Feedback op het Forum - deel 4
Re: Feedback op het Forum - deel 4
@J. Deltoer, hier heb je een punt. Als je een topic verwijderd wil zien hoef je nu alleen maar snel off topic te gaan en het zal verwijderd worden. Dat is het precedent dat nu geschapen is.
-
StevieNL81
Mijn haren gaan overeind staan van de ... en het !
Dit topic ging snel offtopic, daarom helemaal verwijderd... Het is hier geen huiskamer!
Dit topic ging snel offtopic, daarom helemaal verwijderd... Het is hier geen huiskamer!
Laatst gewijzigd door StevieNL81 op 30 jan 2026 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
witte angora
Blijkbaar was het woord 'trol' in het topic al genoeg om de deur te sluiten.
Overigens is Dagkoers met zijn allerlaatste account deze keer zeer, zeer snel verwijderd. Dat dan weer wel.
Overigens is Dagkoers met zijn allerlaatste account deze keer zeer, zeer snel verwijderd. Dat dan weer wel.
-
StevieNL81
Ze schijnen alleen standje 0 of 100 te kennen. Ze doen niets, en als ze dan iets doen krijg je dit.
-
J. Deltoer
Ik kan u mededelen dat ik voorkennis heb dat er al lang weer een nieuwe is.witte angora schreef: ↑30 jan 2026 12:25
-
witte angora
Dat weet ik.... de tijden van vroeger herleven weer. Jammer, je kan een leuke vent zijn, maar dat je dit soort figuren steeds weer voor je karretje spant om de boel te verzieken, dat snap ik dus niet.
-
J. Deltoer
Je hebt mij niet begrepen. Ik heb niets met dagkoers te maken. Ik heb alleen zijn nieuwe gebruikersnaam gezien.
-
witte angora
O, maar voorkennis is dus ook alweer exit. Daar had ik het dus over.
-
Consumenneke
Totdat ze bij de moderatie ontdekken dat ze beter de deelnemers kunnen verwijderen die steevast met flauwekul en ongein topics van de rails duwen.
Mijn suggestie is: reageer gewoon niet als een topic onzin vindt.
Zijn er meer mensen die bij de categorie "werk en inkomen" ineens een foutmelding krijgen, waarbij het wachtwoord opnieuw ingevuld moet worden? Bij mij wordt dat (correcte) wachtwoord vervolgens geweigerd...
Het gekke is dat een subcategorie ónder "werk en inkomen", zoals "pensioenen", wél gewoon toegankelijk is.
Het gekke is dat een subcategorie ónder "werk en inkomen", zoals "pensioenen", wél gewoon toegankelijk is.
-
ClaimConcept
IdemMoneyman schreef: ↑11 feb 2026 11:29Zijn er meer mensen die bij de categorie "werk en inkomen" ineens een foutmelding krijgen, waarbij het wachtwoord opnieuw ingevuld moet worden? Bij mij wordt dat (correcte) wachtwoord vervolgens geweigerd...
-
Morgan le Fay
Nogal glad, je moet ook met je sofinummer inloggen en daarna met een sms code en telefoonkoppeling als bevestiging.
Is een afgeschermd deel van de website.

Is een afgeschermd deel van de website.
J. Deltoer
vindt dit leuk
Ik heb dat ook.
-
Morgan le Fay
Even serieus, mijn eerdere reactie is beroepsdeformatie, maar inderdaad ik kan ook niet op dit stukje van de website.
Dat moet je toch helemaal niet willen, om op een forumple te willen meelezen. Waarom je burgerservicenummer (sofienummer bestaat al sinds 2007 niet meer !) delen met de eigenaren van een forum.Morgan le Fay schreef: ↑11 feb 2026 16:16.... je moet ook met je sofinummer inloggen en daarna met een sms code en telefoonkoppeling als bevestiging.
Is een afgeschermd deel van de website......
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
Morgan le Fay
Humor is soms lastigBL2 schreef: ↑12 feb 2026 10:45Dat moet je toch helemaal niet willen, om op een forumple te willen meelezen. Waarom je burgerservicenummer (sofienummer bestaat al sinds 2007 niet meer !) delen met de eigenaren van een forum.Morgan le Fay schreef: ↑11 feb 2026 16:16.... je moet ook met je sofinummer inloggen en daarna met een sms code en telefoonkoppeling als bevestiging.
Is een afgeschermd deel van de website......
Moneyman
, ClaimConcept
en J. Deltoer
vinden dit leuk
OK, dan is de conclusie dat ik geen selectieve ban heb
maar dat het forum gewoon niet goed ingesteld staat.
@moderatoren, kunnen jullie even (laten) kijken naar het topiconderdeel “werk en inkomen” en de beperking eraf halen?
@moderatoren, kunnen jullie even (laten) kijken naar het topiconderdeel “werk en inkomen” en de beperking eraf halen?
Of het is een collectieve selectieve ban. Dat kan natuurlijk ook. Misschien dat de moderators hier hun licht op kunnen laten scheiden.