Ik gebruik modderen ook al jaren.
Feedback op het Forum - deel 4
-
Wat-nou-weer
Re: Feedback op het Forum - deel 4
-
witte angora
Volgens mij was ik dat, maar dat is al lang geleden. En nog langer geleden noemde ik de moderator wel eens moddereter.
-
J. Deltoer
Werkelijk ongelooflijk schandalig hoe hier de noeste arbeid van de TROS redactrices omlaag wordt gehaald.
-
witte angora
Je kan toch niet zeggen dat de bagger die hier iedere keer opgeruimd moet worden er uitziet als, en naar suikerspinnen en roze koeken smaakt, is het wel?
-
J. Deltoer
Nee, maar de TROS redactrices hebben veel meer te doen dan de bagger van een aantal forumhangers en forumtrollen te managen. Denk aan het voorbereidende werk voor het gelijknamige tv programma, het werk voor TROS opgelicht en Opsporing verzocht.
Tel daar nog bij al die arbeid voor het songfestival, op losse groeven, de trostop50, de dikvoormekaarshow, de Televizier en de Avrobode, dan is het nog een wonder welke prestatie ze hier verrichten.
Tel daar nog bij al die arbeid voor het songfestival, op losse groeven, de trostop50, de dikvoormekaarshow, de Televizier en de Avrobode, dan is het nog een wonder welke prestatie ze hier verrichten.
-
witte angora
Dan zouden sommige forummers eens wat minder bagger over het forum uit moeten strooien. Zou een hoop werk en frustratie schelen, vermoed ik zo.
Overigens betreft het 'modderen' en 'moddereten' uiteraard puur het werk om dit forum een beetje in goede banen te leiden. Wat al in geen decennia lukt. Dat staat los van het overige werk dat er te doen is.
Overigens betreft het 'modderen' en 'moddereten' uiteraard puur het werk om dit forum een beetje in goede banen te leiden. Wat al in geen decennia lukt. Dat staat los van het overige werk dat er te doen is.
-
J. Deltoer
Ach, heel soms zijn de bijdragen van moneyman best informatief.witte angora schreef: ↑19 nov 2025 18:03Dan zouden sommige forummers eens wat minder bagger over het forum uit moeten strooien.
Die van hem wel, ja.
-
juliomariner
-
witte angora
Het zijn allebei whiskey-liefhebbers, dus dat zou zomaar kunnen...
Maar, eerlijk is eerlijk, wat heeft dit met feedback voor de moderatie te maken? Alhoewel, een whiskey-topic is natuurlijk een consumentenonderwerp, en een aantal mensen hier kan er volledig op los gaan, natuurlijk.
Maar, eerlijk is eerlijk, wat heeft dit met feedback voor de moderatie te maken? Alhoewel, een whiskey-topic is natuurlijk een consumentenonderwerp, en een aantal mensen hier kan er volledig op los gaan, natuurlijk.
Is een wiskey-topic niet meer een country-onderwerp? Als dat zo beluister is het in en in triest. Zoek Whiskey lullaby maar eens op.
-
Consumenneke
Het topic doet me denken aan voetbalfans die met vuurwerk gooien zodat de eigen club de vernieling in gaat. Zo haalt dit forum 2026 niet. Teveel sarcasme en andere ongein. Dat zagen we ook op het forum van de Consumentenbond dat met veel stamgastenkabaal ten onder ging. Net als op de Titanic speelt het dweilorkest vrolijk door.
-
Wat-nou-weer
Waar jij ongetwijfeld ook een stamgast was, net als op dit forum.Consumenneke schreef: ↑20 nov 2025 13:54Het topic doet me denken aan voetbalfans die met vuurwerk gooien zodat de eigen club de vernieling in gaat. Zo haalt dit forum 2026 niet. Teveel sarcasme en andere ongein. Dat zagen we ook op het forum van de Consumentenbond dat met veel stamgastenkabaal ten onder ging. Net als op de Titanic speelt het dweilorkest vrolijk door.
juliomariner
en Ron5300
vinden dit leuk
-
Consumenneke
Bijna goed. Ik heb alleen de nadagen meegemaakt, met dezelfde forumnaam zelfs.Wat-nou-weer schreef: ↑20 nov 2025 13:57Waar jij ongetwijfeld ook een stamgast was, net als op dit forum.
