Hallo allemaal,
Ik heb op 28 april mijn telefoon opgestuurd naar LikeWize via een inruilactie van Vodafone.
LikeWize heeft nog geen bevestiging gegeven of mijn telefoon is ontvangen, volgens mijn track and trace wel.
Ik heb dus ook mijn geld nog niet ontvangen, het gaat om €354.
Vodafone en PostNl kunnen mij niet helpen en LikeWize reageert niet op mails.
Hebben meer mensen hier last van?
Vodafone / Likewize
Re: Vodafone / Likewize
Al eens geprobeerd om met Vodafone hierover in contact te komen. Volgens mij hebben ze naast de Klantenservice ook een Community waar Vodafone medewerkers actie zijn. Misschien kunnen zij je verder helpen.
Overigens staat op de site van de inruil actie wel dat het erg druk is en dat de afhandeling daardoor langer kan duren.
Overigens staat op de site van de inruil actie wel dat het erg druk is en dat de afhandeling daardoor langer kan duren.
-
GerdienSpringelkamp
Bedankt voor je reactie!
Dat heb ik inderdaad geprobeerd, zij helpen mij niet.
Community kan ik nog niet in, ik ben een nieuwe klant bij Vodafone en mijn abonnement gaat pas in augustus in. Je kan dan pas lid worden..
Dat heb ik inderdaad geprobeerd, zij helpen mij niet.
Community kan ik nog niet in, ik ben een nieuwe klant bij Vodafone en mijn abonnement gaat pas in augustus in. Je kan dan pas lid worden..
Ik zou mijn mobiel hier nooit naar toe zenden. Trustpilot is duidelijk, selecteer even op de afgelopen 30 dagen en de reviews, bijna allemaal één ster, zijn zorgelijk.
Je zou aangifte van verduistering kunnen doen, je bent niet de eerste, maar weet niet of het helpt.
Aangetekend verzonden neem ik aan ?