Nordkitchen

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
CharlesGaal

Nordkitchen

Ongelezen bericht door CharlesGaal »

Nordkitchen.

Via Insta attent geraakt op "Nordkitchen". Daar worden pannen aangeboden. De naam is alweer veranderd. Soortgelijke advertenties zijn er nu weer te vinden.

Ik heb 2 pannen besteld, maar nooit ontvangen....
Eind december besteld, dan ontvang je een track and trace. Dan duurt de bezorging langer dan vooraf beloofd, en e
vervolgens is de werkt deze link niet meer.

Daarna is er geen contact meer te krijgen. En ben je je geld kwijt....

Speedy123

Re: Nordkitchen

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Peperdure titanium pannen die voor een zacht prijsje aangeboden worden via een Instagram advertentie. Wat moet je er anno 2026 van zeggen?

Tip: koopt nooit iets via een advertentie op Instagram of Facebook wellicht?

maartenr

Ongelezen bericht door maartenr »

Hier hetzelfde. In December besteld en moeten betalen via Ideal (kon niet via creditcard helaas, anders had ik het kunnen reclameren) Track & Trace code gekregen. Heb het product nog steeds niet ontvangen. Diverse malen e-mails gestuurd en dan kwam er een reactie dat het team er mee bezig was en dat het zo spoedig mogelijk zou worden geleverd. Dit zijn oplichters en moeten worden aangepakt. Kunnen jullie hier iets aan doen aub.

Nu is de website NordKitchen.nl offline. NoToxKitchen is ook een naam die ze gebruiken. Geld is vermoedelijk weg. Helaas van de EUR 170,- voor een pan.........

Dat dit kan is ongelofelijk en dat ze er mee wegkomen ook.

wikop

Ongelezen bericht door wikop »

Als ik niet met de creditcard of paypall kan betalen,koop ik er niet

sergio1963

Ongelezen bericht door sergio1963 »

Hoeveel rode vlaggen 🚩 heb je nodig.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

maartenr schreef:
21 mar 2026 21:56
Dat dit kan is ongelofelijk en dat ze er mee wegkomen ook.
Is al jaren gaande. Niet alleen met handtasjes en wintermantels.

De website is afgesloten. Het domein staat op naam van een Group LLC. Het genoemde emailadres van ene Orbees loopt dood. De naam Orbees lijkt een verwijzing naar speelgoedpistooltjes. Ze hebben zelfs een oud beeldmerk gecreëerd.

Afbeelding

NoTox Kitchen is inderdaad een vergelijkbare dropshipscam. De promo's (zie Facebook) zijn compleet AI.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Op Trustpilot is een review van een klant die haar geld terug kreeg via de betaaldienst Whop.

Plaats reactie