@angel1978 Als er iets niet klopt, dan vernemen we graag wat er niet klopt.
We? Ben je koninklijk of heb je een meervoudige persoonlijkheid?
Maar het heeft toch geen zin om je te vertellen wat er niet klopt, je luistert toch niet en gaat nergens op in. Dat deed je de vorige keer niet en doe je nu ook al niet. Je blijft enkel je eigen mantra herhalen.
Energieleverenciers merken niet of en hoeveel hun klanten leveren.
onzin! Energielever
anciers merken dit natuurlijk wel:
a) door de meter die aangeeft hoeveel er geleverd is en waar de eindafrekening op gemaakt moet worden
b) door de onbalans die op het netwerk ontstaat en die volgens de wet weggewerkt moet worden door energieleveranciers door stroom te kopen of te verkopen.
Op 1 juli eindigt mijn jaarcontract en dan berekend mijn leverancier mijn netto gebruik bv. 3000kWh - 2000 kWh = 1000 kWh en hij trekt 1000 kWh af van zijn voorraad en brengt mij 1000 kWh in rekening.
Onzin! Een energieleverancier heeft geen voorraad. Volgens je eigen woorden levert een energieleverancier zelfs helemaal niets.
De 2000 kWh die ik leverde ging naar andere burgers in mijn straat of wijk en die betalen de volle mep aan hun leverancier, ook al was de stroomprijs op dat moment negatief.
Weer onzin.. Er wordt ( jouw woorden ) niets geleverd of betaald. Enkel met voorraden gespeeld.. Er wordt dus ook niets betaald, enkel bij de afrekening wordt er iets in rekening gebracht.. Je speelt hier met termen en woorden en bent allesbehalve consequent.
Klanten van energieleveranciers leveren 0,0 kWh aan hun leverancier en die merkt daarvan helemaal niets en heeft daaraan geen kosten.
Weer onzin! Volgens je eigen woorden worden er zaken verrekend met de eindafrekening. Die kosten zijn er dus wel degelijk. Daarnaast negeer je de onbalanskosten die er ook gewoon zijn.
Als ze zelf die stroom gaan gebruiken, verspillen of gaan opslaan in batterijen moeten deze burgers stroom krijgen van windmolens op zee, kolencentrales of zonnepanelen in weilanden ver weg. Burgers met zonnepanelen die stroom leveren aan buren ONTLASTEN dus het stroomnetwerk.
Voor een groot gedeelte wederom onzin. Zo werkt natuurkundig een stroomnetwerk niet.
Je hele tekst zit vol met onwaarheden en mantra's, maar zoals gebruikelijk zul je dit ook wel weer negeren, dus het heeft toch geen zin!