---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Moneyman schreef: ↑09 jan 2026 08:55In de vastgoed-context betekent "cash betalen" gewoon dat je zonder financiering betaalt. Uiteraard niet met een half miljoen aan contanten...16again schreef: ↑09 jan 2026 08:49NeoDutchio schreef: ↑09 jan 2026 07:58Een appartement van 5 ton cash betalen, een goede makelaar, een dure layer, een accountant en veel handel in vastgoed. En dan op een consumentenforum in Nederland hopen op lotgenoten?Ik lees nergens dat TS met cash wil betalen. Geen hypotheek nodig hebben betekent m.i. wat anders dan met een koffer geld afreizen.Moneyman schreef: ↑09 jan 2026 08:55In de vastgoed-context betekent "cash betalen" gewoon dat je zonder financiering betaalt. Uiteraard niet met een half miljoen aan contanten... Dat lijkt me een onjuiste aanname. De feiten in de OP wijzen veel meer op zakelijk handelen dan op privé handelen.
Hoe dan ook is het punt van NeoDutchio terecht: bij dit soort casuïstische problemen is een professional inschakelen veel logischer dan op een forum voor consumentenproblemen posten. Ik zou het op z'n minst allebei doen.Dat lijkt me een onjuiste aanname. De feiten in de OP wijzen veel meer op zakelijk handelen dan op privé handelen.
Hoe dan ook is het punt van NeoDutchio terecht: bij dit soort casuïstische problemen is een professional inschakelen veel logischer dan op een forum voor consumentenproblemen posten. Ik zou het op z'n minst allebei doen.
de aankoop van het pent-house in denia is puur prive , wij willen emigreren naar spanje.
we zijn er een paar keer geweest en het is in Denia net als in NL maar dan 30 jaar geleden
geen autobranden , plof kraken , bomaanslagen schiet en steekpartyen.
en een heerlijke zorgeloze kerstmarkt met sjoelbakken op straat , puur volks vermaak , hoe leuk kan het zijn.
meisjes van in de 20 lopen snachts om 3 uur in minirokje gewoon dwars door de stad naar huis toe en
niemand gaat lopen te sissen of fluiten erna, of ergerrrrr................................
in het begin geloofde ik me ogen niet , het kan dus nog wel een vredelievende wereld zonder agressie .
maar dit was even tussen door info, het app is aangekocht voor zelfbewoning in Spanje , stap 2 is misschien dat
we toch nog wat zakelijks gaan opzetten