Korting via app bij Lidl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Lowieze
Berichten: 6725
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lowieze »

De aardbeienjam van AH bevat 450 gram jam en die van Lidl 400 gram.
Dus toch maar naar AH.

Lady1234
Berichten: 27342
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

witte angora schreef:
29 apr 2024 18:33
Dan is het prijsniveau van die potten jam redelijk gelijk. Maar ik heb het vooral over andere zaken. De voorgebakken krieltjes bijvoorbeeld. Die heb ik vorige week bij de appie 1+1 kunnen halen. Maar ook bij Hoogvliet hebben ze soms leuke aanbiedingen met die dingen. Plus dat de kwaliteit toch beter is. En dat is met zoveel dingen. Veel andere b/c producten zijn net zo duur/goedkoop, daar zit ook geen verschil in.

Sja, en dat gereedschap, als je het niet nodig hebt hoef je het niet te kopen, en als je het wel nodig hebt dan kun je altijd nog eens zien.
Dan bent u toch een gelukkig mens? Twee goedkope supers in de buurt, met ook nog betere kwaliteit. Het kan niet op. 😁

juliomariner
Berichten: 4986
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door juliomariner »

Bij de AH gaat het dan om extra jam >450 gram vruchten en bij de Lidl om gewone Jam

Thijs124
Berichten: 917
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Lidl Maribel Fraiches aardbeien 450 gram per glas. 2-3 aanbieding 0,99

ZeerPrivé
Berichten: 5770
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lowieze schreef:
29 apr 2024 18:52
De aardbeienjam van AH bevat 450 gram jam en die van Lidl 400 gram.
Dus toch maar naar AH.
Deze is de goedkoopste https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... -aardbeien

Maar bij de Lidl kost tie toch maar 0,59 cent? Dan wel 400gr.

Lady1234
Berichten: 27342
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

ZeerPrivé schreef:
29 apr 2024 19:47
Lowieze schreef:
29 apr 2024 18:52
De aardbeienjam van AH bevat 450 gram jam en die van Lidl 400 gram.
Dus toch maar naar AH.
Deze is de goedkoopste https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... -aardbeien

Maar bij de Lidl kost tie toch maar 0,59 cent? Dan wel 400gr.
Dat was een aanbieding.

Lapsang
Berichten: 132
Lid geworden op: 29 jul 2011 08:26

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lapsang »

De mini-krieltjes waren 500 gram, maar alleen €0,69 voor de milieubewuste "app"-bezitter. De ouderwetse "app"-loze boodschappendoener diende €0,99 te betalen. Logisch toch? Moet hij maar met zijn tijd meegaan.

Dit als reactie op de vraag van Thijs124 die niet wist hoeveel gram mini-krieltjes hij had genuttigd. (Folder van vorige week lag hier nog in de papierbak).

ZeerPrivé
Berichten: 5770
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lapsang schreef:
29 apr 2024 21:24
De mini-krieltjes waren 500 gram, maar alleen €0,69 voor de milieubewuste "app"-bezitter. De ouderwetse "app"-loze boodschappendoener diende €0,99 te betalen. Logisch toch? Moet hij maar met zijn tijd meegaan.

Dit als reactie op de vraag van Thijs124 die niet wist hoeveel gram mini-krieltjes hij had genuttigd. (Folder van vorige week lag hier nog in de papierbak).
Wat milieu betreft. Jij tikt je reacties zeker nog op een Olivetti? En folders???

Thijs124
Berichten: 917
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Ik had het gewicht niet op de kassabon staan. De oude folders staan niet meer online.
Geen papieren kassabon, maar online in de app.

Lapsang
Berichten: 132
Lid geworden op: 29 jul 2011 08:26

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lapsang »

Hallo ZeerPrivé,

Er zullen in Nederland weinig mensen zijn die zo milieubewust zijn als ik. Sinds 1970.

Dus houd uw domme hatelijke opmerkingen bij u.

Jopie de tweede
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2024 11:20

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Jopie de tweede »

Vorige week was het weer zover; de Lidl lokte veel mensen naar de winkel met reclames over30% korting op biologische groente en fruit. In de reclame stond in kleine lettertjes 'Lidl plus'. De zin 'app downloaden' werd niet genoemd. Bij de kassa aangekomen bleek je een app te moeten downloaden en activeren op je telefoon om de korting te krijgen. Een erg onklantvriendelijke manier vind ik. Men dwingt mensen hiermee om een apparaat ter waarde van minstens 100 euro te kopen om de korting in ontvangst te nemen. Daarnaast zijn er ook zat mensen die oud of digibeet zijn, of geen zin hebben persoonlijke gegevens af te staan aan een supermarktketen. Waarom niet gewoon een plastic klantenkaart als tweede optie aanbieden, zoals dat bij andere supermarkten ook gedaan wordt?

