Telefoonhoesje is niet geleverd
Telefoonhoesje is niet geleverd
ik heb op 19-09-2024 een telefoonhoesje besteld, bij Telefoonhoesjestore.nl daarna kreeg ik op 23-09-2024 dat het iets langer zou duren. maar ondertussen is het 11-10-2024 en heb ik nog steeds niks ontvangen.
heb op 05-10-2024 een mailtje gestuurd maar geen antwoord ontvangen, daarna heb ik op 9-10-2024 een bericht via de website gestuurd maar ook helaas geen antwoord. vanmorgen heb ik een chat bericht gestuurd en daar kreeg ik de melding dat ik mailen moest.
weet verder niet zo goed wat ik nu nog kan doen?
heb op 05-10-2024 een mailtje gestuurd maar geen antwoord ontvangen, daarna heb ik op 9-10-2024 een bericht via de website gestuurd maar ook helaas geen antwoord. vanmorgen heb ik een chat bericht gestuurd en daar kreeg ik de melding dat ik mailen moest.
weet verder niet zo goed wat ik nu nog kan doen?
Re: Telefoonhoesje is niet geleverd
Gezien de baggerscore op reviewsites ben je niet de enige. Check Google, check Trustpilot. De les is dus: voortaan eerst even kijken waar je bestelt.
Persoonlijk zou ik hier, zeker omdat het ook om weinig geld gaat, geen energie in steken.
Persoonlijk zou ik hier, zeker omdat het ook om weinig geld gaat, geen energie in steken.
-
Gezien de naam denk ik al dat het om een dropshipper gaat. Als het uit China moet komen kan het inderdaad wel even duren. En dan maar hopen dat het allemaal past...
En als ik naar de klachten op deze site kijk https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/r ... tore%2dnl/ komt de 'shop' niet verder dan 1 ster (minder dan 1 is niet mogelijk). Wordt niet geleverd, wordt niet gereageerd op mail.
6 jaar geleden stond hier ook al een klacht over deze shop over niet leveren webwinkels-f69/telefoonhoesje-t180219.html
Denk dat hij het zo lang heeft volgehouden dankzij alle fake reviews.
6 jaar geleden stond hier ook al een klacht over deze shop over niet leveren webwinkels-f69/telefoonhoesje-t180219.html
Denk dat hij het zo lang heeft volgehouden dankzij alle fake reviews.
Heb je toevallig geen bekende die in de buurt van Echt-Susteren woont die je geld even terug kan halen?
Stuur maar een brief. Dreig met aangifte. Eis je geld terug.
Mooi huis in Nieuwstadt betaald met betaalde maar niet geleverde telefoonhoesjes. Dropshipper. Zeker geen bedrijf op dat adres.
Nieuwstadt
Nederland
Mooi huis in Nieuwstadt betaald met betaalde maar niet geleverde telefoonhoesjes. Dropshipper. Zeker geen bedrijf op dat adres.
Nieuwstadt
Nederland
Laatst gewijzigd door Thijs124 op 11 okt 2024 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn hoesje uit China via Ali was binnen 2 weken binnen .witte angora schreef: ↑11 okt 2024 17:13Gezien de naam denk ik al dat het om een dropshipper gaat. Als het uit China moet komen kan het inderdaad wel even duren. En dan maar hopen dat het allemaal past...
marnix
vindt dit leuk
-
Telefoonhoesjestore...
Die naam alleen al geeft rode vlaggen. Ik hoop dat je er iets van hebt geleerd.
Eh... waarom...??Methusalah schreef: ↑11 okt 2024 18:37Telefoonhoesjestore...
-
Het zijn die standaard namen die in een paar seconden zijn bedacht wat gebruikelijk is voor dit soort websites. Je hebt er duizenden van en geen haar op mijn hoofd die daar ooit gaat bestellen.Moneyman schreef: ↑12 okt 2024 00:09Eh... waarom...??Methusalah schreef: ↑11 okt 2024 18:37Telefoonhoesjestore...
Comment van mij uit het dropshipping topic:
Het hoeft geen onbetrouwbare site te zijn maar de kans ligt hoger dan bij eentje die de moeite heeft genomen een echte bedrijfsnaam te bedenken, te investeren in een degelijke site, etc.Methusalah schreef: ↑22 apr 2024 10:53Persoonlijk herken ik ze gewoon aan de goedkope en standaard weblayout die ze bijna allemaal gebruiken. Ik hoef dus eigenlijk niet verder te kijken dan de homepage om te weten waarmee ik te maken heb.
Maar wat het ook weg geeft zijn:
Ongeïnspireerde bedrijfsnaam/url
Taalgebruik
Soort producten