Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

Ik heb Tilman Klemm, de directeur van Fairmount per email benaderd, met de vraag of hij inderdaad de advocaat Tilman Klemm is en ook directeur van Fairmount. Bij de Kamer van Koophandel is trouwens te zien dat Andreas Thiel en Wolfgang Auer directeur van Fairmount zijn geweest. Misschien hebben ze nog aandelen. Het is dus een scap Dateblaster-Fairmount-AWT die al jaren, vijftien jaar of meer, draait.

Dit is de email:

Rechtsanwaltskanzlei Tilman Klemm

Mühlstraße 2

01454 Radeberg

Tel.: 03528/43780

Fax: 03528/437829

E-Mail: [email protected]

Internet: www.rechtsanwaltskanzlei-klemm.de



Sehr geehrter Herr Broer,



Geschäftsführer der Fairmount GmbH bin ich und die Fairmount GmbH ist ein beim Amtsgericht Chemnitz offiziell registriertes Inkassounternehmen.



Da dies jedoch rechtlich getrennt zu meiner Kanzlei ist, wenden Sie sich bei Rückfragen bitte ausschließlich an die Fairmount GmbH.



Mit freundlichen Grüßen



Tilman Klemm

Rechtsanwalt





Von: Kees Broer <[email protected]>
Gesendet: Montag, 15. Juli 2024 17:38
An: Tilman Klemm <[email protected]>
Betreff: Fairmount; Geschäftsführer



Sehr geehrter Herr Klemm

Ich bin auf der Suche nach Informationen über Fairmount GmbH und alle Beziehungen met "Dating-Apps". Darüber habe ich zwei Fragen:

-Sind Sie Geschäftsführer der Fairmount GmbH?
-Betrachten Sie die Aktivitäten der Fairmount GmbH als rechtlich zugelassene Geschäftsaktivitäten oder bezeichnen Sie diese Aktivitäten als Erpressung und eindringen in der Privatsphäre der Betroffenen?



vielen Dank für Ihre Antwort.



herzlichen Grüsse
Kees Broer

BL2
Berichten: 5004
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door BL2 »

Kees Broer2 schreef:
15 aug 2024 14:01
......Ik overweeg nu homo-erotische prentbriefkaarten in een open envelop te gaan sturen. Daarna een zak cement van de plaatselijke bouwmarkt en daarna een kuub zand.......
Wat zielig dit gedrag, Achmea zal nu wel flink spijt hebben van hun bijstand. Daar kan je in elk geval na deze bedreigingen aan Auer Witte Thiel niet meer aankloppen. Misschien een mooi moment voor jou om geen verdere bijdrages meer in dit topic te plaatsen.
KeesBroer2, in één klap alle respect verloren.......

juliomariner
Berichten: 5085
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nee dat laatste dat is heel slim [sarcasme off']

Thijs124
Berichten: 1292
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Denk je nu werkelijk dat ze die open bedreiging inmiddels nog niet opgemerkt hebben? Zij weten niet hoe Google werkt om op jouw en hun naam te zoeken?
Geloof maar dat ze dat ook bundelen en zich niet generen om hiervoor wel een zaak op te starten. Zij weten de weg om jou aan te pakken en de rechtsbijstand verzekering zal je daar zeker niet meer in bijstaan. Ik zie een paar maanden met gratis kost en inwoning aan de horizon opdoemen.

juliomariner
Berichten: 5085
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door juliomariner »

precies: mijn advies: als u er mee door wilt gaan geef het uit handen aan een goede advocaat en laat hem alle communicatie met AWT doen want uw handelingen geven aan dat u niet genoeg juridische kennis heeft om dit aan te pakken maar uw handelingen zullen juist averechts werken.

J. Deltoer
Berichten: 3367
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Anderzijds kan ik het toch wel mooi vinden dat Kees zich niet laat scheren zoals vele andere schapen die schaamtevol betalen en zoekende is hoe hij het AWT zo lastig mogelijk kan maken.

juliomariner
Berichten: 5085
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door juliomariner »

Het probleem is dat Kees zich wel laat scheren maar alleen zelf nog niet doorheeft dat de helft van zijn vacht al is afgeschoren. Deze professionele partijen kun je zelf niet zomaar aanpakken.

Thijs124
Berichten: 1292
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Maar betaalt heeft hij toch weliswaar via zijn verzekeraar maar hij wil wraak uitoefenen. Hij heeft geen kans om daar iets met te bereiken. Deze hele dreiging kan tegen hem gebruikt worden. Het staat hier tenslotte zwart op wit. Geloof maar dat ze hem op het internet opzoeken na zijn brieven.

