KPN ellende

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
simonswald

Re: KPN ellende

Ongelezen bericht door simonswald »

Man,man,man.
Omdat jij een slechte ervaring hebt met 1 monteur, is kpn een slecht bedrijf?
Rotte appels heb je overal, dus die monteur kan best zo'n Rotte appel zijn.
Maar jij verwacht misschien wel te veel en is dat het probleem.
Ik heb juist hele goede ervaringen met kpn.
Heb nu 20 jaar glasvezel, als 1 van de eersten in Nederland.
Bij de eerste aansluiting alles draadloos, was niet zo'n succes achteraf ivm dikke muren in torenflat.
De rekening voor de extra draadloze verbindingsset en het stopcontact in de meterkast heb ik nooit gekregen, bewust of onbewust, was toch 100 euro.
Daarna monteur geweest om kabel te trekken, omdat draadloos te veel storing gaf op tv.
Glasvezel aangesloten op de 60 jaar oude kpn kabel ,zodat er niet geboord hoefde te worden, geen negatieve invloed op de snelheid.
Geen factuur voor gekregen.
En onlangs een verplichte monteur gehad om het 20 jaar oude kastje in de meterkast te vervangen voor een nieuwe.
Dit was nodig omdat ik mijn internetsnelheid had verhoogd en dat oude kastje was daar niet geschikt voor,kan nu tot 8 GB!!
Wederom gratis en zelfs de verhoging van de snelheid was gratis.
Sterker nog,ben nu zelfs 200 euro goedkoper uit het komende jaar.
KPN is voor mij de beste provider,geen reden tot klagen, laat staan dat ik overstap.

Ettyl

Ongelezen bericht door Ettyl »

Sinds 18 oktober jl. heb ik geen tv en internet (KPN) kunnen gebruiken vanwege een glasvezelprobleem in de wijkcentrale. KPN provider, wijst naar KPN netwerken, die wijst naar aannemer en die weer naar onderaannemer. Iemand een idee hoe dit te doorbreken? Uiteraard bel ik alle mogelijke nummers, maar krijg keer op keer nul antwoorden.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Veel trammelant, maar wel vriendelijk maken via de community van KPN. Werkt veel beter dan telefoon omdat het blijft staan. Maak daar een topic aan, daar bereik je meer dan hier. De route om het op te lossen moet starten daar waar jij betalende klant bent. Misschien kunnen ze je tijdelijk een onbeperkte simkaart verzorgen om een handy als hotspot te gebruiken zodat je overal wifi internet en tv hebt. Odido doet dat ook, moet KPN ook lukken.

Aygulf

Ongelezen bericht door Aygulf »

consument2015 schreef:
08 nov 2024 16:14
Ik snap ook wel dat stroop beter werkt dan azijn. Uiteraard heb ik netjes gevraagd of de aansluiting een stukje verder kon. Ik kreeg helaas alleen een autistisch antwoord en een opsomming van de regeltjes.

Ik heb zelf nu een nieuwe langere Y-kabel gemaakt en netjes weggewerkt. scheelt me 5 mbit op de 200 die ik had. dat is het me wel waard. Dit had de monteur ook aan kunnen bieden. Totdat ik Delta heb geregeld laat ik het maar zo.
Als uw gesprek met de monteur net zo denigrerend was als wat u hier als commentaar schrijft: o.a. "prutswerk, autistisch antwoord (huh?), regeltjes opsommen... " en en passant het héle bedrijf KPN wegzet als "nog nooit zo'n klantonvriendelijk bedrijf meegemaakt" dan kan ik me voorstellen dat deze monteur over u misschien ook wel een waarde oordeel in gedachten had.. Een monteur heeft zich gewoon te houden aan de instructies van zijn werkgever. En als het alleen maar "even dit, 5 minuten werk en nog even dat" was dan had u dat ook gewoon zelf kunnen doen.

Plaats reactie