijn geld terug willen!! Wij hebben nul reden gehad om te annuleren…
Alvast bedankt voor de reacties