BL2
Berichten: 5004
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door BL2 »

J. Deltoer schreef:
15 aug 2024 15:40
.....Anderzijds kan ik het toch wel mooi vinden dat Kees zich niet laat scheren zoals vele andere schapen die schaamtevol betalen .....
Volgens mij is Kees Broer2 juist één van de weinige welke juist wel betaald heeft.....

Erthanax
Berichten: 10047
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Erthanax »

Een van de weinigen? Ik gok dat veel slachtoffers na een eerste intimiderende herinnering gewoon betalen.

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door witte angora »

Kees Broer2 schreef:
15 aug 2024 14:01
Ik overweeg nu homo-erotische prentbriefkaarten in een open envelop te gaan sturen. Daarna een zak cement van de plaatselijke bouwmarkt en daarna een kuub zand.
Als het zover is lezen we er in de media wel over... :roll:

Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

leon12312 schreef:
08 nov 2023 18:19
Ik ga er van uit dat [email protected] ook een scam is? Dat zie ik op het internet gewoon negeren ? Of gewoon alle mails van het scam bedrijf blokkeren?
Het is een echt incassobedrijf in Dresden. Ze kopen de geldvorderingen in bulk op, van Dateblaster en hebben een geautomatiseerd systeem om de geldvorderingen te versturen. Het kost ze niet veel.

Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

leon12312 schreef:
04 sep 2023 22:06
Moneyman schreef:
24 aug 2023 09:48
PVG1957 schreef:
24 aug 2023 08:54
Word er knap onrustig van.
Wat is jullie advies in deze
Simpel: nergens op reageren. Ze kunnen de boom in (en doen toch niets).
Ik heb nog een vraag sommige kregen het via de mail en sommige kregen het via de post. Ik kreeg het via de post heb iemand een idee op dat tegen te gaan ?
Jouw bericht is van vorig jaar. Heb je er nog iets over gehoord?

Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

Laban09 schreef:
20 feb 2023 15:39
Hallo,
In een gekscherende bui met maten hebben we een keer een account aangemaakt op de website affairedate (oktober 2022). Toen we de site doorliepen kwamen we aan bij betalen zonder iets aangevinkt te hebben. Het leek ons scam uiteraard hadden we dit kunnen weten. Het account ook dan direct verwijderd (permanent weg na 14 dagen). Echter krijg ik 1 maand later een bericht of ik de betaling die openstaan 3 maanden lidmaatschap a 89.88 euro even willen betalen. Ik heb het bedrijf direct meerdere mailtjes gestuurd in Engels Nederlands met de vraag op zij het lidmaatschap per direct willen stopzetten welke gekoppeld is aan mijn mail. Ik kan natuurlijk niet meer inloggen want mijn account is verwijderd na die 14 dagen. Echter krijg ik in Januari ineens een mail van gerechtsdeurwaarde Auer Witte Thiel. Met de vraag of ik even 146,80 wil betalen omdat zij zijn ingeschakeld. Hun meerdere mails gestuurd op verschillende adressen met de vraag waarom en na de betaling ( ik wou geen gedoe) of het zo goed was. Hierop geen reactie ontvangen van Auer Witte Thiel. Het blijft stil. Tot vorige week weer een mail van affairedate.nl met herinnering of ik 89 euro wil betalen voor de komende 3 maanden. Hier wordt ik moedeloos van ze reageren niet op de mail. ook is er geen telefoon nummer te vinden ze zijn dus niet te bereiken maar schakelen na het betalen wel een gerechtsdeurwaarde in? Wat kan ik hier mee krijg ik nu weer mail van Aauer Witte Thiel of ik weer even het bedrag wil aftikken? Wat is een oplossing. Ik zou ze kunnen bellen maar mijn Duits is belabberd en daarmee is natuurlijk het probleem met affaire date niet opgelost. Ik zie door de bomen het bos niet meer is iemand hiermee bekend of kan iemand mij helpen?


Geachte heer ............,
Vanaf nu verzorgen wij de juridische vertegenwoordiging van de firma Date4friend AG. U heeft niet gereageerd op de aanmaningen van onze opdrachtgever, noch op de sommaties van het ingeschakelde incassobureau.
U heeft bij de online gemeenschap affairedatenl tegen betaling een abonnement afgesloten. Uw gekozen gebruikersnaam, uw e-mailadres .............................. en het IP-adres van de bij de registratie van de aanbieding gebruikte pc's zijn door onze opdrachtgever bij het afsluiten van het abonnement geregistreerd.
Nadat u ook aan de aanmaningen van het door onze opdrachtgever ingeschakelde incassobureau geen gehoor heeft gegeven, hebben wij nu de opdracht gekregen om de reeds vervallen vordering te verhalen en door te zetten, eventueel met juridische middelen. Hierdoor zullen niet onaanzienlijke verdere kosten ontstaan.
U heeft tot nu toe niet van de gelegenheid gebruik gemaakt om deze vordering op eenvoudige manier en tegen redelijke kosten af te handelen. Aangezien onze opdrachtgever deze aanspraak niet zal opgeven, zal het voor u geen enkele zin hebben om de kop in het zand te steken en een oplossing van de zaak te weigeren.
Wij kunnen u daarom slechts dringend aanraden om de openstaande vordering binnen de gestelde termijn te voldoen. De vordering laat zich als volgt samenvatten:
Hoofdsom EUR 89,88
Bank- en incassokosten EUR 4,00
Advocaatkosten EUR 52,92
Totaalbedrag EUR 146,80

