Gehakt in de aanbieding, maar we verkopen het niet

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
NeoDutchio

Re: Gehakt in de aanbieding, maar we verkopen het niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Week 46: Stroganoff of Noordergehakt
Week 45: Half om half gehakt, naturel of gekruid
Week 44: Italiaans of Bretons gehakt
Week 43: Noorderstrost rundergehakt, naturel of gekruid
Week 42: Stroganoff of Noordergehakt
Week 41: Half om half gehakt, naturel of gekruid
Week 40: Italiaans of Bretons gehakt
Week 39: Noorderstrost rundergehakt, naturel of gekruid

In alle gevallen staat er een tekst bij dat deze actie vanaf een andere dag verkrijgbaar is dan de rest van de acties.

Er worden verschillende soorten gehakt aangeboden en lang niet altijd zowel naturel als gekruid. Dan zou het een heel afwijkend filiaal moeten zijn (centrumwinkeltje oid) dat ze steevast maar de helft hebben liggen dan wat er aangeboden word.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dat is toch exact waar dit topic over gaat... het staat wél in de folder, en wordt desondanks in het Noorden niet verkocht.

Je bevestigt perfect het punt van TS.

PGros

Ongelezen bericht door PGros »

Wat-nou-weer schreef:
12 nov 2025 17:32
Als ik bij Appie in een volkswijk naar binnen loop, zie ik veel andere producten in de schappen liggen dan in de supers aan de grachtengordel. Lijkt mij een volkomen normale zaak dat je je aanbod aanpast aan de vraag.
En dat mag natuurlijk, want dat zijn artikelen die niet in de folder staan als aanbieding.

HSProsje

Ongelezen bericht door HSProsje »

NeoDutchio schreef:
11 nov 2025 10:18
Een folder word voor alle filialen gemaakt. Het is dus niet zo dat elk filiaal zijn eigen folder heeft.
Een assortiment kan per vestiging verschillen. Als bij uw supermarkt de naturel niet verkoopt, dan heeft het geen nut om deze daar op voorraad te leggen.
Heeft u enkel contact gehad met de eigen supermarkt, of hebt u ook het hoofdkantoor benaderd?
Is bij ons ook zo bij de middelgrote AH dat niet alles wat in de aanbieding er ook werkelijke wordt verkocht.

NeoDutchio

Moneyman schreef:
12 nov 2025 18:25
Dat is toch exact waar dit topic over gaat... het staat wél in de folder, en wordt desondanks in het Noorden niet verkocht.

Het gaat om 8 verschillende soorten gehakt die afwisselend aangeboden word. En elke afzonderlijk actie wekelijks zou maar voor de helft beschikbaar zijn? Week in week uit slechts 1 van de 2 keuze's? Lijkt mij sterk. Dan red je het niet met 1 melding bij de ACM, dan krijg je wekelijks een melding.
En dat noorden waar u op blijft hameren heeft nog steeds weinig waarde. Misschien dat u alles wat elke medewerker zegt in een filiaalketen blind geloofd, menig medewerker heeft echt geen idee wat er in de keten gebeurd.

Wat-nou-weer

Ongelezen bericht door Wat-nou-weer »

PGros schreef:
12 nov 2025 19:15
Wat-nou-weer schreef:
12 nov 2025 17:32
Als ik bij Appie in een volkswijk naar binnen loop, zie ik veel andere producten in de schappen liggen dan in de supers aan de grachtengordel. Lijkt mij een volkomen normale zaak dat je je aanbod aanpast aan de vraag.
En dat mag natuurlijk, want dat zijn artikelen die niet in de folder staan als aanbieding.
Maar TS weet toch dat dat gehakt ook zonder aanbieding nooit in de schappen ligt. Dan weet zij ook dat die aanbieding nooit kan kloppen.

Formeel heeft ze gelijk, maar om daar nou een hele heisa over te maken. Voor sommige reageerders hier is het volgens mij een dagbesteding om over alles wat niet 100% correct is, klachten in te dienen of procedures aan te spannen.

