Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
twan siemons

Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Ongelezen bericht door twan siemons »

Ik heb op 17-2-2025 mijn kpn abonnement verlengt via gsmweb.nl en het gekozen toestel een paar dagen betaald omdat kpn de aanvraag had goed gekeurd, maar nu na bijna 3 weken nog steeds geen toestel ontvangen.
Na 2x een mail gestuurd te hebben waarop NIET word gereageers maar gebelt.
Na een uur in de wacht gestaan te hebben eindelijk iemand aan de telefoon gehad, die zei dat er wat fout was gegaan en het toestel alsnog verstuurd zou worden.
Ik zou op Maandag 3-3-2025 een track&trace code ontvangen dat ze het toestel verstuurd zouden hebben.
Niet dus, zelfs de directeur een mail gestuurd en je raadt het al, wederom geen reactie.

Ik heb ook de recensies pas gelezen nadat ik gebeld had en die zijn om te huilen, heel veel klachten over niet verstuurde toestellen en geen reactie.

Wat kan ik doen om mijn toestel alsnog te ontvangen of van het contract af te komen.

BL2
Beste antwoord
Gekozen door twan siemons

Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

door BL2 » 06 mar 2025 10:08

Eerst één tip, de juiste volgorde is eerst de recensies lezen een daar naar handelen.

Hopelijk met de Creditcard besteld, dan kan je het bedrag betrekkelijk eenvoudig terug krijgen.
En anders zelf een laatste ingebrekestelling zenden en het geld terugvorderen.

Wel bijzonder dat je graag via KPN belt, maar dan in zee gast met zo'n twijfelachtig bedrijf voor je telefoon.
Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

twan siemons schreef:
05 mar 2025 17:33
Ik heb op 17-2-2025 mijn kpn abonnement verlengt via gsmweb.nl en het gekozen toestel een paar dagen betaald omdat kpn de aanvraag had goed gekeurd, maar nu na bijna 3 weken nog steeds geen toestel ontvangen.
Na 2x een mail gestuurd te hebben waarop NIET word gereageers maar gebelt.
Na een uur in de wacht gestaan te hebben eindelijk iemand aan de telefoon gehad, die zei dat er wat fout was gegaan en het toestel alsnog verstuurd zou worden.
Ik zou op Maandag 3-3-2025 een track&trace code ontvangen dat ze het toestel verstuurd zouden hebben.
Niet dus, zelfs de directeur een mail gestuurd en je raadt het al, wederom geen reactie.

Ik heb ook de recensies pas gelezen nadat ik gebeld had en die zijn om te huilen, heel veel klachten over niet verstuurde toestellen en geen reactie.

Wat kan ik doen om mijn toestel alsnog te ontvangen of van het contract af te komen.
Het sturen van een mail aan de directeur is zo ongeveer de enige actie die je hoeft te doen. Die houdt zich namelijk niet bezig met (problemen bij het) verzenden van zaken. Ik zou gewoon weer contact opnemen de helpdesk en vragen waarom het toestel nog steeds niet verstuurd is. En daarbij aangeven dat het toestel onderdeel uitmaakt van de verlenging. Als er geen toestel geleverd wordt houden zij zich niet aan de afspraak en kun jij de afspraak ook opzeggen. Weet niet of dit ook echt zo is maar een beetje vriendelijk bluffen kan geen kwaad

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Eerst één tip, de juiste volgorde is eerst de recensies lezen een daar naar handelen.

Hopelijk met de Creditcard besteld, dan kan je het bedrag betrekkelijk eenvoudig terug krijgen.
En anders zelf een laatste ingebrekestelling zenden en het geld terugvorderen.

Wel bijzonder dat je graag via KPN belt, maar dan in zee gast met zo'n twijfelachtig bedrijf voor je telefoon.

twan siemons

Ik heb vandaag maar weer gebeld, ze zouden morgen weer een track&trace code sturen maar heb er weinig vertrouwen in.
Heb wel aangegeven als ze niets sturen ik dan juridische stappen ga ondernemen.
Ben benieuwd.

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Dirkie schreef:
06 mar 2025 10:05
Het sturen van een mail aan de directeur is zo ongeveer de enige actie die je hoeft te doen. Die houdt zich namelijk niet bezig met (problemen bij het) verzenden van zaken.
Bij een klein bedrijfje zoals GSMWEB heb je een grote kans dat de directeur zelf ook gewoon de helpdesk en de verkoopafdeling aanstuurt.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Speedy123 schreef:
06 mar 2025 12:09
Dirkie schreef:
Het sturen van een mail aan de directeur is zo ongeveer de enige actie die je hoeft te doen. Die houdt zich namelijk niet bezig met (problemen bij het) verzenden van zaken.
Bij een klein bedrijfje zoals GSMWEB heb je een grote kans dat de directeur zelf ook gewoon de helpdesk en de verkoopafdeling aanstuurt.
Bij een bedrijf wat al tientallen jaren bestaat en tientallen medewerkers heeft, is die kans nihil.

