Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Op basis van de persoon en zijn gedragingen, schat ik zo in,en die ene advertentie is de stok die nodig was om te slaan.
Probleem is echter dat, als het bericht van Dagkoers klopt, de rest niet is aangevoerd en ze dus enkel die advertentie hebben en daarmee hun zaak willen bepleiten. Dat maakt de zaak van de WBV niet sterk.
Dagkoers, dat zijn voor jou natuurlijk 5 moeilijke weken wachten. Doe in die periode alleen maar verstandige positieve dingen. Gemakkelijk om nu te zeggen, het zal wel goed komen.
Maar toch, waarom eigenlijk niet, geloof erin!
Geloof in jezelf.
Maar toch, waarom eigenlijk niet, geloof erin!
Geloof in jezelf.
-
En waar haalde jij de waarheid vandaan? Uit de Schuttevaer?
-
Maar heeft jouw advocaat er nog iets over gezegd? Dat ze echt van alles geprobeerd hebben maar dat er uiteindelijk zo goed als niks overbleef? Dat het eigenlijk allemaal overkomt als een hetze? Zo ervaar ik het, wat je nu allemaal opsomt. En dan met 2 advocaten komen, voor die ene advertentie? Zal vast wel correct zijn... jammer dat je niet in het hoofd van de rechter kan kijken.
Verder is het inderdaad gewoon even afwachten wat er gaat gebeuren. Tot die tijd kan je niks, behalve jezelf ontwikkelen door serieuzer in het leven te gaan staan. Vergeet niet dat je nu contact hebt met je zoontje. Daar wil je toch een vader voor zijn aan wie hij zich kan optrekken? Ga ervoor...
Ik deel deze inschatting.
Het is gunstig dat de WBV voor maar één anker is gaan liggen. Het woonrecht wordt tegenwoordig behoorlijk beschermd, de kans dat jij (uitgaande van wat je hier schrijft) eruit moet acht ik klein.
-
En dan nog wel met twee advocaten komen, om vooral kracht bij te zetten...
Moest ineens aan het volgende denken. In 1912 is een oom van mijn overgrootvader overleden. Een broer van mijn betovergrootvader. De aangifte werd gedaan door twee directeuren van het verpleeghuis waar hij zat. Normaal gesproken werd het door buren, vrienden, kennissen, desnoods de postbode gedaan. Kan me de deftige bombarie bij binnenkomst voorstellen: 'wij, directeuren'. En toen kwam het. Als ouders van de overledene werden niet de echte ouders genoemd, maar een oom en tante. Waar de fout zat? De overledene, en dus ook mijn betovergrootvader, had ooit een neef die veel eerder was overleden met exact dezelfde naam, enkel een jaar ouder. Neef was op 24-jarige leeftijd heel ergens anders gestorven, die informatie was nauwelijks boven tafel te krijgen. Oom en tante hadden, behalve een stuk of 6, 7, zeer jong gestorven meisjes, verder geen kinderen. Dus ja, ik kan me indenken dat de overledene daar kind aan huis was, misschien zelfs als erfgenaam was benoemd. Maar dat maakt oom en tante natuurlijk niet tot de ouders. Dus wat ik voor me zie is twee zeer deftige directeuren, 'wij, directie', om vervolgens zo de plank mis te slaan...

Moest ineens aan het volgende denken. In 1912 is een oom van mijn overgrootvader overleden. Een broer van mijn betovergrootvader. De aangifte werd gedaan door twee directeuren van het verpleeghuis waar hij zat. Normaal gesproken werd het door buren, vrienden, kennissen, desnoods de postbode gedaan. Kan me de deftige bombarie bij binnenkomst voorstellen: 'wij, directeuren'. En toen kwam het. Als ouders van de overledene werden niet de echte ouders genoemd, maar een oom en tante. Waar de fout zat? De overledene, en dus ook mijn betovergrootvader, had ooit een neef die veel eerder was overleden met exact dezelfde naam, enkel een jaar ouder. Neef was op 24-jarige leeftijd heel ergens anders gestorven, die informatie was nauwelijks boven tafel te krijgen. Oom en tante hadden, behalve een stuk of 6, 7, zeer jong gestorven meisjes, verder geen kinderen. Dus ja, ik kan me indenken dat de overledene daar kind aan huis was, misschien zelfs als erfgenaam was benoemd. Maar dat maakt oom en tante natuurlijk niet tot de ouders. Dus wat ik voor me zie is twee zeer deftige directeuren, 'wij, directie', om vervolgens zo de plank mis te slaan...

