Ticketmaster vraagt 2x servicekosten, 2x zo hoog
Re: Ticketmaster vraagt 2x servicekosten, 2x zo hoog
Ik snap niet dat zoveel mensen Ticketswap verdedigen. Ze hebben een monopolie positie en vragen schandalige servicekosten voor het doorverkopen van digitale tickets.
Als ik een ticket voor LowLands wil verkopen vangen ze daar per ticket (bij deze verkoopprijs) €39,- voor. Inmiddels zijn er al meer dan 2750 tickets verkocht en hebben ze hier dus meer dan €100.000,- binnen geharkt.
Als ik een ticket voor LowLands wil verkopen vangen ze daar per ticket (bij deze verkoopprijs) €39,- voor. Inmiddels zijn er al meer dan 2750 tickets verkocht en hebben ze hier dus meer dan €100.000,- binnen geharkt.
Ik zie het probleem niet. Je hoeft het ticket niet te verkopen, je kan ook gewoon naar Lowlands gaan.
Eigenlijk voorzien ze in een service die niet nodig hoeft te zijn. Schijnbaar als enige in Nederland en daar rekenen ze de prijs voor die zij erbij vinden passen. Je kan echter altijd kiezen wel of geen zaken met ze te doen.
Eigenlijk voorzien ze in een service die niet nodig hoeft te zijn. Schijnbaar als enige in Nederland en daar rekenen ze de prijs voor die zij erbij vinden passen. Je kan echter altijd kiezen wel of geen zaken met ze te doen.
Koop ze opnieuw en verkoop ze met winst??
Misschien is dat een optie?
Misschien is dat een optie?
Nee. Dat kan niet. Ze staan op naam, dus het moet via de officiële kanalen.
-
Jouw reactie is vooral zielig en vooringenomen. Ik ken jouw soort wel uit mijn jeugd toen ze tegen het grootkapitaal waren maar tegenwoordig ben je blijkbaar van de Calimero beweging en wordt je blijkbaar aan alle kanten genaaid, althans zo gedraag je je, een zielepiet.J. Deltoer schreef: ↑14 mar 2024 13:45Zie mijn reactie die ik daarop gaf. Mjn statement was dus over het algemeen juist maar jij had een miezerig pietluttigheidje ontdekt. Geweldig, flinke man.
Blijf lachen...
Goh, het kan wel weer. Volgens mij ken je hem niet zo goed.
Waarom begin jij in een topic over Ticketmaster over TicketSwap? Totaal ander bedrijf. TicketSwap is ook verre van een monopolist.Wouterwam schreef: ↑07 aug 2024 22:06Ik snap niet dat zoveel mensen Ticketswap verdedigen. Ze hebben een monopolie positie en vragen schandalige servicekosten voor het doorverkopen van digitale tickets.
Compensation is wat anders dan salaris. En je weet ook niet wat de voorwaarden zijn voor die compensation.J. Deltoer schreef: ↑14 mar 2024 09:22En bij verkoop van uw kaartjes moet de nieuwe koper zeker ook weer kosten betalen.
Maar het is allemaal heel erg logisch, want hoe moet anders het jaarsalaris van de CEO van Mojo, Micheal Rapino a 139 miljoen euro van betaald worden.