Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 23 dec 2024 16:54
Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Ik woon in Nederland en heb voorheen in Spanje gewoond, reis af en toe nog naar Spanje. Daarom heb een ik een reisverzekering afgesloten bij OHRA.
Begin december 2024 werd ik ziek in Spanje (vakantie), ik wilde inloggen in mijn OHRA account. Om aan te melden gebruikte ik mijn 0034 nummer. Vervolgens ontvang ik een sms-code. De sms-code wil ik invoeren op de website om een account aan te maken. Vervolgens blokkeert de website van OHRA de toegang. Dit is zo ingesteld door de ICT afdeling van OHRA.
Via de APP op mijn telefoon en inloggen via de computer, na een poging om in 'mijn ORHA' te komen lees ik het volgende: Inloggen met SMS-code.
Om in te loggen op Mijn OHRA heeft u een code nodig. Klik op de button om de code per-SMS bericht te ontvangen.
Vervolgens staat er: Tweede login methode is niet beschikbaar. Neem alsjeblieft contact op met de Service Desk
Ik kan dus niet inloggen, het gaat mis wanneer ik de code invoer op de website.
Ik bel een paar keer met OHRA en zegt men 'technisch niet mogelijk' een buitenlands nummer (dit is echt flauwekul want het is technisch gezien altijd mogelijk). De ene na de andere onzin verhaal krijg ik te horen waarom een buitenlands nummer niet mogelijk zou zijn.
Men zegt, u woont in Nederland, u moet een 06 nummer hebben. Gezien wij in Europa leven, moet ik mijn Spaanse nummer kunnen blijven gebruiken. Mijn 0034 nummer gebruik ik bij de ING bank (Nederland), DIGI-D en bij meer bedrijven om in te loggen. Ik begrijp niet waarom het bij OHRA een probleem moet zijn.
Voor mij is het zakelijk en privé gezien belangrijk dat ik mijn Spaanse nummer blijf behouden, iedereen heeft mijn nummer. Om een Nederlandse prepaid kaart te nemen die na een half jaar vervalt en met twee nummers rond te lopen zie ik niet zitten. Dit noem ik overbodige administratieve rompslomp, welkom in Nederland.
Zowel via de app als online met de computer kan ik niet inloggen zonder telefoonnummer. Met andere woorden, ik heb geen inzage in mijn gegevens. Zijn er organisaties waar ik een klacht tegen OHRA kan indienen? Deze flauwekul moet stoppen.
Ik denk dat OHRA niet voldoet aan de Europese regelgeving....
Begin december 2024 werd ik ziek in Spanje (vakantie), ik wilde inloggen in mijn OHRA account. Om aan te melden gebruikte ik mijn 0034 nummer. Vervolgens ontvang ik een sms-code. De sms-code wil ik invoeren op de website om een account aan te maken. Vervolgens blokkeert de website van OHRA de toegang. Dit is zo ingesteld door de ICT afdeling van OHRA.
Via de APP op mijn telefoon en inloggen via de computer, na een poging om in 'mijn ORHA' te komen lees ik het volgende: Inloggen met SMS-code.
Om in te loggen op Mijn OHRA heeft u een code nodig. Klik op de button om de code per-SMS bericht te ontvangen.
Vervolgens staat er: Tweede login methode is niet beschikbaar. Neem alsjeblieft contact op met de Service Desk
Ik kan dus niet inloggen, het gaat mis wanneer ik de code invoer op de website.
Ik bel een paar keer met OHRA en zegt men 'technisch niet mogelijk' een buitenlands nummer (dit is echt flauwekul want het is technisch gezien altijd mogelijk). De ene na de andere onzin verhaal krijg ik te horen waarom een buitenlands nummer niet mogelijk zou zijn.
Men zegt, u woont in Nederland, u moet een 06 nummer hebben. Gezien wij in Europa leven, moet ik mijn Spaanse nummer kunnen blijven gebruiken. Mijn 0034 nummer gebruik ik bij de ING bank (Nederland), DIGI-D en bij meer bedrijven om in te loggen. Ik begrijp niet waarom het bij OHRA een probleem moet zijn.
