Oplichting Car Outlet Hoogeveen
Oplichting Car Outlet Hoogeveen
Heeft er iemand ervaring met Car Outlet Hoogeveen BV?
Afgelopen vrijdag contact gehad met de autogarage en gevraagd naar de technische staat van de auto, waarop ons werd verteld dat de auto in goede staat was zonder mankementen of aandachtspunten. Na telefonisch contact afgesproken om de auto maandag op te halen.
Na een rit van 2.5 uur vanuit Breda naar Hoogeveen, kwamen wij aan bij de garage. De auto stond al klaar voor ons.
Voordat wij besloten een proefrit te maken inspecteerden we de auto eerst , en tot onze verbazing zagen we dat de auto al warm gedraaid was voordat we kwamen, wat al een ‘red flag’ was. Ik sprak de verkoper erop aan en vroeg waarom de auto warmgedraaid was voordat we aankwamen, waarop hij antwoordde dat hij de auto voor ons ‘gewassen’ had.
Na verdere inspectie van de motor zagen we rondom het motorblok wat olie.
M’n onderbuik gevoel zei al dat het niet klopte maar toch even besloten om de auto te starten en bij het starten was de ketting hoorbaar en klonk de motor niet goed, waarop ik de auto uit zette en besloot om geen proef rit te maken.
Vervolgens confronteerde ik de ‘eigenaar’ van de autogarage over de staat van de auto en dat we zijn voorgelogen over de staat van de auto. Midden in gesprek liep hij weg en kwam hij niet meer terug.
Na verder onderzoek online valt er bijna niks te vinden over ‘Car Outlet Hoogeveen’ , zijn Google recensies zijn er niet en zelf valt er niks te vinden over zijn bedrijf terwijl hij meer dan 100 auto’s heeft staan.
Ook zijn Marktplaats recensies (50+ recensies met gemiddeld 4.8 sterren) zijn allemaal niet gerelateerd met autohandel.
Ik hoop hiermee mensen te waarschuwen en vraag de community of ze meer informatie hebben over deze ‘auto handelaar’
Bekijk advertenties van Car Outlet Hoogeveen op Marktplaats
https://link.marktplaats.nl/link/seller ... e/26564868
Afgelopen vrijdag contact gehad met de autogarage en gevraagd naar de technische staat van de auto, waarop ons werd verteld dat de auto in goede staat was zonder mankementen of aandachtspunten. Na telefonisch contact afgesproken om de auto maandag op te halen.
Na een rit van 2.5 uur vanuit Breda naar Hoogeveen, kwamen wij aan bij de garage. De auto stond al klaar voor ons.
Voordat wij besloten een proefrit te maken inspecteerden we de auto eerst , en tot onze verbazing zagen we dat de auto al warm gedraaid was voordat we kwamen, wat al een ‘red flag’ was. Ik sprak de verkoper erop aan en vroeg waarom de auto warmgedraaid was voordat we aankwamen, waarop hij antwoordde dat hij de auto voor ons ‘gewassen’ had.
Na verdere inspectie van de motor zagen we rondom het motorblok wat olie.
M’n onderbuik gevoel zei al dat het niet klopte maar toch even besloten om de auto te starten en bij het starten was de ketting hoorbaar en klonk de motor niet goed, waarop ik de auto uit zette en besloot om geen proef rit te maken.
Vervolgens confronteerde ik de ‘eigenaar’ van de autogarage over de staat van de auto en dat we zijn voorgelogen over de staat van de auto. Midden in gesprek liep hij weg en kwam hij niet meer terug.
Na verder onderzoek online valt er bijna niks te vinden over ‘Car Outlet Hoogeveen’ , zijn Google recensies zijn er niet en zelf valt er niks te vinden over zijn bedrijf terwijl hij meer dan 100 auto’s heeft staan.
Ook zijn Marktplaats recensies (50+ recensies met gemiddeld 4.8 sterren) zijn allemaal niet gerelateerd met autohandel.
Ik hoop hiermee mensen te waarschuwen en vraag de community of ze meer informatie hebben over deze ‘auto handelaar’
Bekijk advertenties van Car Outlet Hoogeveen op Marktplaats
https://link.marktplaats.nl/link/seller ... e/26564868
Re: Oplichting Car Outlet Hoogeveen
Heb je nu gekocht of niet?
Als niet ben je niet opgelixht,en als wel,tja,als er een red flag voor je is,waarom koop je dan?
Als niet ben je niet opgelixht,en als wel,tja,als er een red flag voor je is,waarom koop je dan?
-
HandigeHarrie
-
witte angora
Eigenlijk denk ik dat de stappen die TS gezet heeft, waardoor hij van de koop afzag, nog belangrijker zijn. Zouden meer mensen moeten doen. Eerst goed inspecteren, daarna beslissen.
Ik_weet_niet_alles
vindt dit leuk
-
Ik_weet_niet_alles
-
NeoDutchio
Was het zo’n bijzondere auto dat je er speciaal voor naar de andere kant van het land voor reist?
Wat een bijzondere reacties weer... bedankt voor de waarschuwing Adriaan98. En slim dat je de auto niet hebt gekocht.
LectoriSalutem
vindt dit leuk
Inderdaad. Heeft eigenlijk gewoon het standaard lijstje afgelopen, maar veel mensen doen dat niet eens.witte angora schreef: ↑10 feb 2026 10:33Eigenlijk denk ik dat de stappen die TS gezet heeft, waardoor hij van de koop afzag, nog belangrijker zijn. Zouden meer mensen moeten doen. Eerst goed inspecteren, daarna beslissen.
-
Arizonakid
Wat een rare reactie, alsof het bij iedereen om de hoek vol staat met auto’s in precies de uitvoering en kleur die ze zoeken.NeoDutchio schreef: ↑10 feb 2026 12:47Was het zo’n bijzondere auto dat je er speciaal voor naar de andere kant van het land voor reist?
Je zeurt weer eens om te zeuren.
LectoriSalutem
en Ik_weet_niet_alles
vinden dit leuk
-
NeoDutchio
Het was geen reactie naar u toe, maar een vraag naar TS. Zo bijzonder is deze verkoper niet. Veel import, maar vooral auto's in de goedkopere prijsklasse. Meer dan 30% zelfs tussen de €1250 en €5000. Als je naar het "hele" dure segment kijkt (vanaf €10.000), dan hebben ze maar 8 auto's staan.Arizonakid schreef: ↑10 feb 2026 17:35Wat een rare reactie, alsof het bij iedereen om de hoek vol staat met auto’s in precies de uitvoering en kleur die ze zoeken.NeoDutchio schreef: ↑10 feb 2026 12:47Was het zo’n bijzondere auto dat je er speciaal voor naar de andere kant van het land voor reist?
Je zeurt weer eens om te zeuren.
Kijk je in het duurdere segment, dan staat er een BMW-6 cabrio. Daar staan er meer van te koop, ook in Brabant. Ga je voor €1.000 of €2.000 verschil naar de andere kant van het land? Met alle risico's met garantie.
En ook de A5 cabrio hebben meerdere verkopers staan.
Voor een normale auto rij je niet daarheen. Als er echt een speciale uitvoering zou staan van je droomauto, dan moet je eerst al de vraag stellen dat een speciale auto bij een outlet doet. Het kan, maar het is niet normaal. En als de outlet hoofdzakelijk stadsauto's heeft staan van 13 in een dozijn, dan lijkt het meer op een dozenschuiver.
Er zijn geen reviews te vinden wat natuurlijk vreemd is voor een zogenaamde grote verkoper.