Feedback op het Forum - deel 4

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
BL2

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door BL2 »

Consumenneke schreef:
02 jun 2025 18:11
.....dan is dat waarschijnlijk onderdeel van de originele opzet. Geen reden om te twijfelen aan de kwaliteit van het beheer.
Hahaha, dus je vind echt dat jou antwoord op een vraag welke er niet is de beste. Heel, heel bijzonder.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Even proberen te achterhalen wat er gebeurd is in het Bataviaheat topic. Radar heeft het openingsbericht niet weggehaald, weet niet precies wat er is gebeurd. Wel hebben we berichten die de huisregels overtraden verwijderd. Omdat het topic niet meer leesbaar was, hebben we deze gesloten.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat een (nutteloze) discussie. Een fout van de moderatie en dan blijven reageren op iemand die zijn eigen antwoord liked. Daar zijn er wel meer van geweest in het verleden waar je niemand over hoorde. Hebben de vaste forumleden niets anders te doen?

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

BL2 schreef:
02 jun 2025 19:32
Hahaha, dus je vind echt dat jou antwoord op een vraag welke er niet is de beste. Heel, heel bijzonder.
De originele vraagsteller beschuldigde een achttal bedrijven van samenwerking, met als gevolg dat zijn oude moedertje misleid was tot de aankoop van een warmtewisselaar. Ik heb daar wat tijd aan besteed en vond uit dat genoemde bedrijven inderdaad in verband tot elkaar staan en samenspannen in de verkoop van warmtewisselaars, ietwat verhuld.

Voor stelselmatige en grootschalige misleiding was echter geen bewijs.

Dat was ook objectief gezien het beste antwoord. Het leek me wel grappig om de in mijn schoot geworpen status als topicstarter te gebruiken om het beste antwoord te belonen met een lintje!

Ik denk dat Radar om die reden het topic aanvankelijk heeft laten staan. Prima antwoord. Een ijverige mod heeft waarschijnlijk in een ijverige schoonmaakbui het openingstopic verwijderd, hoewel dat ontkend wordt. Maar dat is al eerder gebeurd.

In mijn antwoord noemde ik overigens ook dat het vreemd is dat zo'n vraag uberhaupt de selectie passeert, want het is nogal een beschuldiging. Om die reden en vanwege diverse reacties hier is het hele topic nu verwijderd.

Heel, heel bijzonder is dat men zich zo druk maakt om de vent en niet om de content. :roll:

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Radar schreef:
02 jun 2025 20:37
Even proberen te achterhalen wat er gebeurd is in het Bataviaheat topic. Radar heeft het openingsbericht niet weggehaald, weet niet precies wat er is gebeurd. Wel hebben we berichten die de huisregels overtraden verwijderd. Omdat het topic niet meer leesbaar was, hebben we deze gesloten.
Dit is wel heel raar. Nu voor de tweede keer in een paar dagen wordt een openingspost verwijderd, en geven jullie dat niet gedaan te hebben. Alleen - jullie zijn de enige die het überhaupt kunnen doen, want de topicstarter kan het zelf niet meer nadat er door anderen op is gereageerd.

En ik denk dan: je kunt toch gewoon de modertatielog bekijken? Daar staat exact wie wat gedaan heeft en wanneer.

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Dat was ook objectief gezien het beste antwoord. Het leek me wel grappig om de in mijn schoot geworpen status als topicstarter te gebruiken om het beste antwoord te belonen met een lintje!
U schrijft het zelf al 'het werd me in de schoot geworpen' maar heel objectief verdiende uw antwoord zeker geen beste antwoord want inhoudelijk voegde het niets aan wat al geschreven was toe.

Als goede verliezer wil ik u toch feliciteren met uw lintje en ik mag hopen dat u veel voldoening uit schept.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Ron5300 schreef:
03 jun 2025 16:03
...inhoudelijk voegde het niets aan wat al geschreven was toe.
Had u de moeite genomen om de ingebouwde links te volgen, dan was u bij drie personen uitgekomen die samen de eigenaars en directies zijn van vrijwel alle genoemde bedrijven. De vraagsteller had verzuimd enig bewijs voor zijn beschuldiging toe te voegen. In het Beste Antwoord werd aangetoond dat genoemde bedrijven inderdaad samenwerken of samenspannen in de verkoop van warmtewisselaars.

