Een heel goed advies!
Feedback op het Forum - deel 4
-
Consumenneke
-
juliomariner
Re: Feedback op het Forum - deel 4
Die laatste boodschap zal helaas niet aankomen denk ik.
Er zal wel als reactie komen dat dit op de man spelen is en daarna een grappig bedoelde maar niet grappige wijsheid zodat kobolt zich weer superieur kan voelen.
Er zal wel als reactie komen dat dit op de man spelen is en daarna een grappig bedoelde maar niet grappige wijsheid zodat kobolt zich weer superieur kan voelen.
witte angora
, Ron5300
en de auditu
vinden dit leuk
-
witte angora
Vreemd... Ben net thuis, maar als ik in de actieve topics wil zoeken kom ik, wat ik ook probeer, in mijn accountinstellingen, en wordt ik geacht een nieuw wachtwoord aan te maken. Terwijl ik met een omweg wél gewoon kan posten. En uitgelogd ben ik ook niet.
Gooi maar in mijn kaboutermutsje...
Edit: en na het posten van dit bericht gaat het ineens wél goed...
Edit: en na het posten van dit bericht gaat het ineens wél goed...
Laatst gewijzigd door witte angora op 16 nov 2025 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wat-nou-weer
Hier hetzelfde gesodemieter. Ik vermoed dat het forum bezwijkt aan de grote hoeveelheid onzin topics.witte angora schreef: ↑16 nov 2025 19:25Vreemd... Ben net thuis, maar als ik in de actieve topics wil zoeken kom ik, wat ik ook probeer, in mijn accountinstellingen, en wordt ik geacht een nieuw wachtwoord aan te maken. Terwijl ik met een omweg wél gewoon kan posten. En uitgelogd ben ik ook niet.
-
witte angora
Of iemand heeft meerdere keren geprobeerd op onze accounts in te loggen. Niet gelukt, dus.
-
Consumenneke
De gewone site van Radar was vanmiddag zelfs even onbereikbaar. Kan het zijn dat de trollen van Stevie boos zijn omdat hij hun AI-filmpjes met nepnieuws niet leuk vindt?
-
Morgan le Fay
Ligt aan de website, kreeg alleen maar het gebruikerspaneel te zien. Bij de rest kon ik niet komen.
-
Consumenneke
Ben er gisteren ook twee keer mee vastgelopen. En dan doet-ie het ineens weer.Morgan le Fay schreef: ↑17 nov 2025 12:58Ligt aan de website, kreeg alleen maar het gebruikerspaneel te zien. Bij de rest kon ik niet komen.
-
Consumenneke
Toch wordt er wel degelijk opgeruimd.Wat-nou-weer schreef: ↑16 nov 2025 19:26Ik vermoed dat het forum bezwijkt aan de grote hoeveelheid onzin topics.
Alleen wat je citeert staat er nog....
Typerend voor het huidige moderatiebeleid. Acteren op meldingen en that’s it. Dat is geen modereren.
ClaimConcept
vindt dit leuk
-
Wat-nou-weer
Zelfs een geintje wordt door ene C. gemeld en natuurlijk blind verwijderd. Moet blijkbaar allemaal bloedserieus hier van ene C.
Met de verwijdering van deze reactie mag duidelijk zijn dat de focus op het Radar Forum ligt op het bespreken en behandelen van consumentenproblemen. Dergelijke wapens zijn daar geen onderdeel van.
Met vriendelijke groet,
Radar Forum
Op 17-11-2025 om 19:13 heb je het volgende bericht geplaatst:
Voor echte rampen heb ik wat handgranaten en cobra's in huis.
============
Ik weet nu niet wat ik triester vind: die vastzittende vinger op de meldknop of de moderatie.
ClaimConcept
, witte angora
, Moneyman
en J. Deltoer
vinden dit leuk
-
Methusalah
ClaimConcept
vindt dit leuk
Ik dacht nog: ik maak hem niet

-
J. Deltoer
Goed dat op deze manier mijn uiterst verstandige reactie op het woke bericht van Wolters voor het nageslacht en de geschiedschrijving zijn bewaard.Consumenneke schreef: ↑18 nov 2025 19:22Toch wordt er wel degelijk opgeruimd.
Alleen wat je citeert staat er nog....![]()
Wat-nou-weer
vindt dit leuk
-
witte angora
De enige C. die ik hier ken vindt daarentegen van zichzelf dat hij de grootste lolbroek is. We zullen het vast niet over dezelfde hebben, want hypocrisie, dat komt op dit fijne forum niet voor.
Wat-nou-weer
vindt dit leuk
-
witte angora
Even hier op terug komend:
Zorg gewoon dat degene die doelbewust continue de wissels verzet, en daarmee doelbewust continue ieder topic op allerlei zijsporen zet, daarvoor geen enkele ruimte meer krijgt.
-
Morgan le Fay
Ik heb geen idee, dus enlighten me...
-
Consumenneke