Voor mij is het zakelijk en privé gezien belangrijk dat ik mijn Spaanse nummer blijf behouden, iedereen heeft mijn nummer. Om een Nederlandse prepaid kaart te nemen die na een half jaar vervalt en met twee nummers rond te lopen zie ik niet zitten. Dit noem ik overbodige administratieve rompslomp, welkom in Nederland.
Zowel via de app als online met de computer kan ik niet inloggen zonder telefoonnummer. Met andere woorden, ik heb geen inzage in mijn gegevens. Zijn er organisaties waar ik een klacht tegen OHRA kan indienen? Deze flauwekul moet stoppen.
Ik denk dat OHRA niet voldoet aan de Europese regelgeving....
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Welke regelgeving zou volgens jou Ohra dan concreet verplichten om hun systemen zo in te richten dat er met een Spaans nummer ingelogd kan worden? Dat er andere organisaties zijn waar dat wél kan, is daarbij geen argument natuurlijk.duracell konijn schreef: ↑23 dec 2024 17:14Ik denk dat OHRA niet voldoet aan de Europese regelgeving....
En kan je niet ook gewoon met DigID inloggen als je dat aan OHRA vraagt?
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Ik vraag me allereerst af hoe je wel een verzekering kunt afsluiten zonder eerst een account aan te hoeven maken.
Op grond van open markt voor diensten en goederen kan de Nederlander immers gewoon een Spaans telefoon abonnement afsluiten.
Die vraag draai ik liever om: Op grond waarvan kan Ohra het gebruik van Europese nummers buiten NL blokkeren?
Op grond van open markt voor diensten en goederen kan de Nederlander immers gewoon een Spaans telefoon abonnement afsluiten.
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Nee, niet omdraaien. Gewoon de vraag beantworden, want dan heb je je antwoord al. Is er wetgeving die Ohra verplicht een buitenlands nummer te accepteren? Indien nee, dan mogen ze het dus doen.
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Misschien iets met veiligheid. Mijn Duits pensioen fonds kan ik ook niet bereiken met mijn Nederlandse telefoon. En een Duits telefoonabonnement kan ik in Nederland niet afsluiten. Daar is een Duits woonadres voor nodig. Spaans weet ik niet. Nooit geprobeerd.
Banken doen ook moeilijk over zoiets, maar heb ik ook nooit nodig gehad
Banken doen ook moeilijk over zoiets, maar heb ik ook nooit nodig gehad
Speedy123
vindt dit leuk
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Natuurlijk is het technisch mogelijk om buitenlandse nummers te accepteren. Maar een verzekeraar heeft ook te maken met beveiliging. En voor een nationale verzekeraar is blokkeren van buitenlandse nummers het laaghangend fruit om de beveiliging te vergroten.
Maar waarom heb je geen Nederlands nummer als je in Nederland woont? Je weet dat de "roam like at home" zaken niet bedoeld zijn om permanent gebruik te maken van goedkope buitenlandse abonnementen maar slechts voor een paar maanden per jaar geldt (zeg maar normaal roaming verkeer, vakanties, werkreizen etc).
Maar waarom heb je geen Nederlands nummer als je in Nederland woont? Je weet dat de "roam like at home" zaken niet bedoeld zijn om permanent gebruik te maken van goedkope buitenlandse abonnementen maar slechts voor een paar maanden per jaar geldt (zeg maar normaal roaming verkeer, vakanties, werkreizen etc).
Speedy123
vindt dit leuk
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Voor een paar euro p.m. heb je al een sim only abonnementje als je geen prepaid wilt. In de meeste smartphones kun je gewoon 2 simkaarten plaatsen.
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Wie stelt, bewijst. In dit geval mag TS vertellen waarom zijn standpunt juist zou zijn.
En jouw onderbouwing is totaal geen onderbouwing. Dat een Nederlander een Spaans telefoonabonnement mag afsluiten, wil op geen enkele manier zeggen dat OHRA zijn systemen zo in moet richten dat TS met dat nummer moet kunnen inloggen.