-
J. Deltoer
En nu bent u hier om de nadagen mee te maken van dit forum.
Waar gaan we ons, als het u gelukt is dit ook ter ziele te helpen, spreken? Het forum van de Joop?
Waar gaan we ons, als het u gelukt is dit ook ter ziele te helpen, spreken? Het forum van de Joop?
Wat-nou-weer
, witte angora
, juliomariner
en Ron5300
vinden dit leuk
-
Consumenneke
Lid worden van het Forum voor Demogagie misschien?J. Deltoer schreef: ↑20 nov 2025 15:01Waar gaan we ons, als het u gelukt is dit ook ter ziele te helpen, spreken? Het forum van de Joop?
-
witte angora
Opvallend dat de enige 'nieuwkomer' onder de stamgasten, blijkbaar door de consumentenbond uitgekotst, hier de boel dusdanig loopt te verzieken dat van een voortzetting van dit forum op termijn geen sprake meer kan zijn.
En de redactie/moderatie? Die laat het gewoon toe. Die is het kennelijk ook kostsbeu. Het patroon van de afgelopen 15 jaar? Steeds weer komen er nieuwe moderatoren, beginnend vol goede moed en enthousiasme, vol goede voornemens en allerlei instrumenten om de boel in het gareel te krijgen, en na een paar weken zien ze dat het onbegonnen werk is om er hier iets van te maken.
En nu is het paard van Troje ook nog binnen gehaald.
En de redactie/moderatie? Die laat het gewoon toe. Die is het kennelijk ook kostsbeu. Het patroon van de afgelopen 15 jaar? Steeds weer komen er nieuwe moderatoren, beginnend vol goede moed en enthousiasme, vol goede voornemens en allerlei instrumenten om de boel in het gareel te krijgen, en na een paar weken zien ze dat het onbegonnen werk is om er hier iets van te maken.
En nu is het paard van Troje ook nog binnen gehaald.
Consumenneke
, Wat-nou-weer
, kuklos
, Ron5300
en J. Deltoer
vinden dit leuk
-
Wat-nou-weer
Ik was daar - gelukkig - niet actief, maar ik kwam er wel eens op terecht. En zo herinner ik me dus nog een bericht van de moderator. Het forum nam veel te veel tijd in beslag, daarvoor waren wel de gebruikers verantwoordelijk o.a. door eeuwig vastgeplakte vingers op de meldknop. Dat was de hoofdreden om met het forum te stoppen.Consumenneke schreef: ↑20 nov 2025 14:08Bijna goed. Ik heb alleen de nadagen meegemaakt, met dezelfde forumnaam zelfs.Wat-nou-weer schreef: ↑20 nov 2025 13:57Waar jij ongetwijfeld ook een stamgast was, net als op dit forum.![]()
Dus vooral zo doorgaan op dit forum, zitten we hier ook in de nadagen.
Edit: als je zo graag een community helemaal naar eigen hand wil zetten, start er zelf één. Kan je de hele dag bezig zijn met verwijderen en editten van reacties.
Consumenneke
, witte angora
, kuklos
en J. Deltoer
vinden dit leuk
Heeft geen nut want geheid dat u er ook lid van wordt.Consumenneke schreef: ↑20 nov 2025 15:31Lid worden van het Forum voor Demogagie misschien?J. Deltoer schreef: ↑20 nov 2025 15:01Waar gaan we ons, als het u gelukt is dit ook ter ziele te helpen, spreken? Het forum van de Joop?
Wat-nou-weer
en kuklos
vinden dit leuk
-
Consumenneke
Dat was vast niet op de man gericht.
Het zou me niets verbazen als hier stamgasten zijn die ook bij Max en de Consumentenbond actief waren, en kunnen bevestigen dat die fora gestopt zijn omdat een kleine groep moderators teveel tijd en energie kwijt waren aan een kleine groep mensen die vooral onderling kibbelden en nieuwkomers het leven zuur maakten.
Uitgekotst is geen elegante omschrijving. Maar voor een kat wel toepasselijk.