Klacht koopje.com
-
DroepieHout
Klacht koopje.com
Niet kopen bjj koopje.com je krijgt niets als je besteld, al zeker 6 weken aan het wachten op een product voor de auto. Tot 4x toe een klacht gezonden en tot 3 x keer het zelfde antwoord terug.
Heden bijna zelfde terug maar nu iets gewijzigd, maar er wordt verder helemaal niets ondernomen over de klacht dat je je product niet gehad hebt. NIETS KOPEN BIJ KOOPJE.COM !!!!
Heden bijna zelfde terug maar nu iets gewijzigd, maar er wordt verder helemaal niets ondernomen over de klacht dat je je product niet gehad hebt. NIETS KOPEN BIJ KOOPJE.COM !!!!
Re: Klacht koopje.com
Typische dropshipper-site.
Als je geluk hebt ontvang je ooit nog iets, en als je n meer geluk hebt is het dan ook nog wat je besteld had.
Gelukkig zijn de gegevens van de ondernemer wel bekend - al moet je dan wel even naar Curacao
Als je geluk hebt ontvang je ooit nog iets, en als je n meer geluk hebt is het dan ook nog wat je besteld had.
Gelukkig zijn de gegevens van de ondernemer wel bekend - al moet je dan wel even naar Curacao
-
sergio1963
Had ook even een of moment en hier een setje boren gekocht.
Heb de boren gekregen, maar natuurlijk iets te veel betaald.
Meestal ben ik hier vrij scherp op, maar zo af en toe trap je er toch in.
Heb de boren gekregen, maar natuurlijk iets te veel betaald.
Meestal ben ik hier vrij scherp op, maar zo af en toe trap je er toch in.
Ze waren bekend. Nu is de sectie Identiteit van de onderneming van de algeme voorwaarden ineens leeg?
Ik lees op https://www.ervaringen.nl/koopje.com ook bijv. iets als teruggestuurd naar China en ook veel negatieve reviews. Ik koop zelf eigenlijk alleen iets bij een website met 4 uit 5 sterren minimaal of een 8 uit 10. Ik krijg er ook een AliExpress doorverkoop site gevoel van.
Het is dan ook een klassieke dropshipper. Er is al zoveel over dropshippers geschreven op Trosradar.BarryDeV schreef: ↑25 jul 2025 13:31Ik lees op https://www.ervaringen.nl/koopje.com ook bijv. iets als teruggestuurd naar China en ook veel negatieve reviews. Ik koop zelf eigenlijk alleen iets bij een website met 4 uit 5 sterren minimaal of een 8 uit 10. Ik krijg er ook een AliExpress doorverkoop site gevoel van.
Maar helaas, alle waarschuwingen ten spijt blijven mensen bestellen bij dropshippers, om daarna vaak van een koude kermis thuis te komen.
Niks mis met dropshippers. Zolang je krijgt wat je besteld hebt en het bij problemen netjes wordt opgelost is dat wat mij betreft prima. Als dat niet zo gebeurt, dan is het gewoon een slecht bedrijf, maar dat heeft niets met het concept van dropshippen te maken. Ik gebruik voor bepaalde tuning onderdelen voor de auto ook een bedrijf uit Nederland dat het direct vanuit het Amerikaanse of Japanse bedrijf bij mij laat bezorgen. Maar dat bedrijf koopt daar groter in, krijgt korting en regelt de importkosten. Uiteindelijk ben ik ongeveer net zo duur uit, maar het scheelt me een hoop gemekker.