Nijogeth schreef: ↑09 okt 2025 13:26
Ik weet niet welke Vurano website het was, maar ik heb er even eentje bekeken via de Wayback machine, de Adam versie. Die website ziet er al onbetrouwbaar uit, ik kan me best indenken dat men dit niet zomaar onder de dekking laat vallen.
U bedoelt dus
www.vuranoamsterdam.nl, voluit. Ik heb alle 11 captures op het Internet Archive bekeken en daar is geen snapshot van een werkende en/of volledige website te vinden. Wel flarden, bits and pieces. Op basis daarvan is het niet mogelijk om iets over de (on-)betrouwbaarheid van de site te zeggen.
De kopersbescherming: een website biedt een product aan, klant betaalt met de creditcard en ontvangt een orderbevestiging/factuur. Of het nu een dropshipper is of niet, zo gaat het. Mocht er daarna iets misgaan dan komt de bescherming aan de orde. Bij een kleine dropshipper, bij AliExpress, Temu etc.
sergio1963 schreef: ↑09 okt 2025 07:01
Wat wel apart is, dat je met creditcard kon betalen.
De meeste oplichters of dubieuze dropshippers , gebruiken alleen iDEAL .
Dat is onjuist. Het is net andersom. Bij de meeste dropshippers kun je nu juist wél met een credit card betalen.
Enkele captures van hierboven verwijzen naar "Een nieuwe shopify winkel openen". Als u eens bij dat platform kijkt of andere aanbieders van platforms voor dropship-sites dan ziet u dat de creditcard een standaard onderdeel is van betaalmogelijkheden. U zou ook eens wat dropshippers kunnen checken op uw veronderstelling.
Fijn dat u uw geld terug hebt Robbocobbo!