Moneyman

NeoDutchio schreef:
12 nov 2025 20:00
Moneyman schreef:
12 nov 2025 18:25

Het gaat om 8 verschillende soorten gehakt die afwisselend aangeboden word. En elke afzonderlijk actie wekelijks zou maar voor de helft beschikbaar zijn? Week in week uit slechts 1 van de 2 keuze's? Lijkt mij sterk. Dan red je het niet met 1 melding bij de ACM, dan krijg je wekelijks een melding.
Je zegt hier feitelijk dat TS zou liegen. Zonder enige grond, alleen maar om je eigen vergezochte verhaal te blijven vasthouden. Zinloos discussiëren zo.
NeoDutchio schreef:
12 nov 2025 20:00
En dat noorden waar u op blijft hameren heeft nog steeds weinig waarde. Misschien dat u alles wat elke medewerker zegt in een filiaalketen blind geloofd, menig medewerker heeft echt geen idee wat er in de keten gebeurd.
Waarom dit irrelevant is, is je al eerder uitgelegd.

Feit is dat de aanbieding gedaan wordt, feit is dat die aanbieding niet beschikbaar is, en feit is dat dat niet alleen voor die ene winkel geldt, maar voor de winkels in het Noorden. Los van de exacte reikwijdte van “ het noorden” is er hiermee simpelweg al voldoende grond om misleiding vast te kunnen stellen.

Moneyman

Wat-nou-weer schreef:
12 nov 2025 20:32
Formeel heeft ze gelijk, maar om daar nou een hele heisa over te maken. Voor sommige reageerders hier is het volgens mij een dagbesteding om over alles wat niet 100% correct is, klachten in te dienen of procedures aan te spannen.
ik zou me er persoonlijk ook nooit druk om maken, laat staan een klacht indienen. Maar dat staat los van de vraag of er sprake is van misleidende reclame.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik koop mijn gehakt bij de slager. Weliswaar duurder, maar kwalitatief ook beter. Het aantal "normale" slagers neemt nog steeds af, ieder steuntje in de rug is meegenomen.
Ik zie dat de aanbieding half om gehakt is. De vraag is hoe lang nog toegestaan wordt dat dit verkocht wordt.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Wat-nou-weer schreef:
12 nov 2025 20:32
Voor sommige reageerders hier is het volgens mij een dagbesteding om over alles wat niet 100% correct is, klachten in te dienen of procedures aan te spannen.
U heeft waarschijnlijk belangrijke zaken aan uw hoofd, maar voor sommigen is gehakt een basisbehoefte. :wink:

NeoDutchio

Moneyman schreef:
12 nov 2025 21:52
Je zegt hier feitelijk dat TS zou liegen. Zonder enige grond, alleen maar om je eigen vergezochte verhaal te blijven vasthouden. Zinloos discussiëren zo.
Meteen van liegen uitgaan? In mijn ogen is het hooguit overtrokken. Elke week naar de supermarkt om elke keer de een verschillende actie van het gehakt kopen en elke keer maar de helft van de aanbieding vinden. Terwijl er ook zat weken bij zijn dat er geen naturel en gekruide gehakt aangeboden word.

Moneyman schreef:
12 nov 2025 21:52
Feit is dat de aanbieding gedaan wordt, feit is dat die aanbieding niet beschikbaar is, en feit is dat dat niet alleen voor die ene winkel geldt, maar voor de winkels in het Noorden. Los van de exacte reikwijdte van “ het noorden” is er hiermee simpelweg al voldoende grond om misleiding vast te kunnen stellen.
Er is werkelijk nergens gezegd dat het in meerdere filialen niet aangeboden word, dat bedenkt u er steeds bij om uw woorden denkbeeldige kracht bij te zetten.
Heeft u al gekeken naar de soorten gehakt die aangeboden worden? Kan het niet zijn dat daar een spraakverwarring in komt of dat iets anders begrepen word dan gezegd?
Wij verkopen in het noorden niet dat gehak of wij verkopen geen Noordergehakt.

