Slim-XR

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Moontje71

Slim-XR

Ongelezen bericht door Moontje71 »

In april een bestelling gedaan bij Slim-XR. Afslankpillen die volgens de website echt zouden werken. Ik zo stom dat ik erin trapte...🫣Na een maand via mail opgezegd omdat je alleen voor het gebruik van hun website maandelijks €58,00 betaald!! Maar tot mijn schrik zie ik gisteren dat de bedragen gewoon zijn afgeschreven! Bedragen dus terug geboekt en rekeningnummer geblokkeerd. Nog wel heb ik er een mail over gestuurd. Nu beweren ze mijn mail niet te hebben ontvangen.... Oplichters!! Trustpilot liegt er niet om...

Speedy123

Re: Slim-XR

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Slim-XR is een totaal concept om af te vallen. Een combinatie van voedingsmiddelen, dieet en training. Ze bieden:
Exclusief, intensief, persoonlijk rechtstreeks en zolang u wilt advies en ondersteuning van het Slim-XR-team
individuele weekrecepten
Online fitnessstudio met workouts
Informatie over meer dan 10.000 levensmiddelen
Tips en trucs over afvallen en dieet
Fitness-app
Online gids
Online berekeningsprogramma’s
De kosten bedragen:
U gebruikt Slim-XR Online 20 dagen gratis. Als u niet opzegt, betaalt u daarna slechts 2,08 euro per dag. U kunt op elk moment dagelijks opzeggen.
Als u per email heeft opgezegd, dan is het klaar want ze stellen zelf dat er dagelijks opgezegd mag worden. Bewaar de email wel goed, wellicht een idee om hem alvast af te drukken?

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Mischien kunt u de afschrijvingen nog storneren. Informeer bij uw bank.

Wat betreft afvalpillen. Er zijn geen vrij verkrjgbare afslankpillen die werken.
Het enige wat u zelf kunt doen om af te vallen is zorgen dat u minder energie binnen krijgt en meer verbrand.
Plat gezegd dus minder vreten en meer bewegen!

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Is er een bevestiging van opzegging ontvangen? Heb je het juiste mailadres gebruikt?

Ik zat ff op de site te kijken, maar daar was ik snel klaar: daar staat werkelijk helemaal niets. Je weet dus totaal niet wat je binnenkrijgt… onbegrijpelijk.

Edit: ik zie (via trust pilot) dat ze nog een site hebben, waar iets meer -MAAR NOG STEEDS VEEL TE WEINIG- informatie staat. Zou er nog steeds niets bestellen, maar dat terzijde.

Die gratis proefperiode werkt blijkbaar met “ eerst betalen, na retournering van het (resterende) product geld terug”:
Hoe werkt de geldteruggarantie?
U probeert Slim-XR in alle rust uit. Als u niet overtuigd en tevreden bent over de eerste resultaten binnen 30 dagen na ontvangst van de levering, betalen wij u de aankoopprijs van de geretourneerde pakketten (ook leeg of geopende) terug.

We kunnen zo’n unieke en uitgebreide geldteruggarantie alleen aanbieden, omdat we absoluut overtuigd zijn van de effectiviteit van het Slim-XR-concept.
Heb je de ontvangen pillen dus ook daadwerkelijk geretourneerd?

Speedy123

juliomariner schreef:
29 aug 2025 12:44
Wat betreft afvalpillen. Er zijn geen vrij verkrjgbare afslankpillen die werken.
Het enige wat u zelf kunt doen om af te vallen is zorgen dat u minder energie binnen krijgt en meer verbrand.
Ik ben afgelopen drie maanden alweer acht kilo afgevallen. Zonder meer bewegen. Gewoon een prikje per week en ik eet nog geeneens de helft van vroeger.

Maar u heeft gelijk, je kan dat niet vrij verkrijgen, dat gaat via de huisarts.

juliomariner

Speedy123 schreef:
29 aug 2025 12:54
juliomariner schreef:
29 aug 2025 12:44
Ik ben afgelopen drie maanden alweer acht kilo afgevallen. Zonder meer bewegen. Gewoon een prikje per week en ik eet nog geeneens de helft van vroeger.

