Ga niet in zee met Maxbadkamers!
-
zeeuwsmeisjeinc
Ga niet in zee met Maxbadkamers!
Ik heb in december een sunshower laten plaatsen door MaxBadkamers. Een vreselijk proces met brand- en executiegevaar.
Ik heb tijdens het hele proces een review bijgehouden en dagelijks aangevuld op zowel Google als Trustpilot. Tijdens het hele proces nam men alleen contact op zodra er een update geplaatst was. Mailen of bellen had geen zin.
Lees vooral de hel waar ik doorheen ben gegaan: https://ap.lc/UodQz
In januari 2026 had MaxBadkamers een score op Trustpilot lager dan 2 met ong 70 reviews, de meeste niet zo goed.
Nu blijkt niet alleen mijn review verwijderd te zijn, men heeft er honderden bij en staat ineens op 4+ sterren. Daarnaast valt het op dat er ineens op de reviews gereageerd wordt. (niet in de meest nette manier overigens)
Op mijn vraag waarom mijn review verwijderd werd, kreeg ik als reactie dat het bedrijf deze als haatdragend had aangemerkt. Ik heb Trustpilot gevraagd wat ik zou moeten veranderen om de review wel weer op de site te krijgen, hier krijg ik geen antwoord op.
MaxBadkamers is heel erg druk met adverteren (badkamer in 1 dag) en lichten mijns inziens op deze wijze de boel op. Naast het feit, zoals bij mij, dat men met niet gecertificeerd personeel werkt. Levensgevaarlijk.
Ik heb tijdens het hele proces een review bijgehouden en dagelijks aangevuld op zowel Google als Trustpilot. Tijdens het hele proces nam men alleen contact op zodra er een update geplaatst was. Mailen of bellen had geen zin.
Lees vooral de hel waar ik doorheen ben gegaan: https://ap.lc/UodQz
In januari 2026 had MaxBadkamers een score op Trustpilot lager dan 2 met ong 70 reviews, de meeste niet zo goed.
Nu blijkt niet alleen mijn review verwijderd te zijn, men heeft er honderden bij en staat ineens op 4+ sterren. Daarnaast valt het op dat er ineens op de reviews gereageerd wordt. (niet in de meest nette manier overigens)
Op mijn vraag waarom mijn review verwijderd werd, kreeg ik als reactie dat het bedrijf deze als haatdragend had aangemerkt. Ik heb Trustpilot gevraagd wat ik zou moeten veranderen om de review wel weer op de site te krijgen, hier krijg ik geen antwoord op.
MaxBadkamers is heel erg druk met adverteren (badkamer in 1 dag) en lichten mijns inziens op deze wijze de boel op. Naast het feit, zoals bij mij, dat men met niet gecertificeerd personeel werkt. Levensgevaarlijk.
-
Morgan le Fay
Re: Ga niet in zee met Maxbadkamers!
Ik kwam dit tegen.
Blijkbaar is dit al een tijdje aan de gang.
https://www.bnnvara.nl/kassa/vraag-bean ... -badkamers.
Uw reactie op trustpilot naar de leverancier was blijkbaar dusdanig dat u deze moest vewijderen. De vraag wat wel werkt of blijft staan die u zo te lezen niet snapt werkt niet in uw voordeel. Vliegen vang je met stroop niet met azijn.
Blijkbaar is dit al een tijdje aan de gang.
https://www.bnnvara.nl/kassa/vraag-bean ... -badkamers.
Uw reactie op trustpilot naar de leverancier was blijkbaar dusdanig dat u deze moest vewijderen. De vraag wat wel werkt of blijft staan die u zo te lezen niet snapt werkt niet in uw voordeel. Vliegen vang je met stroop niet met azijn.
Dit is inderdaad al een tijdje aan de gang ik zag het voorbij komen op facebook.
Ik weet niet of u in uw Trustpilot review hetzelfde taalgebruik hanteert maar een bedrijf beschuldigen van 'executie gevaar' gaat heel ver.zeeuwsmeisjeinc schreef: ↑18 mar 2026 20:13Ik heb in december een sunshower laten plaatsen door MaxBadkamers. Een vreselijk proces met brand- en executiegevaar.
...
Hanteer neutraal taalgebruik en hou het gewoon bij de feiten, dan zal een review niet snel verwijderd worden.
Eens. Al gok ik dat dat "executiegevaar" wellicht "elektrocutiegevaar" had moeten zijn. Maar ook "de hel waar ik door gegaan ben" is niet heel objectief
En hoe logisch emoties ook kunnen zijn als er zoveel fout gaat, in reviews wordt een zakelijker toon verwacht.
En hoe logisch emoties ook kunnen zijn als er zoveel fout gaat, in reviews wordt een zakelijker toon verwacht.
De topic titel alleen al. Als je enkel jouw weergave van de gebeurtenissen weergeeft, bepaalt de lezer vanzelf waar wel/niet te kopen.
Ik heb haar link gevolg en dan zie je dat er in de Google review al een hoop aannames staan.
Al met al komt het erop neer dat de monteurs één grote fout gemaakt hebben, de aardeleiding was niet aangesloten. Een zeer ernstige fout. Twee weken na de klacht was het opgelost en deed de Sunshower het naar behoren.
Kennelijk werkte de beveiliging van de Sunshower uitstekend, hij zette zichzelf uit zonder verdere problemen.Na vertrek de sunshower getest, die na een paar minuten met een harde klap uitviel.
Volgende ochtend opnieuw geprobeerd, zelfde resultaat.
Kijk ik naar de foto, dan zie ik dat het snoer gewoon 1,5mm stroomaders heeft, dat is prima voor een 2000W apparaat.Toen eens gaan kijken op zolder wat ze nu aangesloten hadden en bleek dat ze een heel dun snoertje direct in een stopcontact geschoefd hadden. Gat gemaakt onderin en snoer erin.
Dat de aarde niet aangesloten was dan wel was losgeraakt was, is zeer slordig. Daar mag TS zeker over klagen.De aarde is niet aangesloten, er zijn geen adereindhulsen gebruikt.
Geen idee waarom een 2000W apparaat een eigen groep zou moeten hebben? Aansluiting op de 'natte' groep met aardelek schakelaar beveiliging is mijn inziens geen enkel probleem.Apparaat moet op eigen groep aangesloten worden.
Als je er akkoord mee gaat dat de montage die binnen een dag uitgevoerd zou worden, niet afgerond wordt en je vind het prima dat het bedrijf dat je de Sunshower heeft verkocht dit niet mag weten, tja.Er moest nog afgewerkt worden maar daarvoor wilde hij een afspraak maken om terug te komen en vroeg mij dit niet via het bedrijf te doen. Ik vond dat prima want ik was er klaar mee en telefoonnummers uitgewisseld.
Al met al komt het erop neer dat de monteurs één grote fout gemaakt hebben, de aardeleiding was niet aangesloten. Een zeer ernstige fout. Twee weken na de klacht was het opgelost en deed de Sunshower het naar behoren.