Een van de twee was misschien nog in de opleiding en mocht mee naar het echte werk.
Nevyn
vindt dit leuk
-
Dan ben ik toch benieuwd wat de les is voor de aspirant-advocaat.
-
Witte Angora, jij kunt beter in de avond geen whiskey drinken, het mag niet eens en dit is het resultaat.witte angora schreef: ↑21 feb 2025 07:30
Moest ineens aan het volgende denken. In 1912 is een oom van mijn overgrootvader overleden. Een broer van mijn betovergrootvader. De aangifte werd gedaan door twee directeuren van het verpleeghuis waar hij zat. Normaal gesproken werd het door buren, vrienden, kennissen, desnoods de postbode gedaan. Kan me de deftige bombarie bij binnenkomst voorstellen: 'wij, directeuren'. En toen kwam het. Als ouders van de overledene werden niet de echte ouders genoemd, maar een oom en tante. Waar de fout zat? De overledene, en dus ook mijn betovergrootvader, had ooit een neef die veel eerder was overleden met exact dezelfde naam, enkel een jaar ouder. Neef was op 24-jarige leeftijd heel ergens anders gestorven, die informatie was nauwelijks boven tafel te krijgen. Oom en tante hadden, behalve een stuk of 6, 7, zeer jong gestorven meisjes, verder geen kinderen. Dus ja, ik kan me indenken dat de overledene daar kind aan huis was, misschien zelfs als erfgenaam was benoemd. Maar dat maakt oom en tante natuurlijk niet tot de ouders. Dus wat ik voor me zie is twee zeer deftige directeuren, 'wij, directie', om vervolgens zo de plank mis te slaan...![]()
![]()
Nevyn
vindt dit leuk
-
Het was een Amaretto. Of zoiets. Voor het eerst in tijden.J. Deltoer schreef: ↑21 feb 2025 09:03Witte Angora, jij kunt beter in de avond geen whiskey drinken, het mag niet eens en dit is het resultaat.
Ik ben niet verder geweest dan de mts, daarna mocht ik met 20 het land verdedigen. Maar voor advocaat is de universiteit met een master nodig is. Dan is iemand toch minimaal 25 schat ik zo.
-
Nee,die is me te duur.Consumenneke schreef: ↑20 feb 2025 23:06En waar haalde jij de waarheid vandaan? Uit de Schuttevaer?

Overigens las ik geen kranten om er een "waarheid" uit te halen,het ging mij om de info waar ik dan mee kon doen wat ik wilde.
En natuurlijk ook ter ontspanning en vermaak.
Dus niet "ter leering ende vermaek"
Ik wens iedereen een fijn weekend. Ik houd jullie op de hoogte.
Is het niet verstandiger om dat eens niet te doen op een openbaar forum? Wie zit daar op te wachten?
Hou uw sociaal wijkteam/begeleider/advocaat op de hoogte, zij kunnen daar meer mee dan wat totale vreemden op een forum.
Onkruid71
vindt dit leuk
Beste Louize: WA en MM vinden het wel interessant.
28 maart is de uitspraak tot die tijd zal je mij niet vaak meer zien.
Degenen die dit interessant vinden kunnen u een pb sturen.
Soms moet je kwetsbare mensen tegen zichzelf beschermen, uw privéleven en vooral dat van uw kinderen horen niet op een openbaar forum. Het is niet voor niks dat uw eerdere berichten zijn verwijderd.
Consumenneke
vindt dit leuk
De ontwikkeling van de zaak vind ik ook interessant.Dagkoers schreef: ↑22 feb 2025 12:54Beste Louize: WA en MM vinden het wel interessant.
28 maart is de uitspraak tot die tijd zal je mij niet vaak meer zien.
Voor het overige heet Lowieze wel een punt en dat punt is je al meerdere malen verteld. Jij deelt hier dusdanig veel informatie dat iedereen die je kwaad zou willen doen dat kan op basis van de informatie die jij hier deelt. Daar moet je mee ophouden.
Je hebt natuurlijk gelijk dat teveel privé informatie delen nooit verstandig is. De reden dat ik erop reageer, is puur gelegen in enerzijds het op afstand steun geven aan Dagkoers, en anderzijds soms het gericht kunnen informeren of adviseren. Aan beide bestaat duidelijk een behoefte die blijkbaar niet elders vervuld wordt.
scharrelschipper
vindt dit leuk