Inderdaad, 1 kruimel en de Raad van Wijze Lieden kan weer 10/20 pagina's vooruit bij die Dagkoers topics.
Auto zwaar bekrast. Wat nu?
Re: Auto zwaar bekrast. Wat nu?
-
@ "BL2"en "Thijs124"en "Janne.B" IK ben géén ambtenaar maar de politie wel en die molen draait traag.
@ allemaal. Ik ga hiermee stoppen want ik wordt hier niet echt wijzer van en het begint zo langzamerhand een eindeloze stroom aan informatie te worden die al zelf op Google heb gevonden.
@ de nuttige antwoorders . Hartelijk dank voor jullie inzet!
@ allemaal. Ik ga hiermee stoppen want ik wordt hier niet echt wijzer van en het begint zo langzamerhand een eindeloze stroom aan informatie te worden die al zelf op Google heb gevonden.
@ de nuttige antwoorders . Hartelijk dank voor jullie inzet!
witte angora
vindt dit leuk
Als je zelf amper specifieke info deelt krijg je vanzelfsprekend ook algemene antwoorden.
Suc6 bij de afhandeling, laat tzt eens weten hoe het gegaan is.
Suc6 bij de afhandeling, laat tzt eens weten hoe het gegaan is.
kuklos
vindt dit leuk
TS heeft toch genoeg informatie gedeeld om hem van advies te kunnen voorzien? We missen eigenlijk helemaal niets. De dader is bekend, te zien op videobeelden. De aangifte is gedaan, maar de TS is bang dat er weinig mee gaat gebeuren en vraagt wat er nog meer voor mogelijkheden zijn. Veel moeilijker is het niet en meer informatie is er eigenlijk niet nodig.
Lowieze
vindt dit leuk