juliomariner
Berichten: 4986
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door juliomariner »

Omdat je een winkel niet kunt dwingen om voor de achterblijvers een optie zoals een plastic klantenkaart aan te bieden.
Niemand dwint u om een apparaat van minstens 100 euro te kopen. De keus is gewoon aan u. Of u koopt een smartfone en kunt gebruik maken van de aanbiedingen of u doet dat niet en kunt geen gebruik ervan maken. Waarom moet de winkel veel extra kosten maken om een kleine minderheid te helpen?
Trouwens dit heeft helemaal niets met leeftijd te maken.

witte angora
Berichten: 31200
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Jopie de tweede schreef:
10 jun 2024 11:26
Vorige week was het weer zover;
Ik kom dus al een aantal weken niet meer bij de Lidl, juist vanwege hun reclamebeleid. En geloof me, ik mis er niks aan. We hebben hier een Hoogvliet en een Jumbo, en nog een Dirk en een Plus ook. Aldi is ook in aantocht. Allemaal pasjesvrij. Er zijn wel pasjes, maar de reclame kun je gewoon zonder pasje meenemen. Heerlijk winkelen zo.

Lowieze
Berichten: 6725
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lowieze »

Jopie de tweede schreef:
10 jun 2024 11:26
Vorige week was het weer zover; de Lidl lokte veel mensen naar de winkel met reclames over30% korting op biologische groente en fruit. In de reclame stond in kleine lettertjes 'Lidl plus'. De zin 'app downloaden' werd niet genoemd. Bij de kassa aangekomen bleek je een app te moeten downloaden en activeren op je telefoon om de korting te krijgen. Een erg onklantvriendelijke manier vind ik. Men dwingt mensen hiermee om een apparaat ter waarde van minstens 100 euro te kopen om de korting in ontvangst te nemen. Daarnaast zijn er ook zat mensen die oud of digibeet zijn, of geen zin hebben persoonlijke gegevens af te staan aan een supermarktketen. Waarom niet gewoon een plastic klantenkaart als tweede optie aanbieden, zoals dat bij andere supermarkten ook gedaan wordt?
In de folder stond er wel bij “activeer de coupon in de Lidl-plus app en ontvang 30% korting”. Toch ook niet echt in kleine lettertjes hoor.

Jopie de tweede
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2024 11:20

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Jopie de tweede »

@ Lowieze: misschien dat het er in de folder bij stond. Bij de internet- televisie, billboards en radio reclame was dat echter niet zo (zie ook de bijlage).
Bijlagen
Lidl.JPG
(67.06 KiB) 44 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

ZeerPrivé
Berichten: 5770
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Waarom niet gewoon een plastic klantenkaart als tweede optie aanbieden, zoals dat bij andere supermarkten ook gedaan wordt

Die gaan ook steeds meer verdwijnen. Tis toch je eigen keuze om geen smartphone/app te willen gebruiken? Iedere keuze heeft een gevolg.

Nijogeth
Berichten: 10195
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik zie duidelijk een Lidl Plus logo staan, dat groter is dan de prijs.

ZeerPrivé
Berichten: 5770
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Nijogeth schreef:
10 jun 2024 14:43
Ik zie duidelijk een Lidl Plus logo staan, dat groter is dan de prijs.
Schandalig dat de Lidl geen leesbrillen gratis verstrekt. :mrgreen:

Jopie de tweede
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2024 11:20

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Jopie de tweede »

Nijogeth schreef:
10 jun 2024 14:43
Ik zie duidelijk een Lidl Plus logo staan, dat groter is dan de prijs.
Volgens mij heeft u mijn bericht niet goed gelezen. Het gaat erom dat er niet bij staat dat men een app nodig heeft om de korting te verkrijgen. Hoe moet ik nu als klant die door een tv- reclame wordt gelokt weten dat je alleen toegang tot Lidl plus hebt als ik een app download?

Lowieze
Berichten: 6725
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Korting via app bij Lidl

Ongelezen bericht door Lowieze »

Jopie de tweede schreef:
10 jun 2024 15:12


Volgens mij heeft u mijn bericht niet goed gelezen. Het gaat erom dat er niet bij staat dat men een app nodig heeft om de korting te verkrijgen. Hoe moet ik nu als klant die door een tv- reclame wordt gelokt weten dat je alleen toegang tot Lidl plus hebt als ik een app download?
AH adverteert al jaren met Bonuskortingen maar daar wordt toch ook nooit bij gezegd dat je daarvoor een Bonuskaart nodig hebt? Zelfs in hun folder zie ik dat nergens staan.

Plaats reactie