Ervaring met Smartlynx of IndyGo

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
riddert

Re: Ervaring met Smartlynx of IndyGo

Ongelezen bericht door riddert »

Voorts, beste Dagkoers, neemt u onderstaande link met daarin het topic over noodgevallen op vakantie tot u.
overige-vakantie-vrije-tijd-f91/bereid- ... l#p3007989
Het topic staat boordevol nuttige informatie en tips!

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Dagkoers schreef:
15 jul 2025 15:39
Ik kan er op internet bijna niks over vinden.
Je moet wel een beetje minimale moeite doen.
IndiGo is een Indiase lagekostenluchtvaartmaatschappij. Het is de grootste luchtvaartmaatschappij op de binnenlandse markt van India en één van de grootste lagekostenluchtvaartmaatschappijen ter wereld. <> Per 1 oktober 2022 is de voormalige KLM-bestuurder Pieter Elbers leiding gaan geven aan IndiGo.
Geniet van je reis!

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Hoe zit dit eigenlijk met de schuldhulpverlening waar je in zit? Mag je dan wel dergelijke vakanties maken?

wikop

Ongelezen bericht door wikop »

Daar is hij weer,ban overal voorbij dagkoers?

Dagkoers

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Grappig dat je het vraagt, vandaag was mijn intake. Helaas gaat deze dame 3 weken op vakantie. Ik moet mij begin augustus weer melden bij haar. Ik heb mijn vakantie alvast doorgegeven aan de bijstand, maar nog niet aan mijn contactpersoon van SHV. Ik stuur haar morgen wel een app.

Ik had een ban voor 1 maand, maar ik mag geen topics meer aanmaken over mijn persoonlijke problemen, daar probeer ik nu 100% voor te gaan. Maar zijn er al mensen die slechte ervaringen hebben met IndiGo?

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Het gaat niet om het doorgeven van je vakantie, maar om de uitgaven die je daarvoor doet. Moet je daar niet vooraf toestemming voor hebben?

PS: Ik wil dit topic niet een persoonlijke kant op sturen, want de mods willen dat niet. Maar in mijn (zeer) beperkte ervaring met schuldhulpverlening stellen ze eisen aan uitgaven die je doet. Vandaar dat ik je erop wijs.

Dagkoers

De vakantie is al geboekt. Goed dat u mij erop wijst. Ik ga dat wel met haar bespreken. Bedankt nogmaals.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Ik zou zelf absoluut niet met ze vliegen, low-cost carriers van bedenkelijk niveau. Maar goed, 99.9% van de vluchten gaat natuurlijk gewoon goed. Service aan boord zal wat minder zijn , maar voor dat geld lijkt het me een nette deal.

Aygulf

Ongelezen bericht door Aygulf »

Kan Dagkoers niet beter genegeerd worden? Volgens mij is het gewoon aandachttrekkerij door geregeld met de meest stupide (verzonnen?) vragen te komen. Laat hij lekker al zijn zogenaamde "avonturen" in een dagboek bijhouden i.p.v. dit forum te misbruiken.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Arizonakid schreef:
15 jul 2025 23:10
Ik zou zelf absoluut niet met ze vliegen, low-cost carriers van bedenkelijk niveau. Maar goed, 99.9% van de vluchten gaat natuurlijk gewoon goed. Service aan boord zal wat minder zijn , maar voor dat geld lijkt het me een nette deal.
Het feit dat Dagkoers deze reactie heeft geliked geeft aan dat het hem helemaal niet om ervaringen gaat maar dat hij een veer in zijn r**t geschoven wil hebben.
Ieder weldenkend mens kan nagaan dat je voor nog geen € 500,00 een retourticket kunt boeken en als dat wel kan er iets niet klopt.

Dagkoers

Aygulf schreef:
16 jul 2025 10:57
Kan Dagkoers niet beter genegeerd worden? Volgens mij is het gewoon aandachttrekkerij door geregeld met de meest stupide (verzonnen?) vragen te komen. Laat hij lekker al zijn zogenaamde "avonturen" in een dagboek bijhouden i.p.v. dit forum te misbruiken.
Hoe kom je erbij dat ik dit verzin? Wil je bewijs?

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Ik ken beide aangehaalde bedrijven niet maar terzijde.

De vraag is, bij welk bedrijf heeft u de vliegtickets geboekt want dat is onduidelijk en al zou een retour voor de genoemde prijs gangbaar zijn hoe zit het dan met het verblijf in Thailand want normaliter is bij de aanschaf van vliegtickets het verblijf niet inbegrepen.

Gesloten