Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
hier kun je voornoemde valse beschuldiging van Coolblue lezen:
https://opiness.nl/review/coolblue
https://opiness.nl/review/coolblue
Vaag verhaal. Je schrijft hier een roman over vrieskisten, terwijl de verwijzing van jezelf over een harde schijf gaat. Er gaat blijkbaar nogal wat mis tussen jou een Coolblue...
Hoe dan ook, lang verhaal kort: als jij hun medewerkers "chimpansees" noemt, geef ik ze groot gelijk. Mag jij allemaal heel grappig vinden, aan de andere kant is het gewoon een belediging.
Je vindt jezelf zo netjes: ik vind dat dus niet. En blijkbaar mis je het inlevingsvermogen om te beseffen dat jouw "grapjes" (if so) toch niet zo grappig zijn.
Hoe dan ook, lang verhaal kort: als jij hun medewerkers "chimpansees" noemt, geef ik ze groot gelijk. Mag jij allemaal heel grappig vinden, aan de andere kant is het gewoon een belediging.
Je vindt jezelf zo netjes: ik vind dat dus niet. En blijkbaar mis je het inlevingsvermogen om te beseffen dat jouw "grapjes" (if so) toch niet zo grappig zijn.
-
Naja, ik ben ook geen fan van de bezorgdienst van Coolblue, laten we eerlijk zijn. Maar het is wel zo: zo heel veel winkelsmaakjes zijn er ook niet meer. De ene helft is failliet en de andere helft heeft flink de bezem door de winkels gehaald. Blijft over: de plaatselijke witgoedleverancier. De kleine zelfstandige. Dat gaat over het algemeen wel goed. Ik denk dat het beter zou zijn geweest je knopen te tellen en je conclusies te trekken, en het daar bij te laten.
Want laten we eerlijk zijn, wat probeer je nu te bereiken met dit topic? Je zet enkel de boel verder op scherp, terwijl je er toch al niks meer wil kopen.
Want laten we eerlijk zijn, wat probeer je nu te bereiken met dit topic? Je zet enkel de boel verder op scherp, terwijl je er toch al niks meer wil kopen.
-
Uit de link:
En dan noem je de mensen op de verzendafdeling ook nog eens chimpansees...
Maar die flapdrollen die denken dat je een 4-terrabyte sata harde schijf maar simpelweg onverpakt in een veel te grote kartonnen doos kan keilen en vervolgens een klantenservice die van toeten nog blazen weet als je daarover klaagt, ja, die behoren te worden uitgescholden. Maar ik HEB niemand uitgescholden.
En dan noem je de mensen op de verzendafdeling ook nog eens chimpansees...
-
Dat zou je bij elke bezorging moeten doen, overal kan iets fout gaan.
De medewerker(s) die dat in uw geval gedaan hebben konden het niet. Dat zegt niets over de capaciteiten van alle 5735 medewerkers.
Iedereen heeft een ander soort humor. En als u het zo gezegd heeft zoals u het hier schrijft kan ik de reactie wel begrijpen.
U denkt dat ze hier gaan reageren en een discussie gaan opzoeken?
FunlolaO
vindt dit leuk
Vingers gekruist, tot nu toe alleen goede ervaringen met Koelblauw.
-
U vind dat u netjes blijft in uw reacties. Dat klopt voor 90%, de andere 10% is zwaar beledigend. maar wat wilt u nu?
FunlolaO
vindt dit leuk
-
aan Moneyman:
ik noem ze geen chimpansees, beter lezen jongen
ik noem ze geen chimpansees, beter lezen jongen
aan witte angora:
het is een waarschuwing, Coolblue rammelt aan alle kanten, en daar past een waarschuwing, een uitgebreide waarschuwing
het is een waarschuwing, Coolblue rammelt aan alle kanten, en daar past een waarschuwing, een uitgebreide waarschuwing
aan witte angora
ik HEB ze geen chimpansees genoemd, beter lezen !
ik HEB ze geen chimpansees genoemd, beter lezen !
-
ah, de moderne Don Quichotte dus. Alweer een totaal zinloos topic.
witte angora
vindt dit leuk
-
Dit schrijf je toch echt zelf...
FunlolaO
vindt dit leuk
aan juliomariner
gewoon een waarschuwing hoeveel daar fout gaat, meer niet
gewoon een waarschuwing hoeveel daar fout gaat, meer niet
-
u hoeft niet te schreeuwen.
Dit forum is geen reviewsite. u bereikt helemaal niets met uw "missie"
Dit forum is geen reviewsite. u bereikt helemaal niets met uw "missie"
Onze Ruud stelt alleen maar vragen natuurlijk.
-
Idd. Slotje lijkt me het meest zinvol.juliomariner schreef: ↑26 aug 2024 22:17ah, de moderne Don Quichotte dus. Alweer een totaal zinloos topic.
Smokey20
vindt dit leuk
@ruudtes
Heel verhelderend dat u ook naar uw review op opiness.nl hebt gelinkt. Daar schrijft u o.a.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Overigens vind ik de reactie daar van Coolblue heel netjes.
Vragen of er chimpansees werken is geen onschuldig grapje. Dat is een volstrekt ongepaste opmerking, die in een fysieke winkel waarschijnlijk zou leiden tot een verzoek het pand te verlaten.
Het enige wat u met dit topic bereikt, is dat u meer lezers laat zien dat u zich niet weet te gedragen.
Heel verhelderend dat u ook naar uw review op opiness.nl hebt gelinkt. Daar schrijft u o.a.
ruudtes op Opiness schreef: Helaas kon ik die waardebon niet verzilveren, omdat mijn account bij Coolblue was verwijded door Coolblue zelf, vanwege nog andere klachten van mij. Ze vonden me een te erge klager.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Overigens vind ik de reactie daar van Coolblue heel netjes.
Vragen of er chimpansees werken is geen onschuldig grapje. Dat is een volstrekt ongepaste opmerking, die in een fysieke winkel waarschijnlijk zou leiden tot een verzoek het pand te verlaten.
Het enige wat u met dit topic bereikt, is dat u meer lezers laat zien dat u zich niet weet te gedragen.