Speedy123
vindt dit leuk
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Onderbouwt Ohra dan ook het "technisch niet mogelijk" standpunt?
Ohra bemoeilijkt daarmee de vrijheid van diensten voor de EU burger
-
- Berichten: 32486
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Punt is natuurlijk wel dat je als pensionado in Spanje een probleem hebt als je van daar uit in wil loggen in Ohra. Net als Thijs zijn Duitse pensioenfonds met zijn Nederlandse telefoon niet kan bereiken.
Er mag dan vrij verkeer van personen en goederen zijn, maar als je er gebruik van maakt loop je kennelijk toch wel tegen flink wat hindernissen op. Kan me niet indenken dat je noodzakelijkerwijze steeds naar Nederland terug moet om wat zaakjes te regelen.
Er mag dan vrij verkeer van personen en goederen zijn, maar als je er gebruik van maakt loop je kennelijk toch wel tegen flink wat hindernissen op. Kan me niet indenken dat je noodzakelijkerwijze steeds naar Nederland terug moet om wat zaakjes te regelen.
-
- Berichten: 12831
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Hoe groot is de kans dat een Nederlandse ingezetene, wonend in Nederland en gebruik makend van een Nederlandse verzekeraar een buitenlands telefoonnummer heeft? Wat dat betreft is het niet zo vreemd dat buitenlandse nummers geblokkeerd worden.
Dat het bij ING wel lukt kan er mee te maken hebben dat dat telefoonnummer ook daadwerkelijk geregistreerd staat als uw telefoonnummer. Daarvoor hebt u toentertijd meerdere stappen voor moeten doorlopen.
Dat het bij ING wel lukt kan er mee te maken hebben dat dat telefoonnummer ook daadwerkelijk geregistreerd staat als uw telefoonnummer. Daarvoor hebt u toentertijd meerdere stappen voor moeten doorlopen.
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Feit is dat ze dat standpunt niet kunnen onderbouwen, het is nonsens.
Dat lijkt mij niet. In een Europa zonder grenzen is het aan Ohra om duidelijk te maken waarom ze wel grenzen mogen opwerpen.
En dan begin ik er nog niet eens over dat authenticatie via SMS security-technisch achterhaald is.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 23 dec 2024 16:54
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Jammer dat lezers AFWIJKEN van de vraag die ik stel 'waarom ik niet kan inloggen met een buitenlands (spaans) telefoonnummer' terwijl we in Europa leven en het juist MAKKELIJKER moet zijn om je zaken in diverse landen te regelen. Wat mij betreft is dit weer een voorbeeld om het de consument moeilijker te maken of dwars te liggen.
En het is te betreuren dat veel mensen vragen stellen 'waarom geen Nederlands nummer'. Zakelijk en privé heb ik inmiddels 20 jaar hetzelfde telefoonnummer. Ik ben geen wuppie die met meerdere nummer gaat rondlopen. Ik ben geregeld in het buitenland voor mijn werk dus een noodzaak om alles online te regelen. Dan heb ik niet alleen met Nederlandse bedrijven te maken, maar ook bedrijven in andere landen, dus ik moet met 6 telefoonnummers van 6 verschillenden landen rondlopen?
Hou alsjeblieft op om te schrijven waarom geen Nederlands telefoonnummer. Het gaat erom waarom bedrijven nummers uit Europa blokkeren. Dit laat zien dat hetgeen 'makkelijk je zaken regelen' ver te zoeken is in Europa. En voor lezers die denken slim te zijn "schaf even een prepaid kaartje aan", het telefoonnummer vervalt automatisch na een half jaar in Nederland als je er geen gebruik van maakt. Dus weer administratieve last erbij omdat je niet in je account kan komen omdat je nummer vervallen is. Nog meer administratie.
Ik ben van mening dat we te maken hebben in Europa met tegenstrijdigheden als het gaat om de vrijheid van diensten voor de EU burger.
Vandaag wederom met OHRA gebeld, ik heb mijn verzekeringen opgezegd en krijg voor de resterende periode mijn geld terug. Het laat weer zien dat de klant een nummer is en geen koning. Service ver te zoeken. Het is vreemd dat men niet moeilijk deed over mijn Belgische bankrekening. Tenslotte ook buitenlands.
