Nijogeth schreef: ↑20 feb 2025 17:18
Ik snap het probleem eigenlijk niet zo. Je zoekt iets om mee te koken dat lijkt op room. Of dat nu kookroom is met of zonder echte room, dat boeit dan toch helemaal niet? Als het niet smaakt, pak je de volgende keer een ander, als je qua ingrediënten op dingen let dan kijk je sowieso altijd al op het etiket.
En als ik die plakken cheddar kaas zonder cheddar kaas nu lekker koop omdat ik ze een op een burger wil doen, dan maakt het in principe toch helemaal niet uit of er wel of geen echte cheddar kaas in zit. Als het doet wat ik er van verwacht en de smaak is prima (geen idee, nooit gehad), dan zie ik het probleem niet.
En appelsap heeft toevoegingen, omdat appelsap anders amper verkocht kan worden. Appelsap is na persen max 2 dagen (misschien langer, maar is niet te garanderen) in de koelkast houdbaar. Dan is het al over de datum als het in het schap ligt.
Als u een dure OLED televisie had besteld maar er is een LCD televisie bij u geïnstalleerd maar u had het twee jaar lang niet door, is er ook geen probleem want de tv doet het toch prima?
Als u een diesel auto met 150pk had gekocht bij Volkswagen met weinig uitstoot, is er toch ook geen probleem als de testen vals bleken te zijn en de auto alsnog 20pk afgevoerd wordt om aan de norm te voldoen?
Als u eerste klas had geboekt bij de KLM maar op het laatste moment toch economic moet vliegen, bent u toch ook gewoon op uw bestemming aangekomen? Valt er toch niks te klagen?
En dat gezeur over paardenvlees in het rundergehakt en in de lasagne, je proeft het geeneens. Je hebt lekker gegeten dus niet meer klagen a.u.b.
Al die klagers ook altijd die zeuren over dat ze belazerd wordt. Een eerlijke oplichter kan bijna zijn brood niet meer verdienen in deze wereld.