Maar u heeft gelijk, je kan dat niet vrij verkrijgen, dat gaat via de huisarts.
Precies, daarom ook mijn disclamer.
Wat betreft de dingen die onder de toonbank en op de zwarte markt verkocht worden: hier heel ver uit de buurt blijven, je weet niet wat is in de middelen zijn of waar ze mee verontreinigd zijn. Levensgevaarlijk.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik lees anders dat er revolutionaire pillen en methodes zijn om eenvoudig af te vallen zonder honger of extra beweging.
Die zijn niet verkrijgbaar via de huisarts, want er wordt bij gemeld: Artsen willen niet dat u dit weet.

juliomariner

De Duitsers hebben hier een mooi woord voor de "verblödung" van de maatschappij

Speedy123

J. Deltoer schreef:
29 aug 2025 13:19
Ik lees anders dat er revolutionaire pillen en methodes zijn om eenvoudig af te vallen zonder honger of extra beweging.
Die zijn niet verkrijgbaar via de huisarts, want er wordt bij gemeld: Artsen willen niet dat u dit weet.
De eerste helft klopt, de resultaten van GLP-1 receptor agonisten zijn echt ongekend. Afvallen zonder honger of extra beweging.

De tweede helft is complete onzin, deze medicatie gaat juist via de huisarts.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Speedy123 schreef:
29 aug 2025 13:43
J. Deltoer schreef:
29 aug 2025 13:19
De eerste helft klopt, de resultaten van GLP-1 receptor agonisten zijn echt ongekend. Afvallen zonder honger of extra beweging.

De tweede helft is complete onzin, deze medicatie gaat juist via de huisarts.
"Ja maar, het heb op Feesboek gestaan..."

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

Speedy123 schreef:
29 aug 2025 12:39
Bewaar de email wel goed, wellicht een idee om hem alvast af te drukken?
Hoezo kan je 'm dan beter bewaren als je de email hebt geprint? Gewoon een pdf'je maken en meenemen in de backups is veiliger.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Speedy123 schreef:
Slim-XR is een totaal concept om af te vallen. Een combinatie van voedingsmiddelen, dieet en training. Ze bieden:
Exclusief, intensief, persoonlijk rechtstreeks en zolang u wilt advies en ondersteuning van het Slim-XR-team
individuele weekrecepten
Online fitnessstudio met workouts
Informatie over meer dan 10.000 levensmiddelen
Tips en trucs over afvallen en dieet
Fitness-app
Online gids
Online berekeningsprogramma’s
Wat daar nog bij hoort...
Slim XR is een innovatief voedingssupplement ontworpen om u te ondersteunen bij uw reis naar gewichtsverlies en een betere algehele gezondheid.
Op de site is te zien dat ze vijf sterren klanttevredenheid hebben. :shock: Op Trustpilot is slechts 36% tevreden.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Waarschijnlijk ook nog snel uitverkocht, bijna op, en alleen vandaag 50% korting

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

En morgen krijg je de andere helft als korting.

Speedy123

rwolters schreef:
29 aug 2025 20:24
Speedy123 schreef:
Bewaar de email wel goed, wellicht een idee om hem alvast af te drukken?
Hoezo kan je 'm dan beter bewaren als je de email hebt geprint? Gewoon een pdf'je maken en meenemen in de backups is veiliger.
Allebei doen is veiliger, dan heb je altijd een hard copy en even printen is niet veel moeite.

Veel mensen maken ook geen backups, laat staan dat er veel mensen zijn die überhaupt testen of de backups wel correct teruggezet kunnen worden en testen of ze na de restore wel compleet zijn.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Speedy123 schreef:
29 aug 2025 23:27
Allebei doen is veiliger, dan heb je altijd een hard copy en even printen is niet veel moeite.
Maak een paar kopietjes en deel die met je familie, dan heb je ook na brand nog bewijs.

Je kan ook een backup account in gmail maken, dan bewaar je een kopie in de cloud.

Printen is wel veel moeite als je geen printer hebt, maar in de bieb kost het een paar centen.

Plaats reactie