Een klant moet zich kunnen identificeren op de manier waar hij of zij zich het prettigst bij voelt. Daar valt ook onder waar mijn bankrekening en een contract met een telefoonbedrijf. Dit het geen geldige reden om een klant de toegang tot 'mijnohra' te weigeren.
Vervolgens ging een medewerkster van OHRA met mij gisteren in discussie waarom ik een Spaans telefoonnummer heb. Heb mevrouw verteld dat het haar niets aan gaat wat mijn privé leven betreft. Mevrouw zal mij moeten kunnen uitleggen waarom OHRA technisch gezien een blokkade veroorzaakt. Dan weet men niets te vertellen en hangt op.
En het is te betreuren dat veel mensen vragen stellen 'waarom geen Nederlands nummer'. Zakelijk en privé heb ik inmiddels 20 jaar hetzelfde telefoonnummer. Ik ben geen wuppie die met meerdere nummer gaat rondlopen. Ik ben geregeld in het buitenland voor mijn werk dus een noodzaak om alles online te regelen. Dan heb ik niet alleen met Nederlandse bedrijven te maken, maar ook bedrijven in andere landen, dus ik moet met 6 telefoonnummers van 6 verschillenden landen rondlopen?
Hou alsjeblieft op om te schrijven waarom geen Nederlands telefoonnummer. Het gaat erom waarom bedrijven nummers uit Europa blokkeren. Dit laat zien dat hetgeen 'makkelijk je zaken regelen' ver te zoeken is in Europa. En voor lezers die denken slim te zijn "schaf even een prepaid kaartje aan", het telefoonnummer vervalt automatisch na een half jaar in Nederland als je er geen gebruik van maakt. Dus weer administratieve last erbij omdat je niet in je account kan komen omdat je nummer vervallen is. Nog meer administratie.
Ik ben van mening dat we te maken hebben in Europa met tegenstrijdigheden als het gaat om de vrijheid van diensten voor de EU burger.
Vandaag wederom met OHRA gebeld, ik heb mijn verzekeringen opgezegd en krijg voor de resterende periode mijn geld terug. Het laat weer zien dat de klant een nummer is en geen koning. Service ver te zoeken. Het is vreemd dat men niet moeilijk deed over mijn Belgische bankrekening. Tenslotte ook buitenlands.
Een klant moet zich kunnen identificeren op de manier waar hij of zij zich het prettigst bij voelt. Daar valt ook onder waar mijn bankrekening en een contract met een telefoonbedrijf. Dit het geen geldige reden om een klant de toegang tot 'mijnohra' te weigeren.
Vervolgens ging een medewerkster van OHRA met mij gisteren in discussie waarom ik een Spaans telefoonnummer heb. Heb mevrouw verteld dat het haar niets aan gaat wat mijn privé leven betreft. Mevrouw zal mij moeten kunnen uitleggen waarom OHRA technisch gezien een blokkade veroorzaakt. Dan weet men niets te vertellen en hangt op.
Laatst gewijzigd door duracell konijn op 24 dec 2024 15:34, 12 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 652
- Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Dien een klacht in bij het Kifid
duracell konijn
vindt dit leuk
-
- Berichten: 453
- Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
Dat noem ik jurocratisch denken. De klant / consument / burger is bij voorbaat verdacht als hij iets wil dat geen onderdeel is van de standaard processen. En nou moet de vraagsteller bewijzen dat zijn dienstverlener iets tegen de wet doet, terwijl hij een volstrekt normale verwachting heeft. Namelijk: als burger in de EU heb ik overal vrij toegang tot mijn diensten.NeoDutchio schreef: ↑24 dec 2024 12:56Hoe groot is de kans dat een Nederlandse ingezetene, wonend in Nederland en gebruik makend van een Nederlandse verzekeraar een buitenlands telefoonnummer heeft? Wat dat betreft is het niet zo vreemd dat buitenlandse nummers geblokkeerd worden.
