Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Die forfaitaire vergoeding voor de advocaat is te schatten op € 270, als ik aanneem dat de prijs van de bank tussen de € 500 en € 1.250 ligt. De advocaatkosten kunnen best wel eens op € 2000,- of meer uitkomen.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Die side-table kost € 458,10.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Precies. Vandaar m'n waarschuwing, anders wordt het oude spreekwoord weer waarheid:

Dan is de forfaitaire vergoeding nóg lager en de gap dus nog groter.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Principes zijn duur.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
En de klachten blijven zich opstapelen op Truspilot.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Update: Wij hebben nog steeds ons geld niet terug. BESTEL HIER NIET!! is de boodschap. Oplichterij.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Evenals de (steeds onterecht beoordeelde) meldingen van Woneninterieur dat het een valse claim zou zijn.
Geeft niet het gevoel dat het lek boven is en dat het de goede kant op zou gaan, helaas.
Geeft niet het gevoel dat het lek boven is en dat het de goede kant op zou gaan, helaas.
-
- Berichten: 314
- Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Het heeft nooit de goed kant op gegaan.
Vanaf het begin van dit Topic belazert WonenInterieur de zaak. Het wordt tijd dat dit bedrijf wordt gestopt en niet meer hier wordt verdedigd
Vanaf het begin van dit Topic belazert WonenInterieur de zaak. Het wordt tijd dat dit bedrijf wordt gestopt en niet meer hier wordt verdedigd
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Die “verdediging” kunnen ze missen als kiespijn.
Trustpilot moet die onterechte meldingen van Woneninterieur toch ook zat zijn.
Trustpilot moet die onterechte meldingen van Woneninterieur toch ook zat zijn.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
En die missen ze ook, want ze zijn zelf de enige die zich verdedigen

Ja, dat lijkt me wel. Maar ik kan me voorstellen dat zij, als onafhankelijk platform, alle meldingen op zichzelf blijven checken. All animals are equal, zeg maar.
-
- Berichten: 5389
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
u begint knap vervelend te worden met "en niet meer hier wordt vededigd"
Er werd alleen telkens maar gesuggereerd dat het verhaal iets anders in elkaar kon zitten.
Er werd alleen telkens maar gesuggereerd dat het verhaal iets anders in elkaar kon zitten.
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
De wiskundestudent heeft:
1) nog nooit zijn steeds terugkerende beschuldigingen over het verdedigen van woneninterieur kunnen bewijzen;
2) zijn eigen beschuldigingen van oplichting nog nooit hard kunnen maken;
Desondanks blijft hij ze herhalen. Triest.
1) nog nooit zijn steeds terugkerende beschuldigingen over het verdedigen van woneninterieur kunnen bewijzen;
2) zijn eigen beschuldigingen van oplichting nog nooit hard kunnen maken;
Desondanks blijft hij ze herhalen. Triest.
Nijogeth
vindt dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
BESTEL NIETS BIJ DIT BEDRIJF!!
Kenmerken van een oplichter: continu glashard liegen en bedriegen. Zo kun je dit bedrijf/deze computer wel noemen.
Je geld krijg je niet terug. Ze durven zelfs aan te geven dat door problemen je het bedrag in termijnen terug krijgt. Maar ook dat gebeurt niet.
Wel vragen ze (klanten) om niets aan berichten te plaatsen, dat kan schade opleveren en zorgen voor extra vertraging. Zelfs dat is gelogen.
Ze lezen dit forum blijkbaar ook want volgens hun moeten we niet alles geloven wat er online geschreven wordt en dat het een kettingreactie is.

Kenmerken van een oplichter: continu glashard liegen en bedriegen. Zo kun je dit bedrijf/deze computer wel noemen.
Je geld krijg je niet terug. Ze durven zelfs aan te geven dat door problemen je het bedrag in termijnen terug krijgt. Maar ook dat gebeurt niet.
Wel vragen ze (klanten) om niets aan berichten te plaatsen, dat kan schade opleveren en zorgen voor extra vertraging. Zelfs dat is gelogen.
Ze lezen dit forum blijkbaar ook want volgens hun moeten we niet alles geloven wat er online geschreven wordt en dat het een kettingreactie is.




Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
@woneninterieur is hier ook forumlid.
Dus de kortste weg om hem via het radar forum te bereiken is een pb sturen.
Dus de kortste weg om hem via het radar forum te bereiken is een pb sturen.
witte angora
vindt dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Ook ik heb last met woneninterieur
Ordnumm
5698
Ook eerst aan t lijntje gehouden met een eettafel. Ik heb gezegd dat ik m niet meer wilden en mn geld terug wil. Ook daar houden ze je aan t lijntje. Binnen 7 dagen!! Niet dus ben nu al 3 weken bezig. Toen ik van de week mailden kreeg ik dit terug gestuurd.
“ Het is al verwerkt !
Dat is ook al 4x aangegeven.
Let op ! een winkel boekt nooit zelf gelden uit !
dat doet een provider en wij hebben dus alles verwerkt.
Het wordt dus gewoon vanzelf bijgeschreven deze dagen. “
Ook heel klantvriendelijk he. Ik wil gewoon mn geld terug!! Dit moet toch aangepakt kunnen worden??
Ordnumm
5698
Ook eerst aan t lijntje gehouden met een eettafel. Ik heb gezegd dat ik m niet meer wilden en mn geld terug wil. Ook daar houden ze je aan t lijntje. Binnen 7 dagen!! Niet dus ben nu al 3 weken bezig. Toen ik van de week mailden kreeg ik dit terug gestuurd.
“ Het is al verwerkt !
Dat is ook al 4x aangegeven.
Let op ! een winkel boekt nooit zelf gelden uit !
dat doet een provider en wij hebben dus alles verwerkt.
Het wordt dus gewoon vanzelf bijgeschreven deze dagen. “
Ook heel klantvriendelijk he. Ik wil gewoon mn geld terug!! Dit moet toch aangepakt kunnen worden??
-
- Berichten: 5389
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
150747
vindt dit leuk
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Zelfs 1 ster is er 1 teveel.
Op 19-12-2023, order #5149, een kledingkast besteld. Levertijd was 1-2 weken. Zoals bijna bij alle reviews hier, natuurlijk geen levering van het artikel. Zelf contact zoeken met dit ‘bedrijf’ en belofte 2e week januari. En zo schuift het steeds door tot aan nu 2e week mei. Met alle reviews hier is de geloofwaardigheid in dit bedrijf volledig verdwenen en heb ik de order geannuleerd. Binnen 2 weken krijgen ze de optie tot restitutie en anders volgen er juridische stappen. Ik hoop dat hier niemand hier ooit nog iets besteld en dat velen hier ook aan de bel trekken en stappen ondernemen. Een bedrijf als deze mag niet bestaan. Is pure oplichting.
UPDATE: na de review op Trustpilot Ineens wel een vlotte reactie nl deze: “Goedemiddag, Wij ontvangen net een bericht dat voor winkels schadelijk kan zijn. Wij vragen u vriendelijk om het bericht aub vandaag te verwijderen. Wij zorgen dan dat het bedrag maandag op de rekening staat.” Maw, haal de slechte review weg en dan krijg je maandag jouw eigen geld terug. En ook dat dan nog maar afwachten. In mijn optiek is er maar één die schade ondervindt en dat is de consument.
Datum van ervaring: 03 mei 2024
Wanneer stopt dit bedrijf?
Bewerk
UPDATE: na de review op Trustpilot Ineens wel een vlotte reactie nl deze: “Goedemiddag, Wij ontvangen net een bericht dat voor winkels schadelijk kan zijn. Wij vragen u vriendelijk om het bericht aub vandaag te verwijderen. Wij zorgen dan dat het bedrag maandag op de rekening staat.” Maw, haal de slechte review weg en dan krijg je maandag jouw eigen geld terug. En ook dat dan nog maar afwachten. In mijn optiek is er maar één die schade ondervindt en dat is de consument.
Datum van ervaring: 03 mei 2024
Wanneer stopt dit bedrijf?
