PostNL gebruikt privacywet tegen mij

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Sahri

PostNL gebruikt privacywet tegen mij

Ongelezen bericht door Sahri »

Ik verwacht een pakketje waarvan ik de track en trace code niet heb omdat PostNL die veranderd heeft. De oorspronkelijke track & trace code begon met LP. Ik probeerde die te achterhalen maar meneer wou 'm niet geven vanwege de privacywetgeving. Het gaat hier verdorie om een pakketje dat aan MIJ geadresseerd is! Die privacywetgeving mag van mij flink aangepast worden!

witte angora

Re: PostNL gebruikt privacywet tegen mij

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar waarom zou Post.NL dat dan veranderen? Hebben ze dat wel met de verzender gecommuniceerd? Daar heb je de oorspronkelijke T&T van gekregen, dus je zou de wijziging dan ook van die kant moeten krijgen denk ik.

Sahri

Ongelezen bericht door Sahri »

witte angora schreef:
03 jul 2024 11:16
Maar waarom zou Post.NL dat dan veranderen? Hebben ze dat wel met de verzender gecommuniceerd? Daar heb je de oorspronkelijke T&T van gekregen, dus je zou de wijziging dan ook van die kant moeten krijgen denk ik.
Dat is dus niet gebeurd want de verzender heeft de mailadres van mij niet aan de zending gekoppeld.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Gaat het om een pakketje uit China?

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Is het een pakketje uit het buitenland?
Dan krijg je bericht wanneer Postnl er een nieuwe track- en tracecode aan toegekend heeft.

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Als je de oorspronkelijk LP tracking nog hebt, kun je het hier https://global.cainiao.com/ of hier https://m.17track.net/nl/ proberen te vinden.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U bent geen partij voor PostNL. De verzender heeft een transportonderneming nodig in de arm genomen die weer afspraken heeft met PostNL. U zal bij de verzender moeten zijn.

Als ik zoek op LP, dan kom ik uit bij Yanwen Economic. PostNL is enkel de laatste schakel en heeft geen overeenkomst met u.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Sahri schreef:
03 jul 2024 11:27
witte angora schreef:
03 jul 2024 11:16
Dat is dus niet gebeurd want de verzender heeft de mailadres van mij niet aan de zending gekoppeld.
Dat gebeurt volgens mij ook helemaal niet. De verzender stuurt via de mail het T&T op, en PostNL communiceert via de T&T.

Morgan le Fay

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

U geeft de verkeerde partij (de schuld).
Uw pakket is gewoon te volgen vanuit de oorspronkelijke gegevens van de verkoper.
De privacy wetgeving is hier niet NVT, ga dus niet met zaken lopen gooien die hier niet bij horen.

Plaats reactie