Een jurocraat draait de bewijslast om en zegt: bewijs jij maar eens dat wij jou van dienst moeten zijn.
duracell konijn
vindt dit leuk
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
En OHRA is van mening dat zijn jun diensten en systemen afstemmen op de redelijke behoefte van de gemiddelde klant, en dat op een wijze die ook veilig is.duracell konijn schreef: ↑24 dec 2024 14:54Ik ben van mening dat een klant zich moet kunnen identificeren op de manier waar hij of zij zich het prettigst bij voelt. Daar valt ook onder waar je op dat moment je bankrekening hebt of een contract met een telefoonbedrijf. Vind dit geen reden om een klant de toegang tot zijn gegevens te weigeren in 'mijnohra'.
Echte klanten met buitenlandse telefoonnummers zijn een uitzondering, kwaadwillenden met een buitenlands telefoonnummer zijn daarentegen alles behalve een zeldzaamheid.
(..) Het gaat erom wat OHRA aanbiedt. Als dat niet (meer) past bij jouw behoeften, dan staat het je vrij een andere aanbieder te zoeken die wel bij jou past. Beide partijen blij.
Je hebt overigens nog geen antwoord gegeven op de vraag of er geen andere inlogmogelijkheden zijn.
Laatst gewijzigd door Moneyman op 24 dec 2024 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
@duracell konijn, technisch zou het zeker mogelijk moeten zijn. Maar juridisch hebben ze daar geen plicht toe.
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 23 dec 2024 16:54
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
BUTTON_REPORT Citeer
Bericht door Moneyman » 24 dec 2024 09:52
duracell konijn schreef: ↑
23 dec 2024 17:14
Ik denk dat OHRA niet voldoet aan de Europese regelgeving....
Welke regelgeving zou volgens jou Ohra dan concreet verplichten om hun systemen zo in te richten dat er met een Spaans nummer ingelogd kan worden? Dat er andere organisaties zijn waar dat wél kan, is daarbij geen argument natuurlijk.
Bericht door Moneyman » 24 dec 2024 09:52
En kan je niet ook gewoon met DigID inloggen als je dat aan OHRA vraagt?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alleen bij een zorgverzekering log je in met DIGI-D. Technisch gezien is het wel mogelijk om DIGI-D te koppelen aan een account met overige verzekeringen, echter moet het bedrijf bij elke handeling betalen (aanmelden) als de cosument gebruikt maakt van digi-d.
Bericht door Moneyman » 24 dec 2024 09:52
duracell konijn schreef: ↑
23 dec 2024 17:14
Ik denk dat OHRA niet voldoet aan de Europese regelgeving....
Welke regelgeving zou volgens jou Ohra dan concreet verplichten om hun systemen zo in te richten dat er met een Spaans nummer ingelogd kan worden? Dat er andere organisaties zijn waar dat wél kan, is daarbij geen argument natuurlijk.
Bericht door Moneyman » 24 dec 2024 09:52
En kan je niet ook gewoon met DigID inloggen als je dat aan OHRA vraagt?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alleen bij een zorgverzekering log je in met DIGI-D. Technisch gezien is het wel mogelijk om DIGI-D te koppelen aan een account met overige verzekeringen, echter moet het bedrijf bij elke handeling betalen (aanmelden) als de cosument gebruikt maakt van digi-d.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 23 dec 2024 16:54
Re: Inloggen Account 'mijn OHRA' onmogelijk met buitenlands telefoonnummer.
BUTTON_REPORT Citeer
Bericht door Moneyman » 24 dec 2024 15:21
duracell konijn schreef: ↑
24 dec 2024 14:54
Ik ben van mening dat een klant zich moet kunnen identificeren op de manier waar hij of zij zich het prettigst bij voelt. Daar valt ook onder waar je op dat moment je bankrekening hebt of een contract met een telefoonbedrijf. Vind dit geen reden om een klant de toegang tot zijn gegevens te weigeren in 'mijnohra'.
Bericht door Moneyman » 24 dec 2024 15:21
En OHRA is van mening dat zijn jun diensten en systemen afstemmen op de redelijke behoefte van de gemiddelde klant, en dat op een wijze die ook veilig is.
