Op 20 september 2025 bestelde ik een pvc-vloer op happyfloors.nl. Op de website zelf stond bij 'valued shops' een 9.3. Ook stond er 'Webwinkelkeur, Bij ons koop je veilig en vertrouwd je droomvloer!'
Ik vroeg via Whatsapp nog wat dingen en werd goed geholpen. Ik plaatste de bestelling en betaalde €1700 met ideal. Later zag ik slechte reviews en vroeg hiernaar waarop hij reageerde: ~Daniel van Happyfloors.nl: Helaas zijn niet alle reviews op waarheid gebaseerd. En vanzelfsprekend wordt de vloer netjes geleverd zoals afgesproken.
De vloer zou 16 oktober worden geleverd. Ik vroeg omdat het niet schikte of het ook op 30 oktober kon. Dat kon. Op 27 oktober vroeg ik of ik toch andere plinten kon bestellen. Was allemaal geen probleem. Ik betaalde naast de €1700 nog ruim €100 bij. Op 29 oktober vroeg ik of er een 'tracktrace' kwam, maar kreeg geen antwoord meer. Op 30 oktober zou de vloer worden geleverd, maar het bleef stil. Het is nu 4 november en ik hoor niets meer. Ik heb aangifte gedaan bij politie. Mogelijk kunnen zij een verzoek aan zijn bank doen om het geld terug te storten. Ook heb ik mijn eigen bank ingelicht.
happyfloors.nl levert geen vloer, wel betaald, niets vergoed
Re: happyfloors.nl levert geen vloer, wel betaald, niets vergoed
Zie viewtopic.php?t=204724
Wel zuur, op 19 september waarschuwde AnnevL voor happyfloors.nl, een dag later bestelde u er een nieuwe vloer.
Wel zuur, op 19 september waarschuwde AnnevL voor happyfloors.nl, een dag later bestelde u er een nieuwe vloer.
-
Ik_weet_niet_alles
Ik heb even gekeken bij Webwinkel Keur. Daar staat op de eerste pagina: Lidmaatschap per 01-04-2025 stopgezet.
Voor mij al een rode vlag om daar niets te kopen.
De Algemene Voorwaarden zijn van 07-03-2025 waarin voor geschillen wordt verwezen naar de de Webwinkel keur waarvan de lidmaatschap dus is stopgezet, De Algemene Voorwaarden zijn daarna blijkbaar niet meer aangepast. Wederom voor mij een rode vlag.
Voor mij al een rode vlag om daar niets te kopen.
De Algemene Voorwaarden zijn van 07-03-2025 waarin voor geschillen wordt verwezen naar de de Webwinkel keur waarvan de lidmaatschap dus is stopgezet, De Algemene Voorwaarden zijn daarna blijkbaar niet meer aangepast. Wederom voor mij een rode vlag.
-
J. Deltoer
Van de politie gaat u niets meer horen behalve misschien dat zij deze kwestie als civiel beschouwen en het dossier sluiten. Ook het inlichten van de bank is zinloos wanneer er met ideal betaald is.
U kunt het bedrijf schriftelijk vorderen tot nakoming van de overeenkomst of terugbetaling. Indien zij daar niet op reageren rest u alleen de gang naar het gerecht. Afwachten tot anderen wat doen is zinloos.
sergio1963
vindt dit leuk
Wat op zich prima te doen is want happyfloors.nl is een eenmanszaak. Dus is de heer D.V. hoofdelijk aansprakelijk te stellen.J. Deltoer schreef: ↑06 nov 2025 11:55U kunt het bedrijf schriftelijk vorderen tot nakoming van de overeenkomst of terugbetaling. Indien zij daar niet op reageren rest u alleen de gang naar het gerecht. Afwachten tot anderen wat doen is zinloos.
https://drimble.nl/bedrijf/enschede/000 ... orsnl.html
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
juliomariner
De Politie doet geen verzoek aan een bank om geld terug te storten. Ik weet niet wie u dat heeft wijsgemaakt maar dat mag u echt vergeten.
..later zag ik slechte reviews...de rest wijst zich vanzelf..
sla je niet een paar stappen over? de vloer zou op 30 October worden geleverd, dat is op een Donderdag. vervolgens doe je op de dinsdag erna al aangifte bij de Politie? zou je ze niet eerst in gebreke stellen? geef ze de kans om het op te lossen
er zijn tal van goede redenen te bedenken waarom een levering vertraagd is.
het is niet meteen fraude of oplichting.
er zijn tal van goede redenen te bedenken waarom een levering vertraagd is.
het is niet meteen fraude of oplichting.