Wij verzoeken u dringend om het bovengenoemde bedrag van EUR 146,80 onmiddellijk, of anders uiterlijk 04.02.2023, te betalen.
Gebruik voor het betalen van deze vordering de hieronder vermelde betalingsgegevens. Geef bij iedere betaling in ieder geval het dossiernummer 36223021249 aan.
Als u het geëiste bedrag alleen in redelijke termijnen kunt betalen, dan verwachten we een redelijk en concreet betalingsvoorstel binnen de bovengenoemde termijn.

Hieronder vindt u nogmaals alle relevante gegevens voor de betaling:
Rekeninghouder : Auer Witte Thiel
Bank : Postbank (Giro)
IBAN : DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC : PBNKDEFFXXX
Bedrag : EUR 146,80
Inzake : 36223021249

Met vriendelijke groeten,
Auer Witte Thiel
Advocaten

Telefoon: +49 (0)89/ 59 06 83 16 (ma-vr van 10.00 tot 12.00 en 14.00 tot 16.00)
Fax: +49 (0)89/ 59 06 83 145
Bankgegevens:
Duitsland: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07; BIC: PBNKDEFFXXX
Attorney costs:
%0,9 Attorneys fees No. 2300 VV RVG 44,10 EUR
Expenses No. 7002 VV RVG 8,82 EUR
0 % VAT No. 7008 VV RVG 0,00 EUR
Total fee 52,92 EUR
Hoe is het afgelopen? Zijn ze uiteindelijk gestopt?

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door witte angora »

Kees Broer2 schreef:
16 aug 2024 17:26
leon12312 schreef:
04 sep 2023 22:06
Moneyman schreef:
24 aug 2023 09:48
Simpel: nergens op reageren. Ze kunnen de boom in (en doen toch niets).
Ik heb nog een vraag sommige kregen het via de mail en sommige kregen het via de post. Ik kreeg het via de post heb iemand een idee op dat tegen te gaan ?
Jouw bericht is van vorig jaar. Heb je er nog iets over gehoord?
Die zal denk ik niet meer reageren:

Lid geworden op:
19 aug 2023 10:40
Laatst actief:
17 nov 2023 13:28

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door witte angora »

Kees Broer2 schreef:
16 aug 2024 17:30
Laban09 schreef:
20 feb 2023 15:39
Hoe is het afgelopen? Zijn ze uiteindelijk gestopt?
Idem dito:
Lid geworden op:
20 feb 2023 14:58
Laatst actief:
21 feb 2023 14:11

Moneyman
Berichten: 31101
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees Broer2 schreef:
16 aug 2024 17:30
Laban09 schreef:
20 feb 2023 15:39
#heelveeltekst
Hoe is het afgelopen? Zijn ze uiteindelijk gestopt?
Voor een simpele vraag naar een status-update is het écht niet nodig op enorme lappen tekst te quoten.

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door witte angora »

Is volgens de huisregels ook helemaal niet toegestaan:
Overmatig gebruik van de citeerfunctie is niet toegestaan. Een quote van een eerder bericht dient dus relevant te zijn voor de nieuwe post waarin deze verwerkt is, en die nieuwe post moet ook inhoudelijk iets constructiefs toevoegen.

rwolters
Berichten: 1817
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door rwolters »

Kees Broer2 schreef:
14 aug 2024 19:59
juliomariner schreef:
14 aug 2024 06:52
Kees Broer2 schreef:
13 aug 2024 22:53


Het is altijd goed als veel mensen iets doen: aangifte, klachten, brieven, brief terugsturen, uiteindelijk een gezamenlijke rechtsgang
Allereerst zal het geen gezamenlijke rechtsgang worden. In Duitsland wordt al jaren geprobeert dit te stoppen.
Wat heeft het opgeleverd? helemaal niets.
Eigenlijk ben ik op zoek naar mensen die wél iets willen doen.
Richt een stichting op waar mensen eem bijdrage doen om gezamenlijk iets te gaan doen. Gebeurt vaker en degene die de stichting beginnen houden er meestal nog wat leuks aan over..... Geen resultaat maar wel een paar leuke donaties.

Moneyman
Berichten: 31101
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Moneyman »

Gooi jij nou gewoon Roet in het eten...? :D

Plaats reactie