Viva Nora stuurt waardeloos product
Viva Nora stuurt waardeloos product
Via Facebook werden producten aangeboden wegens opheffing van een bedrijf. Mooie leren tassen en "och, och, och wat was het toch jammer dat ze moesten stoppen". Het gaat om het bedrijf Viva Nora. Het is pure oplichting.
De foto's van de leren tassen zijn prachtig maar, nadat ik een tas besteld had kreeg ik al snel argwaan omdat de levering vrij lang duurde terwijl het contactadres in Nederland was. Bij het "volgen" van het pakket via internet zag ik op een gegeven moment dat het uit het buitenland moest komen. Vanwaar dan het tranentrekkende verhaal op internet dat het zo erg jammer was dat ze moeten stoppen? En al die dankbare "reacties" van klanten geloof ik nu ook niets meer van.
Toen mijn pakketje arriveerde kon ik mijn ogen niet geloven: een platgeslagen plastic tasje, DUBBELGEVOUWEN nota bene, krom, verfrommeld. Kennelijk uit China. Echt niet te geloven. Twee keer gemaild met de firma. Twee poeslieve antwoorden gekregen dat ze me altijd wilden helpen en dat de kreukels echt wel uit de tas zouden gaan na een tijdje... maar de tas terugnemen deden ze niet.
Echt pure oplichting dus koop nooit iets bij VIVA NORA !!!
De foto's van de leren tassen zijn prachtig maar, nadat ik een tas besteld had kreeg ik al snel argwaan omdat de levering vrij lang duurde terwijl het contactadres in Nederland was. Bij het "volgen" van het pakket via internet zag ik op een gegeven moment dat het uit het buitenland moest komen. Vanwaar dan het tranentrekkende verhaal op internet dat het zo erg jammer was dat ze moeten stoppen? En al die dankbare "reacties" van klanten geloof ik nu ook niets meer van.
Toen mijn pakketje arriveerde kon ik mijn ogen niet geloven: een platgeslagen plastic tasje, DUBBELGEVOUWEN nota bene, krom, verfrommeld. Kennelijk uit China. Echt niet te geloven. Twee keer gemaild met de firma. Twee poeslieve antwoorden gekregen dat ze me altijd wilden helpen en dat de kreukels echt wel uit de tas zouden gaan na een tijdje... maar de tas terugnemen deden ze niet.
Re: Viva Nora stuurt waardeloos product
Een vergelijkbaar verhaal is hier te vinden: https://radar.avrotros.nl/artikel/hoe-h ... pper-60880
Nog beter, koop nooit iets op basis van Facebook advertenties.
Justmeagain
vindt dit leuk
-
Geen KVK, een levertijd van 15 werkdagen, douanerechten en voorwaarden die nergens op slaan. En dan heb ik maar 1 minuut gekeken op deze site. Waarom daar gaan bestellen?
BL2
vindt dit leuk
Dropshipper...het is een dropshipper.....
Maar hoe vaak er hier op het forum ook gewaarschuwd wordt voor dropshippers, mensen blijven maar bestellen bij ze en dan verbaasd zijn als het product tegenvalt en ze geconfronteerd worden met torenhoge retour kosten.
Eerst de voorwaarden lezen, dan pas bestellen. De gouden regel.
Maar hoe vaak er hier op het forum ook gewaarschuwd wordt voor dropshippers, mensen blijven maar bestellen bij ze en dan verbaasd zijn als het product tegenvalt en ze geconfronteerd worden met torenhoge retour kosten.
Eerst de voorwaarden lezen, dan pas bestellen. De gouden regel.
"Mooie leren tassen en "och, och, och wat was het toch jammer dat ze moesten stoppen". En vervolgens gaat u een tas bestellen. Wat heeft het voor zin om hier te komen melden dat u een structureel koopprobleem heeft?
Justmeagain
vindt dit leuk
Het verhaal begint al met een rode vlagBDAUTZ schreef: ↑07 okt 2024 16:42Via Facebook werden producten aangeboden wegens opheffing van een bedrijf. Mooie leren tassen en "och, och, och wat was het toch jammer dat ze moesten stoppen". Het gaat om het bedrijf Viva Nora. Het is pure oplichting.
-
Och Och Och wat is het toch verbazend dat iedere dag duizenden mensen hier nog intuinen.
ECDL cursus zou verplicht moeten worden. Iedereen mag zomaar op het web terwijl niet iedereen geschikt is.
ECDL cursus zou verplicht moeten worden. Iedereen mag zomaar op het web terwijl niet iedereen geschikt is.
Dat adres op die website is een behoorlijk pand!
kuklos
vindt dit leuk
-
Tja, eigen schuld. Ik heb geen medelijden meer met mensen die blind in Facebook advertenties trappen. Het zal wel een intelligentie issue zijn maar ik hoop dat je nu je les hebt geleerd.
witte angora
vindt dit leuk
-
Nou moet ik ook wel zeggen dat je dood gegooid wordt met dat soort onzin. Sommige 'advertenties' kom je zelfs meerdere keren per dag tegen. En inderdaad, als je naar de 'likes' kijkt, heel veel enthousiasme ook nog, voor sommige producten, waaronder schoenen voor ouderen.
-
Net weer zo'n flutreclame. 55-plussers die een onzichtbaar hoortoestel gratis willen proberen. Tuurlijk, tuurlijk... Net zoiets als de kleren van de keizer zeker...
Ik heb het idee dat nr 2 een mooi duur huis is en nr 2a een bedrijfsverzamelgebouw.
Ik kan het mis hebben.
Ik kan het mis hebben.
Hoortoestel reclame, het jaar is bijna afgelopen, de meeste eigen risicos zijn betaald dus je mag ze gratis testen en daarna betaalt het ziekenfonds muv eigen risico. Schoonenberg en sommige opticiens die hier ook wel brood in zien, Anders Pearl etc. Denk eraan, maar een keer per 5 jaar.
-
Joh... onzichtbare hoortoestellen... onzichtbaar ja...
Ze zitten geheel in de gehoorgang, dus zijn ze inderdaad volkomen onzichtbaar. Maar lang niet voor iedereen mogelijk. Dat is afhankelijk van de versterking die nodig is. Zowel wat betreft frequentiebereik als de totale nodige geluidsdruk in de oren op het trommelvlies. Na bijna 10 jaar heb ik inmiddels veel kennis van hoorapparaten en tinnitus.
Je kunt tegenwoordig al radio luisteren of een podcast terwijl je naast iemand zit die er niets van merkt. Ook opbellen, maar dan zullen anderen je stem wel horen als je zelf iets zegt. En ingebouwde oplaadbare batterijen, dan hoef je niet meer te prutsen met die kleine batterijtjes. Drie uurtjes in de lader en ze kunnen weer twee dagen mee.
Och och, uit medeleven heeft u gelijk voor weinig een tas gekocht, en niet verder gekeken. Die tas heeft u ontvangen. En omdat u niet tevreden bent, gaat u nu pas verder kijken. Op de website is het heel duidelijk dat de goederen uit China komen. Zie dit als een leermoment. Neem uw verlies en door..