Bewerk
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 22 apr 2024 14:03
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Hoi MoneyManMoneyman schreef: ↑23 apr 2024 09:34Dat is natuurlijk een leugen. Je eigen Algemene Voorwaarden vertellen een ander verhaal. Daar staat expliciet dat de klant 20% van de aankoopsom moet betalen als het probleem wordt opgelost. Onder "oplossen" verstaan jullie volgens diezelfde AV ook een product wat alsnog geleverd wordt of zelfs het toesturen van een retourprocedure (!). Je stelling "de klant hoeft nooit te betalen" is dus niets minder dan een keiharde leugen.nietbezorgdnl schreef: ↑22 apr 2024 14:11Je hoeft nooit te betalen dus in het beste geval heb je 80% van je aankoopbedrag terug, in het slechtste geval niets (maar je betaalt dan dus ook niets).Doe eens een linkje naar die rechtszaken dan? Op jullie naam is er welgeteld één uitspraak te vinden.nietbezorgdnl schreef: ↑22 apr 2024 14:11Er zijn vele duizenden incassobrieven verstuurd en we hebben meerdere rechtszaken gevoerd. Sommige daarvan zijn terugvindbaar op uitspraken.rechtspraak.nl.Ja, zoals beschreven in de Algemene Voorwaarden. Maar helaas niet zoals beschreven op de website. Daar maak je statements die feitelijk onjuist en dus misleidend zijn. Ergo: inderdaad geen addertje, maar gewoon een hele flinke adder.nietbezorgdnl schreef: ↑22 apr 2024 14:11Er zit dus géén addertje onder het gras. Onze dienst is exact zoals het is beschreven.
Citaat:Mijn advies is en blijft dus: gebruik nooit een dienst als dit van www.nietbezorgd.nl. Het biedt je feitelijk niets extra's wat je niet zelf kunt met behulp van de voorbeeldbrieven die op allerlei plekken, zoals bij Consuwijzer, online en gratis te vinden zijn.Prijzen en betalingsverplichting Klant
NietBezorgd werkt no-cure, no-pay. Klant betaalt 20% van het aankoopbedrag als het probleem wordt opgelost (zoals: geld terug, product alsnog geleverd, retourprocedure toegestuurd, enig ander akkoord tussen Klant en Webshop).
uw kritische blik en (over het algemeen goed geïnformeerde comments) zijn waardevol vol de lezers. Wij moedigen dat zeker aan. Wel gaan wij graag inhoudelijk op een aantal punten in omdat u onterecht woorden zoals "misleiding" gebruikt en op sommige aspecten nét de kennis mist.
Allereerst is onze dienst is een eerlijke dienst die opkomt voor benadeelde consumenten en met succes het geld terughaalt. Of het uitkomt voor die 20%? Bijna niet, een verloren vonnis of een gewonnen vonnis waarbij de schade niet verhaald kan worden moet niet te vaak gebeuren. Er is dus geen sprake van "wel dik geld voor krijgen" zoals u op 15 april aangeeft.
De AV-suggestie van u is een goede. Die kunnen we wel wijzigen op die ene sectie. Wij hebben die 20% namelijk nog nooit geheven als een klant gewoon het product ontvangt.
Dan uw laatste advies over voorbeeldbrieven van de ACM. Daar heeft u gelijk, wij kunnen (en doen dat ook) iedereen aanraden om éérst zelf proberen het op te lossen. Een voorbeeldbrief kan het verschil maken maar hier wringt de schoen. Gelijk hebben en gelijk krijgen is nogal een verschil. Dat is waar wij een rol spelen. Bij praktisch alle zaken die wij krijgen hebben de consumenten het (natuurlijk) al zelf geprobeerd. Een mailtje van NietBezorgd.nl maakt natuurlijk meer indruk omdat wij ook doen wat we zeggen.
Dat brengt ons bij het punt dat u 1 zaak heeft gevonden van ons (goed gedaan). Wij hebben er meerdere maar niet alle uitspraken staan op uitspraken.rechtspraak.nl. Wij kunnen u wel een lijst vonnissen geven maar die zijn dus niet altijd openbaar te vinden (maar hier een paar uit 2023: 10528222, 10635298, 10621233, 10641625). Er zijn er nog meer.
