Andere gedupeerde prolicenties / prolicenties.org / prolicenties.com

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
Janveenn

Andere gedupeerde prolicenties / prolicenties.org / prolicenties.com

Ongelezen bericht door Janveenn »

Helaas zie ik het nu al vaker voorkomen dat mensen zijn gedupeerd door licentie webshops die software als Adobe verkopen, zijn er enige andere gedupeerde door prolicenties ? Ze opereren onder meerdere domein namen waaronder prolicenties.org, prolicenties.com......

Graag hoor ik als er meer mensen zijn gedupeerd en zo nodig een Facebook groep te maken.

Heb maar nu helaas via Adobe mijn licentie moeten aanschaffen (wat flink duurder was), maar zo blijkt goedkoop = duurkoop.

witte angora

Re: Andere gedupeerde prolicenties / prolicenties.org / prolicenties.com

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar op welke manier zijn die mensen gedupeerd dan? En ben je zelf ook gedupeerd?

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Janveenn schreef:
01 mei 2025 03:54
......Heb maar nu helaas via Adobe mijn licentie moeten aanschaffen (wat flink duurder was)......
Volgens mij is dit ook de juiste weg voor zo'n licentie. En niet via via één of andere bedrijfje.

Janveenn

Ongelezen bericht door Janveenn »

witte angora schreef:
01 mei 2025 09:59
Maar op welke manier zijn die mensen gedupeerd dan? En ben je zelf ook gedupeerd?
Licentie wat geadverteerd wordt als legale licentie maar achteraf een illegale licentie betreft maar ik zie ook verhalen dat mensen hun licentie na een tijdje stopt terwijl ze voor een jaar betaald hebben

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Als je voor minder geld een illegale licentie koopt dan bij Adobe ben je gezien vanuit de ogen van Adobe ook strafbaar als heler. Hebben de advocaten van Adobe je nog niet aangeschreven?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Janveenn schreef:
01 mei 2025 13:59
witte angora schreef:
Licentie wat geadverteerd wordt als legale licentie maar achteraf een illegale licentie betreft maar ik zie ook verhalen dat mensen hun licentie na een tijdje stopt terwijl ze voor een jaar betaald hebben
Niks nieuws... gaat met het Office-pakket exact zo. Er zijn er zoveel die dit doen. Het enige wat mensen kunnen doen is zelf opletten, plus in gedachten houden: 'is het te mooi om waar te zijn? Dan is het waarschijnlijk ook niet waar'...

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

Wat kostte de licentie bij dit bedrijfje? Als het veel lager is dan gebruikelijk weet je als consument dat er iets niet deugt.

Bram Bonnewel

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

witte angora schreef:
01 mei 2025 16:37
Janveenn schreef:
01 mei 2025 13:59
witte angora schreef:
Niks nieuws... gaat met het Office-pakket exact zo. Er zijn er zoveel die dit doen. Het enige wat mensen kunnen doen is zelf opletten, plus in gedachten houden: 'is het te mooi om waar te zijn? Dan is het waarschijnlijk ook niet waar'...
Ik heb licenties voor office aangeschaft via zo'n site voor een belachelijk lage prijs.
Vooraf heb ik contact met Microsoft opgenomen en kreeg de garantie dat het legale licenties waren en verkocht mogen worden.

Plaats reactie