Zo lang TS geen antwoord geeft op de vraag of het daadwerkelijk in meerdere filialen zo is en zo lang het echte probleem niet bekend is (immers, 8 soorten gehakt en regelmatig geen naturel of gekruide keuze), dan is het gewoon een potje roepen om het roepen om de eigen zin door te drijven. Zelf er zaken bij verzinnen, niet kijken naar de praktijk, gewoon roepen dat het fout is. Want de eigen conclusie is het belangrijkste en mag gewoon weer een topic voor ontsporen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Cirkeltje, cirkeltje, wie is de meest vasthoudende in het land?

Ts heeft inmiddels besloten wat ze wil gaan doen. Is een verdere discussie over de OP dan nog zinvol?

Lilianne64

Ongelezen bericht door Lilianne64 »

NeoDutchio schreef:
11 nov 2025 16:37
Lilianne64 schreef:
11 nov 2025 15:38
Ja ik heb ook het hoofdkantoor benaderd. Daar konden ze er ook niet veel aan doen. En ik zou me daar misschien bij neer kunnen leggen ware het niet dat ze er altijd reclame voor maken. Doe dat dan niet, nu vind ik het misleiding
Maar de vraag blijft, is het alleen in uw supermarkt dat het niet verkocht word, of in alle filialen? Als het enkel niet in uw filiaal te krijgen is is het geen misleiding.
Het is ook niet in andere filialen te koop. Van heel Friesland weet is het niet natuurlijk maar wel de filialen in de buurt

Lilianne64

Ongelezen bericht door Lilianne64 »

Ik bedank iedereen voor de reacties. Van mij mag het topic wel gesloten worden hoor. Zie dat er hele discussies ontstaan en dat was nu ook weer niet de bedoeling. Mijn vraag is wel beantwoord :-)

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

witte angora schreef:
13 nov 2025 08:50
Ts heeft inmiddels besloten wat ze wil gaan doen. Is een verdere discussie over de OP dan nog zinvol?
Lilianne leest met interesse mee. Ze geeft antwoord, dus al die vergezochte bezwaren tegen haar klacht verliezen hun nut. Zij kan nu de afweging maken of een formele klacht bij de RCC de moeite waard is.

De suggestie dat het topic wel dicht mag, kan vervangen worden door een verzoek om het gekibbel te staken en ruimte te maken voor mensen die iets nieuws toevoegen. Zoals gehaktklanten uit Friesland, Drente, Overijssel en Flevoland.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Lilianne64 schreef:
13 nov 2025 10:25
Van mij mag het topic wel gesloten worden hoor.
Vanmorgen heb ik de moderatie al gevraagd er even naar te kijken, maar de redactie doet het forum er maar bij, naast al hun andere werkzaamheden. Er zal vast naar gekeken worden, maar het heeft even tijd nodig.

Wat-nou-weer

Ongelezen bericht door Wat-nou-weer »

Consumenneke schreef:
13 nov 2025 10:37
witte angora schreef:
13 nov 2025 08:50
Lilianne leest met interesse mee. Ze geeft antwoord, dus al die vergezochte bezwaren tegen haar klacht verliezen hun nut. Zij kan nu de afweging maken of een formele klacht bij de RCC de moeite waard is.

De suggestie dat het topic wel dicht mag, kan vervangen worden door een verzoek om het gekibbel te staken en ruimte te maken voor mensen die iets nieuws toevoegen. Zoals gehaktklanten uit Friesland, Drente, Overijssel en Flevoland.
Het is aan TS en niet aan jou om te besluiten wat zij wil. Omdat zij er een slotje op wil en haar vraag beantwoord vindt, heb ik dat zojuist bij de redactie onder de aandacht gebracht.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Lilianne64 schreef:
13 nov 2025 10:25
Ik bedank iedereen voor de reacties. Van mij mag het topic wel gesloten worden hoor. Zie dat er hele discussies ontstaan en dat was nu ook weer niet de bedoeling. Mijn vraag is wel beantwoord :-)
Gaan we doen! Dank voor uw post!

Gesloten