Mogelijk zult u nooit in een situatie komen waarbij het u niet lukt om uw geld terug te halen maar anderen mogelijk wel. Wij raden u aan "grote woorden" als misleiding etc. en bepaalde insinuaties niet te doen. Ze zijn echt onterecht en het is ook demotiverend om dergelijk commentaar te verwerken voor een unieke dienst die mensen echt maar dan ook echt verder helpt en het recht voor iedereen toegankelijk maakt voor dit soort zaken. Voor sommige mensen zijn een paar tientjes veel geld. Dat is ook de gemiddelde grote van een order bij webshops. Daar verdienen wij niet veel op. Ook zijn sommige mensen ook niet eens zozeer geïnteresseerd in het geld terug maar willen zij hun recht halen.
Daar dragen wij aan bij.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 22 apr 2024 14:03
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Hoi,Moneyman schreef: ↑15 apr 2024 09:37Moest even lachen toen ik daar las:Verder heb ik wel mijn vraagtekens over die club (is trouwens gewoon SODA). Ze schrijven dat het je 20% van het aankoopbedrag kost als er alsnog geleverd of betaald wordt. Als je je meubels alsnog krijgt, los van de vraag of dat aan nietbezorgd.nl te danken is, worden je meubels ineens alsnog 20% duurder.Wij deden onderzoek naar woneninterieur.nl. Volgens de politie is er geen sprake van malafide handelspraktijken (oplichting of fraude). Slechte reviewscores betekenen dan ook niet dat woneninterieur.nl onbetrouwbaar is. Er kunnen meerdere verklaringen zijn.
En ze schrijven ook dat ze een gerechtelijke procedure starten en zelfs tot beslaglegging voergaan. Maar dat kan nooit uit die 20% betaald worden, want een procedure incl. beslaglegging kost je zomaar richting de € 1.000,00 euro... dus óf er zit een addertje onder het gras, óf ze gaan in de praktijk helemaal niet dagvaarden.
En dát betekent weer dat ze per saldo niets meer doen dan je zelf ook kunt, namelijk een belletje en een briefje schrijven, en dat ze daar vervolgens -als de toko alsnog over de brug komt- wel dik geld voor krijgen.
Vervolgens geven ze ook aan dat van woneninterieur.nl geen KvK-gegevens bekend zijn. Verrassing: die staan gewoon op de site.
Nee, dank je.
ook op deze post reageren we graag. In een andere posts heeft u uw huiswerk gedaan een heeft u een vonnis gevonden van ons. Wij hebben u daar ook al uitgelegd dat niet alle zaken op uitspraken.rechtspraak.nl worden gepubliceerd (en u een lijst gestuurd van vonnissen).
Dat punt is dus van de baan.
Een beslaglegging kan in de papieren lopen. Elke stap kost geld en die tellen op. Een beslaglegging an sich op een bankrekening is overigens lang geen duizend euro zoals u stelt maar dat terzijde.
Kan onze dienst uit? Wij zijn succesvol voor onze klanten maar wij moeten natuurlijk vonnissen blijven winnen en die vonnissen moeten succesvol worden omgezet tot verhaalde schade. Anders komt het niet uit inderdaad.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 22 apr 2024 14:03
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Goed bezig. Wij hopen dat het u lukt om uw recht te halen.Marilouska schreef: ↑23 apr 2024 15:47Helaas ben ik ook de dupe van webshop Woneninterieur. Op 17 december 2023 heb ik 6 eetkamerstoelen besteld en betaald (ordernummer #5128). Ze zouden binnen 3 weken geleverd worden. Ik kreeg echter geen stoelen en vernam niets van Woneninterieur. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, als je beklag doet per mail ontvang je steeds smoesjes en beloften, die vervolgens nooit worden nagekomen. Begin januari werd februari, februari werd maart, maart werd april. Ik heb de stoelen geannuleerd, waarna is beloofd het betaalde bedrag direct terug te betalen. Deze beloften is Woneninterieur tot op heden helaas ook niet nagekomen.
Ik vind het zeer kwalijk dat dit bedrijf nog kan voortbestaan. Ik ga een gerechtelijke procedure starten en zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit bedrijf geen nieuwe slachtoffers meer kan maken. Dus wees gewaarschuwd en bestel niets bij Woneninterieur.