Sprookjesboek vol decemberzegels wordt verkocht 14,95 bij Kruidvat ipv gratis

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Dicky62

Sprookjesboek vol decemberzegels wordt verkocht 14,95 bij Kruidvat ipv gratis

Ongelezen bericht door Dicky62 »

Op 10 november de nw decemberzegels gekocht bij Kruidvat Gouda en gratis het boekje "Sprookjesboek vol decemberzegels" erbij gekregen.

Maar wat schertst mijn verbazing: ditzelfde boekje wordt ook op de website van kruidvat en trekpleister aangeboden voor de prijs van 14,95 per boekje. Terwijl er achterin het boekje duidelijk staat vermeld door PostNL:
"Niet bestemd voor verkoop" dus vind ik het vreemd dat dit boekje ook los te koop word aangeboden door kruidvat en trekpleister.(bij andere winkels wordt dit boekje alleen gratis verstrekt en NIET los verkocht).

EAN code: 8714341121653

Ik heb Kruidvat benaderd, maar kunnen er niets aan veranderen.
Ik heb hen voorgesteld om het boekje dan voor 0,01 cent in de webshop te zetten, of alleen in de winkels gratis te verstrekken. Maar dit schijnt erg moeilijk te zijn voor Kruidvat. Wat Kruidvat hier doet is niet oké.
Bij aankoop 2 artikelen schijnt hij wel graits te zijn, maar bij aankoop 1 artikel wordt 14,95 gerekend.
Op de laatste blz staat vermeld: Niet voor verkoop.

Kan de Radar redactie hier iets mee?

NeoDutchio

Re: Sprookjesboek vol decemberzegels wordt verkocht 14,95 bij Kruidvat ipv gratis

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat zou de redactie er aan kunnen doen? Het is een jaarlijkse actie van PostNL die afspraken maakt met verkooppartners.
U zou zelf ook een melding bij PostNL kunnen doen

witte angora

Re: Sprookjesboek vol decemberzegels wordt verkocht 14,95 bij Kruidvat ipv gratis

Ongelezen bericht door witte angora »

Weer een reden om niet in sprookjes te geloven...

Overigens is dit een consumentenforum. De redactie leest mee, maar ik denk dat je hen beter zelf kunt contacteren als je wil dat hier aandacht aan wordt besteed.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik ken sprookjesboeken die veel kwalijker zijn dan deze.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Dicky62 schreef:
12 nov 2025 10:00
Op 10 november de nw decemberzegels gekocht bij Kruidvat Gouda en gratis het boekje "Sprookjesboek vol decemberzegels" erbij gekregen. Maar wat schertst mijn verbazing: ditzelfde boekje wordt ook op de website van kruidvat en trekpleister aangeboden voor de prijs van 14,95 per boekje. Terwijl er achterin het boekje duidelijk staat vermeld door PostNL: "Niet bestemd voor verkoop".
Wat u heeft ontdekt is inderdaad eigenaardig, maar als we er van uitgaan dat Kruidvat geen postkantoor heeft overvallen moet er sprake zijn van een deal tussen beide bedrijven waardoor het boek alsnog bestemd is geworden voor de verkoop. Het gaat waarschijnlijk niet om enkele exemplaren.

Maar u heeft uw gratis exemplaar netjes bij aankoop van de zegels gekregen, dus bij u kwam na het gebruik van uw zegels een olifant met een grote snuit....

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Doen al lang niet meer mee aan het Post.NL Kerstsprookje van telkens duurdere Kerstzegels.
Gewoon de Kerstkaart via de Whatsapper, als de ontvanger hem wil uitprinten, kan dat gewoon.
En nog milieu vriendelijk ook, minder papier en ronkende overjarige dieselbusjes in de straat.
Als iedereen dat eens zou doen.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik de producten bij beiden winkels niet online, wel als ik op het EAN zoek, maar dan is het product niet op voorraad.

Wat-nou-weer

Ongelezen bericht door Wat-nou-weer »

Gratis Efteling sprookjesboek bij decemberzegels https://www.kruidvat.nl/postnl-december ... /p/6386714

Misschien stond het eerst fout op de site en is het inmiddels gecorrigeerd. Foutjes kunnen nou eenmaal gemaakt worden.

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

BL2 schreef:
12 nov 2025 16:29
Doen al lang niet meer mee aan het Post.NL Kerstsprookje van telkens duurdere Kerstzegels.
Gewoon de Kerstkaart via de Whatsapper, als de ontvanger hem wil uitprinten, kan dat gewoon.
En nog milieu vriendelijk ook, minder papier en ronkende overjarige dieselbusjes in de straat.
Als iedereen dat eens zou doen.
Of het milieuvriendelijker is zou ik niet zomaar stellen als je ziet wat nodig is om een whatsapp bericht te versturen (en als mensen "grappige" AI plaatjes gaan gebruiken voor een e-card dan is het hek helemaal van de dam qua energieverbruik). Overigens worden in steden vrijwel geen overjarige dieselbusjes meer gebruikt. En al helemaal niet door postbezorgers.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Wat-nou-weer schreef:
12 nov 2025 20:43
Misschien stond het eerst fout op de site en is het inmiddels gecorrigeerd.
Nadat ze het boze bericht van Dicky62 gelezen hadden. :lol:

StevieNL81

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Wat-nou-weer schreef:
12 nov 2025 20:43
Gratis Efteling sprookjesboek bij decemberzegels https://www.kruidvat.nl/postnl-december ... /p/6386714

Misschien stond het eerst fout op de site en is het inmiddels gecorrigeerd. Foutjes kunnen nou eenmaal gemaakt worden.
Ja en als je dan doorklikt op die melding van het Efteling boek ziet u dat ze die aanbieden voor 14,95 (en gratis bij actieproducten)

Wat-nou-weer

Ongelezen bericht door Wat-nou-weer »

StevieNL81 schreef:
12 nov 2025 21:00
Ja en als je dan doorklikt op die melding van het Efteling boek ziet u dat ze die aanbieden voor 14,95 (en gratis bij actieproducten)
Je hebt gelijk. Heb m maar snel weer uit mijn mandje gegooid, hou niet van sprookjesboeken, zelfs niet gratis. 8)

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

witte angora schreef:
12 nov 2025 14:04
Weer een reden om niet in sprookjes te geloven...

Overigens is dit een consumentenforum. De redactie leest mee, maar ik denk dat je hen beter zelf kunt contacteren als je wil dat hier aandacht aan wordt besteed.
Via het forum kunnen mensen ook onderwerpen aandragen!

Gesloten