Ik durf dat oprecht en eerlijk te zeggen om de doodeenvoudige reden dat ik alles wat Menzis en haar partner GGN beweren en aangeven kan weerleggen met bewijsstukken waaronder het betalings overzicht van de Gemeente Den Haag betreffende alle termijnbetalingen vanaf 2016 die zijn gedaan. Ondanks ik daar al diverse keren op heb gewezen trekt zowel Menzis en GGN zich daar niks van aan en gaan gewoon verder met HET MACHTSMISBRUIK DIE ZIJ DOOR HUN MACHTSPOSITIE DENKEN TE BEZITTEN. Wat ik alleen niet kan begrijpen is dat uit rechtbank verslagen en uitspraken hieruit overduidelijk blijkt dat Menzis en GGN bij soortgelijke zaken en problemen steeds opnieuw wordt gewezen op de onregelmatigheden die plaatsvinden en onrechtmatig zijn met het gevolg dat zij door de Rechtbank in het ongelijk gesteld worden. Het feit dat Menzis zich daar blijkbaar niets van aantrekt en naast zich neerlegt bevestigd dat eigenlijk waar het Menzis alleen maar om gaat en dat is geld, niet minder maar wel meer en of dat nu ten koste gaat van iemand zijn gezondheid maakt Menzis niets uit. Ik hoop dat ik mensen wakker heb geschud en vraag me af of er misschien mensen zijn die dit ook meemaken. God is mijn getuige dat ik de waarheid heb geschreven en hoop dat Mensen gaan nadenken over Menzis zorgverzekeraar. De belangrijkste reden waarom Menzis u graag als klant wil hebben is voor het geld uw gezondheid en gezondheidsklachten interesseert hun echt helemaal niets.
Het is treurig dat ik dit op deze wijze kenbaar moet maken om aandacht te vragen voor mijn probleem dat veroorzaakt wordt door Menzis zorgverzekeraar en GGN incasso en beiden verantwoordelijk houdt voor mijn gezondheidsklachten.
Harde uitlatingen maar wel eerlijk en naar waarheid zonder me daarbij te verschuilen achter excuses.