Morgan le Fay

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Daarom koop ik dus mijn toestel apart zonder een abo en rechtstreeks ophalen in de winkel.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Morgan le Fay schreef:
06 mar 2025 13:29
Daarom koop ik dus mijn toestel apart zonder een abo en rechtstreeks ophalen in de winkel.
Of nog beter rechtstreeks bij de fabrikant met meestal mooie kortingen en acties.

twan siemons

Dit was ook de eerste en laatste keer dat ik dit doe, voortaan weer gewoon via kpn, geen gedoe en gelijk het toestel.

Justmeagain

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Ik heb in de afgelopen jaren voor mezelf en het gezin meerdere toestellen bij Belsimpel gekocht. Maar dan gewoon losse toestellen zonder abonnement. Service 1x nodig gehad en die was prima.

Nevyn

Ongelezen bericht door Nevyn »

Dirkie schreef:
06 mar 2025 13:48
Morgan le Fay schreef:
06 mar 2025 13:29
Of nog beter rechtstreeks bij de fabrikant met meestal mooie kortingen en acties.
Heb dit een paar keer geprobeerd, maar ben altijd een stuk goedkoper als ik mijn Apple via de provider koop.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Speedy123 schreef:
]Bij een klein bedrijfje zoals GSMWEB heb je een grote kans dat de directeur zelf ook gewoon de helpdesk en de verkoopafdeling aanstuurt.
De oprichter zit lekker in de zon.

Moneyman

Consumenneke schreef:
07 mar 2025 17:18
Speedy123 schreef:
]Bij een klein bedrijfje zoals GSMWEB heb je een grote kans dat de directeur zelf ook gewoon de helpdesk en de verkoopafdeling aanstuurt.
De oprichter zit lekker in de zon.
Dat lees ik niet in dat artikel. De tent is volgens mij nog steeds van hen, ze werken er gewoon nog.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Staat er dan in dat hij op vakantie is? Of surregeer je iets anders? Het artikel zit achter een betaalmuur dus kunnen we alleen op de reacties afgaan.

Moneyman

Alsjeblieft removepaywall gebruikt, kan je ‘m gewoon lezen. Is overigens een artikel van 14 jaar oud.

Thijs124

Handig, removepaywall. Kende ik nog niet. Bedankt @MM. Tot enkele jaren geleden kopieerde ik de link naar een incognito tabblad. Dat werkt niet meer.

Goh, dacht ik nu heeft het consumenneke gevonden waar de boeven zich verstopt hebben met het geld van TS.
Dus helemaal geen consumenten oplossing. Alleen maar een op de naam gegoogeld verhaaltje. Ik had het kunnen weten.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Thijs124 schreef:
07 mar 2025 17:57
Staat er dan in dat hij op vakantie is? Of surregeer je iets anders?
Surregesties zijn niet nodig. Jullie willen je eten klaarblijkelijk graag kleingesneden en voorgekauwd. Als je even doorgooglet zie je dat één van beide oprichters sinds afgelopen zomer 'met pensioen' is, oftewel waarschijnlijk gecashed heeft.

Ik vermoed dat de redactie van Radar Forum geen interesse heeft in de persoonlijke zaken van oprichters, dus ik werk dat spoor hier niet uit. De enige reden waarom het relevant is, is dat iemand suggereert de directeur te bellen. Mensen hebben klaarblijkelijk geen idee hoe lang dit bedrijf al bestaat en wat de voorgeschiedenis is. De bedrijfscultuur waarin de klant wel of geen belangrijke plek heeft.

Weer op-topic nu?

Thijs124

Dan ga die zaken van 14 jaar geleden ook niet zoeken en hier als de oplossing presenteren. De oprichter zit ook lekker in de zon. Dat suggereert dat hij met het geld van TS naar bijv Dubai is gevlucht. Dat brengt ook geen oplossing voor TS
. Ik heb een fout gemaakt daar wil ik me wel voor verontschuldigen. Dan hoef je dat nu niet meer te herhalen. Surregeren moet suggereren zijn. Sorry

Leon71

Ongelezen bericht door Leon71 »

Betaal een online aankoop altijd met een creditcard of met paypal, dan heb je altijd kopersbescherming en krijg je gegarandeerd je geld terug.
Ik begrijp dat je een nieuwe telefoon zo snel mogelijk in huis wilt hebben want het is toch een dure aankoop.
Ik heb zelf geen negatieve ervaringen met GSM-web, ik heb er al meerdere keren een telefoon besteld.

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Moneyman schreef:
06 mar 2025 12:14
Speedy123 schreef:
Dirkie schreef:
Bij een bedrijf wat al tientallen jaren bestaat en tientallen medewerkers heeft, is die kans nihil.
Volgens de KvK hebben ze 35 medewerkers. Er zullen dus echt niet veel management lagen bestaan bij GSMWEB. Dus prima om de directeur aan te schrijven.

Plaats reactie