Feedback op het Forum - deel 4
-
Morgan le Fay
Re: Feedback op het Forum - deel 4
Heb de vunzige spammer weer gemeld.
-
J. Deltoer
En ook dit account, joris49, bestaat al heel lang, sinds 2010 al.
Destijds een bericht over anti virus, zestien jaar later weer dezelfde spam als met oudere accounts.
Wat is er aan de hand? Zijn wachtwoorden gehackt?
Destijds een bericht over anti virus, zestien jaar later weer dezelfde spam als met oudere accounts.
Wat is er aan de hand? Zijn wachtwoorden gehackt?
-
Morgan le Fay
Heb mijnes maar gelijk aangepast. Dit is 2x in twee dagen, beiden gemeld.
En dan de opmerking terug
Vraag mij serieus af of moderatie wel serieus te nemen is.
En dan de opmerking terug
Vraag mij serieus af of moderatie wel serieus te nemen is.
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
De Posthoorn
Had er ook een paar gemeld.
Ik lees dat er 275207 gebruikers zijn??? Sorry hoor dat gelooft toch geen hond? 90% heeft zich ooit in het verre verleden aangemeld, that's all.
Dump alle accounts die langer dan 6 maanden of max. 1 jaar niet zijn ingelogd. Dan krijg je een heel wat realistischer aantal gebruikers en zijn we waarschijnlijk ook af van al die spam bagger.
-
De Posthoorn
Sneu hoor dat een grapje van @stevie81 verwijderd wordt. En vooral verder niet reageren op al die spam zooi.
J. Deltoer
en StevieNL81
vinden dit leuk
-
juliomariner
Waarom is de reactie waarin een zeer positieve review over Evidentia dierenziekenhuizen in twijfel werd getrokken weggehaald.
De poster van de review was nieuw hier, topic al behoorlijk oud en inactief dus mag er dus wel echt getwijfeld worden aan de oprechtheid van de review
De poster van de review was nieuw hier, topic al behoorlijk oud en inactief dus mag er dus wel echt getwijfeld worden aan de oprechtheid van de review
Consumenneke
en J. Deltoer
vinden dit leuk
Ik had dat bericht gemeld.
Iemand die hier een nieuw topic opent over iets heel anders, en daarnaast een ervaring post in een lopend topic, doet niets verkeerd en hoeft echt niet openlijk bekritiseerd te worden.
Iemand die hier een nieuw topic opent over iets heel anders, en daarnaast een ervaring post in een lopend topic, doet niets verkeerd en hoeft echt niet openlijk bekritiseerd te worden.
witte angora
, riddert
, Nijogeth
en alfatrion
vinden dit leuk
-
Morgan le Fay
Beetje lastig die Evidentia reactie. Mijn ingang was ook dit is nep. Een beetje wantrouwen kan geen kwaad, Is er alleen voor dat specifiek topic deze reactie geschreven? dan is ie een beetje vreemd.
Nee, betrokkene had eerder al een eigen topic over een ander onderwerp gestart. En dat was ook niet bepaald een onzinonderwerp.Morgan le Fay schreef: ↑18 mar 2026 09:22Is er alleen voor dat specifiek topic deze reactie geschreven? dan is ie een beetje vreemd.
En daar reageerde hij ook gewoon op.
De indentieke spam blijft aanhouden, dit keer met een 17 jaar oud account.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=104619
Vind t toch bijzonder.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=104619
Vind t toch bijzonder.
Vandaag ook weer.
-
witte angora
Dan hou je niet veel over denk ik... Met 1%, oftewel 2752 accounts mag je waarschijnlijk al blij zijn.De Posthoorn schreef: ↑15 mar 2026 15:10Dump alle accounts die langer dan 6 maanden of max. 1 jaar niet zijn ingelogd. Dan krijg je een heel wat realistischer aantal gebruikers en zijn we waarschijnlijk ook af van al die spam bagger.
-
De Posthoorn
Maar Radar is natuurlijk helemaal niet blij met zo weinig gebruikers, dus al die oude accounts gaan ze niet deleten. Met 275.000 z.g. gebruikers lijkt het een zeer actieve community.witte angora schreef: ↑20 mar 2026 12:10Dan hou je niet veel over denk ik... Met 1%, oftewel 2752 accounts mag je waarschijnlijk al blij zijn.De Posthoorn schreef: ↑15 mar 2026 15:10Dump alle accounts die langer dan 6 maanden of max. 1 jaar niet zijn ingelogd. Dan krijg je een heel wat realistischer aantal gebruikers en zijn we waarschijnlijk ook af van al die spam bagger.
-
witte angora
Dus dan accepteer je gewoon dat ruim 270.000 accounts blijkbaar vatbaar zijn voor hacks en misbruik, met alle gedoe vandien.
Nu lijkt het me, als het forum weer opkrabbelt, dat het aantal leden vanzelf wel weer toeneemt. Iets met verse start. Maar ja...
Nu lijkt het me, als het forum weer opkrabbelt, dat het aantal leden vanzelf wel weer toeneemt. Iets met verse start. Maar ja...
Als oud gebruiker mijn account maar even nieuw leven ingeblazen na een lange tijd als gast op het forum mee te hebben gelezen. Ik zie dat de spammer weer heeft toegeslagen. Om deze reden mijn oude account maar weer opnieuw actief gemaakt met een nieuw wachtwoord om te voorkomen dat deze ook gehackt gaat worden. Radar doe, hier wat aan.
-
De Posthoorn
Redactie, gaan jullie nog wat doen aan al die bagger of mogen bezoekers daar de komende jaren tegen wil en dank van genieten? Na zoveel dagen verwijderen is natuurlijk geen oplossing.
We zijn achter de schermen bezig met het oplossen van het probleem, als er nieuws te melden is laten we het weten!
Arizonakid
en Moneyman
vinden dit leuk
-
witte angora
Ben benieuwd of Eleven met al zijn accounts nog een wederopstanding krijgt.
Wie of wat is Eleven?witte angora schreef: ↑21 mar 2026 11:36Ben benieuwd of Eleven met al zijn accounts nog een wederopstanding krijgt.