Echte klanten met buitenlandse telefoonnummers zijn een uitzondering, kwaadwillenden met een buitenlands telefoonnummer zijn daarentegen alles behalve een zeldzaamheid.
Wat jij vindt, is in die zin niet zo boeiend. Het gaat erom wat OHRA aanbiedt. Als dat niet (meer) past bij jouw behoeften, dan staat het je vrij een andere aanbieder te zoeken die wel bij jou past. Beide partijen blij.
Je hebt overigens nog geen antwoord gegeven op de vraag of er geen andere inlogmogelijkheden zijn.
-------------
Hier mijn antwoord van Duracell Konijn:
1) Er zijn meer dan 200 verschillende nationaliteiten in Nederland, dus er lopen meer mensen tegen dit probleem aan! Het grootste gros neemt ook zijn/haar buitenlandse mobiele telefoonnummer mee.
2) ik heb in het begin duidelijk geschreven, men kan zowel via de app als online achter de pc NIET inloggen bij OHRA zonder een Nederlandse nummer, dus er is geen andere mogelijkheid om in te loggen. Dus moet alles per post ipv digitaal.
Gezien ik in 6 landen zakelijk en privé actief ben, moet ik dus volgens de meeste lezers 6 simkaarten aanschaffen (6 Europeese landen). Dit kan niet de bedoeling zijn met 'open grenzen'.
Een escortbedrijf heeft verschillende Europeese simkaarten op zak om klanten te werven in het land waar op dat moment escort-medewerkers een tijdelijke onderdak hebben in een grote stad. Gezien ik geen escort bedrijf heb, zie ik de noodzaak niet waarom ik meerdere simkaarten moet kopen en beheren dat deze niet vervallen
Bericht door Moneyman » 24 dec 2024 15:21
duracell konijn schreef: ↑
24 dec 2024 14:54
Ik ben van mening dat een klant zich moet kunnen identificeren op de manier waar hij of zij zich het prettigst bij voelt. Daar valt ook onder waar je op dat moment je bankrekening hebt of een contract met een telefoonbedrijf. Vind dit geen reden om een klant de toegang tot zijn gegevens te weigeren in 'mijnohra'.
Bericht door Moneyman » 24 dec 2024 15:21
En OHRA is van mening dat zijn jun diensten en systemen afstemmen op de redelijke behoefte van de gemiddelde klant, en dat op een wijze die ook veilig is.
Echte klanten met buitenlandse telefoonnummers zijn een uitzondering, kwaadwillenden met een buitenlands telefoonnummer zijn daarentegen alles behalve een zeldzaamheid.
Wat jij vindt, is in die zin niet zo boeiend. Het gaat erom wat OHRA aanbiedt. Als dat niet (meer) past bij jouw behoeften, dan staat het je vrij een andere aanbieder te zoeken die wel bij jou past. Beide partijen blij.
Je hebt overigens nog geen antwoord gegeven op de vraag of er geen andere inlogmogelijkheden zijn.
-------------
Hier mijn antwoord van Duracell Konijn:
1) Er zijn meer dan 200 verschillende nationaliteiten in Nederland, dus er lopen meer mensen tegen dit probleem aan! Het grootste gros neemt ook zijn/haar buitenlandse mobiele telefoonnummer mee.
2) ik heb in het begin duidelijk geschreven, men kan zowel via de app als online achter de pc NIET inloggen bij OHRA zonder een Nederlandse nummer, dus er is geen andere mogelijkheid om in te loggen. Dus moet alles per post ipv digitaal.
Gezien ik in 6 landen zakelijk en privé actief ben, moet ik dus volgens de meeste lezers 6 simkaarten aanschaffen (6 Europeese landen). Dit kan niet de bedoeling zijn met 'open grenzen'.
Een escortbedrijf heeft verschillende Europeese simkaarten op zak om klanten te werven in het land waar op dat moment escort-medewerkers een tijdelijke onderdak hebben in een grote stad. Gezien ik geen escort bedrijf heb, zie ik de noodzaak niet waarom ik meerdere simkaarten moet kopen en beheren dat deze niet vervallen