Ik denk dat het voor de recherche nu helemáál niet meer zo moeilijk is dagkoers te traceren.
Bezwaar en beroep afgewezen (1 dag gevangenisstraf)
-
witte angora
Re: Bezwaar en beroep afgewezen (1 dag gevangenisstraf)
BL2
vindt dit leuk
HBO...tuurlijk....wat een "bijzondere" kerel....
wikop
vindt dit leuk
Ik dacht dat je een bijstandsuitkering kreeg, naar je doet dus ook nog aan bezorgen. Hmm. Ok
wikop
vindt dit leuk
-
J. Deltoer
Tuuurlijk dagkoers, geen probleem. Je meld je gewoon de 7e want de 4e komt nou eenmaal voor jou niet uit. Dat moeten ze toch begrijpen in de gevangenis, en anders leg je het ze uit. Toch? Wat zou er mis kunnen gaan?
wikop
vindt dit leuk
-
witte angora
Dat hij in een politiecel terecht komt waar een paar stomdronken en agressieve kerels de boel onder lopen te plassen?
wikop
vindt dit leuk
-
juliomariner
Daar heeft hij dan toch zelf om gevraagd
wikop
vindt dit leuk
Gewoon doen,dan merk je het vanzelf wel
Ik kan niet wachten op je nieuwe verhalen erna
Want die gaan er komen,het is geen hotel wat je een paar dagen kan opschuiven
Ik kan niet wachten op je nieuwe verhalen erna
Want die gaan er komen,het is geen hotel wat je een paar dagen kan opschuiven
juliomariner
vindt dit leuk
Ik heb een aanvullende bijstandsuitkering.
Wat ik verdien met bezorgen wordt verrekend.
Wat ik verdien met bezorgen wordt verrekend.
-
witte angora
Precies, dan meld je je zaterdag al bij het politieburo, kost je een dag inkomen, maar dat wordt weer gecompenseerd met je uitkering. En dan kan je de nieuwe week met een nieuwe start beginnen.
Maar nogmaals: kan je dat onderzoek niet met een paar weken uitstellen? Meestal is dat wel mogelijk.
Maar nogmaals: kan je dat onderzoek niet met een paar weken uitstellen? Meestal is dat wel mogelijk.
wikop
vindt dit leuk
Nee helaas de terugkomdag staat al vast.
-
witte angora
Maar als de terugkomdag aanstaande vrijdag is, dan kan je toch gewoon eind van de dag naar Veenhuizen, of waar je ook wezen moet?
-
juliomariner
Lijkt me niet dat het zo werkt. Ik neem aan dat je op een bepaald tijdstip aanwezig moet zijn en niet dat je maar op een willekeurig moment binnen kunt komen wandelen.witte angora schreef: ↑29 aug 2025 10:32Maar als de terugkomdag aanstaande vrijdag is, dan kan je toch gewoon eind van de dag naar Veenhuizen, of waar je ook wezen moet?
Uw moeder had gelijk rwolters.
wikop
vindt dit leuk
Dat is een optie maar mocht Dagkoers dan controle krijgen op de luchthaven van Thailand, dan weet ik niet of het bij zich dragen van een ontslag bewijs uit de gevangenis hem geen problemen op gaat leveren. Voor hetzelfde geld zetten ze hem vast totdat ze hebben uitgezocht waarom Dagkoers onlangs in de gevangenis zat. Een net vrijgelaten gevangene die vrij spoedig koers zet richting Thailand, ik weet het niet. Als ik daar bij de immigratie dienst zou werken, zouden bij mij de alarmbellen afgaan.StevieNL81 schreef: ↑28 aug 2025 21:12Das simpel op te lossen; ontslagbewijs bewaren en meenemen op reis.
wikop
vindt dit leuk
U dient zich op donderdag 4 september bij de gevangenis in Veenhuizen te melden doet u dat niet gaat er op 5 september een arrestatiebevel uit maar gezien de gevangenisstraf van 24 uur rukt er echt geen arrestatieteam uit.
Als u zich tot zondagavond 7 september netjes gedraagt en niet door de politie staande wordt gehouden lijkt het melden op die avond best wel kunnen maar dan is het aan het OM om te bepalen wat er verder met u gaat gebeuren.
Als u zich tot zondagavond 7 september netjes gedraagt en niet door de politie staande wordt gehouden lijkt het melden op die avond best wel kunnen maar dan is het aan het OM om te bepalen wat er verder met u gaat gebeuren.
wikop
vindt dit leuk
Je kunt je natuurlijk niet naar believen melden bij de PI. Kom je zomaar een paar dagen later, kom je helemaal niet binnen. Er is dan immers helemaal geen plek voor je gereserveerd. Ik moet af en toe ook cellen reserveren voor m’n “klanten” die ik daar onder moet brengen: dat is echt alles behalve een pretje, er zit op meerdere fronten een enorme logistiek achter.
Er is maar één acceptabele optie: gewoon melden op 4 september. Dat onderzoek kan je gewoon overslaan: als je ziek bent, kan je ook niet gaan. En de ellende die je over jezelf afroept, is totaal onnodig en levert je allerlei ongewenste risico’s op.
Ik heb al heel wat idiote topics van je gezien, Dagkoers, maar dit topic slaat alles.
Er is maar één acceptabele optie: gewoon melden op 4 september. Dat onderzoek kan je gewoon overslaan: als je ziek bent, kan je ook niet gaan. En de ellende die je over jezelf afroept, is totaal onnodig en levert je allerlei ongewenste risico’s op.
Ik heb al heel wat idiote topics van je gezien, Dagkoers, maar dit topic slaat alles.
wikop
vindt dit leuk
-
juliomariner
Dagkoers heeft aan zeven sloten lang niet genoeg. Hij is kampioen kuilen graven waar hij zelf invalt.
wikop
vindt dit leuk
Eigen schuld,dikke bult
Is er trouwens nog iemand hier die zijn verhalen gelooft????
Is er trouwens nog iemand hier die zijn verhalen gelooft????
wikop
vindt dit leuk
-
juliomariner
Nou de verhaallijnen van de dagelijke soaps zijn een stuk geloofwaardiger dan die van DK