Of er sprake is van misleidende verkoop dan wel een oneerlijke verkooppraktijk vergt wat meer informatie. Er is geen aanwijzing dat andere consumenten ook klagen. Daarom is de vraag terecht verwijderd, het topic gesloten en uiteindelijk onzichtbaar gemaakt.

Moneyman

Echt waanzinnig goeie feedback op het forum, dit.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Wat me opvalt is dat er tegenwoordig topics gesloten worden omdat de TS antwoord op zijn/haar vraag zou hebben. Is dit een nieuwe insteek? Ik zie namelijk nog vaak genoeg oude topics tot leven komen doordat de TS na weken/maanden/jaren nogmaals reageert of omdat er iemand die in dezelfde situatie zit ook naar hulp vraagt. Het zou gek zijn dat nu anders aan te pakken.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

De topics worden denk ik gesloten omdat de moderatie een beetje klaar is met al het onnodige geneuzel in sommige (onzin-)topics.

Dagkoers

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Je slaat de spijker op zijn kop BL2!

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Het topic over Duurzaamadvies is gesloten. De TS is niet in staat om ook maar één coherente comment te plaatsen, dus sluiten we het topic maar. Verwijder het dan gewoon a.u.b.

Moneyman

En al helemaal omdat deze user onder meerdere accounts actief is over hetzelfde onderwerp.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Deze kreeg ik per PB.
We hebben het topic Oplader WIKO T10 ? - met onder andere jouw reactie(s) - van het forum verwijderd vanwege de volgende reden: het bericht van topicstarter is in strijd met de huisregels.

Ons forum is niet bedoeld om vragen te stellen, die makkelijk via Google te vinden zijn. Verder is ons forum niet bedoeld om persoonlijke verhalen te delen, daarom verwijder ik dit topic.
Uit de huisregels:
Dit forum is in de eerste plaats bedoeld voor consumenten die graag willen praten over consumentenkwesties.
Hier staat niet, "tenzij je er makkelijk met googlen kunt vinden", en ook niet, "als het om een persoonlijk verhaal gaat." Dat staat ook niet elders in het document.

kuklos

Is het niet mogelijk dat er één Dagkoers topic wordt aangemaakt waar Dagkoers al zijn vragen kan stellen? Dan hoeft hij niet elke keer een nieuw topic te openen dat toch wordt weggehaald en kan hij toch zijn vragen blijven stellen.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Alsjeblieft niet. Is eindelijk dat huiskamertopic weg, komt er een dagkoerstopic voor in de plaats. Daarnaast beloon je op die manier verkeerd gedrag en zijn er zeker nog anderen die ook wel een eigen topic willen.

Faye1971

Ongelezen bericht door Faye1971 »

Ik mag toch hopen dat Radar hier geen tijd aan gaat verspillen of het toe gaat staan. Waarom iemand belangrijker maken dan hij/zij is? Nergens voor nodig. En ik vind het persoonlijk vervuiling van het forum. Dus nee, please!

Faye1971

Ongelezen bericht door Faye1971 »

angel1978 schreef:
09 jun 2025 13:42
Alsjeblieft niet. Is eindelijk dat huiskamertopic weg, komt er een dagkoerstopic voor in de plaats. Daarnaast beloon je op die manier verkeerd gedrag en zijn er zeker nog anderen die ook wel een eigen topic willen.
Helemaal met je eens!

kuklos

Ik zie het meer als een praktische oplossing. Nu worden er elke keer topics geopend, waarop gereageerd wordt en die daarna verwijderd worden.
Of hij moet een ban krijgen die dan ook echt gehandhaafd wordt. Nu is er wel een topic verwijderd, maar vanwege redenen waar hij al eerder een waarschuwing en/of een tijdelijke ban voor heeft gehad.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Dagkoers een ban geven? Daar is toch wel voldoende ervaring mee, dacht ik...

Als niemand nog reageert houdt het toch gewoon vanzelf op?

Plaats reactie