Goedemiddag,
Vorige maand heb ik een koopcontract ondertekend voor de koop van een appartement en de deadline is 31-3. De verkopende makelaar is tegelijk ook de hypotheek aanvrager voor mij. Op advies van iemand heb ik de adviseur vandaag gebeld en gevraagd of de hypotheek rond is of niet. Ik had de laatst gevraagde stuk 20-3 verstuurd. Ik heb hem gevraagd dat ik vandaag of morgen een bericht wilde, een goedkeuring of een afwijzing. Hij zei dit te gaan doen en desnoods een verlenging ging vragen bij de verkoper als dit in deze week niet lukt. Hij zei dat ik verder geen zorgen moet maken. Hij zei dat door zijn foutje bij de toetsing mogelijk deze vertraging is ontstaan.
Ik heb dit allemaal ook per mail naar hem gemaild als een schriftelijk bewijs wat we gesproken hebben Het gaat hier dus een koopcontract met een financieringsvoorbehoud!
is dit voor nu voldoende of zijn er meer stappen dat ik moet nemen zodat ik geen boete krijg?
Alvast bedankt voor uw advies.
Groetjes
florya
Deadline koopcontract appartement loopt bijna af
Re: Deadline koopcontract appartement loopt bijna af
Volgens mij moet je wel meer dan 1 afwijzing hebben.
florya
vindt dit leuk
Re: Deadline koopcontract appartement loopt bijna af
Dat de verkopende makelaar ook mijn hypotheekaanvraag heeft gedaan. Dus de koop en de hypotheekaanvraag door de verkopende makelaar.
Maar het is gelukkig opgelost

Wat een opluchting!
Dank voor de reacties..
Dorfje
, Thijs124
, witte angora
en madfred
vinden dit leuk