Feedback op het Forum - Deel 5
-
witte angora
Teundevos
en Consumenneke
vinden dit leuk
-
witte angora
Re: Feedback op het Forum - Deel 5
Bijzonder vreemd dat mijn topic over joyriding is verwijderd met de volgende motivatie:
We hebben een afdeling Juridisch, er is zelfs een verzameltopic voor juridische kwesties, meerdere topics verzanden in juridisch geharrewar, en dit mag niet besproken worden omdat het juridisch is? Bijzonder vreemd... Ik vraag me af wie de melder is en wat zijn werkelijke motivatie is.Het bericht bespreekt een juridische kwestie, geen consumentenkwestie.
kuklos
vindt dit leuk
Ik moet zeggen dat ik het topic in die vorm ook niet een heel logisch of zinvol onderwerp voor dit forum vond, het gaat ook duidelijk niet over een consumentenkwestie. Veel andere juridische topics of discussie raken méér een consumentenkwestie, denk ik.
Maar goed, er zijn zoveel topics waarvan ik denk "het zal wel", en waar ik dan gewoon niet op reageer. En ze blijven vaak gewoon staan. Die zullen dan wel niet gemeld zijn, gok ik.
Maar misschien meldt de melder zich nog met een toelichting
Maar goed, er zijn zoveel topics waarvan ik denk "het zal wel", en waar ik dan gewoon niet op reageer. En ze blijven vaak gewoon staan. Die zullen dan wel niet gemeld zijn, gok ik.
Maar misschien meldt de melder zich nog met een toelichting
Consumenneke
vindt dit leuk
-
witte angora
J. Deltoer
, Moneyman
en StevieNL81
vinden dit leuk
-
witte angora
Ja, dat lijkt me wel.
-
Consumenneke
Dat gebeurt wanneer je weleens een topic start. Soms worden ze gesloten of verwijderd vanwege alle gezwets, ik kan erover meepraten. Soms is de vraag niet van belang voor dit forum. U vroeg naar de twee tieners en de slachtoffers. Volg het nieuws, dan heeft u het antwoord.
-
J. Deltoer
Oftewel, u vind het een onzintopic en terecht gesloten.Consumenneke schreef: ↑09 jul 2026 12:07Soms is de vraag niet van belang voor dit forum. U vroeg naar de twee tieners en de slachtoffers. Volg het nieuws, dan heeft u het antwoord.
Daarmee is de andere vraag van witte angora ook beantwoord.
witte angora
vindt dit leuk
-
De Posthoorn
Waarom maak je er altijd een punt van als iets van jou verwijderd is? Je bent zelf ook iemand die regelmatig meldt, behalve dan natuurlijk als het van je forum vrienden is.witte angora schreef: ↑09 jul 2026 10:02Ik heb er twee in beeld, maar die zullen zich beiden niet melden.![]()
En nee, ik was niet de melder, maar vond het wel een fluttopic. Vraag het vooral na bij de redactie.
Consumenneke
vindt dit leuk
-
Consumenneke
Als ik me goed herinner heb ik zelfs in het topic de suggestie geplaatst: slotjerop?
Helemaal op z'n witteagoriaans...
Overigens is het volgens mij beter om zoiets te melden en de keuze aan moderatie over te laten, en geen topics van de rails te duwen met kletspraat, jijbakken en onnodige kritiek. Reageer gewoon inhoudelijk. Veel boeiender!
Zou zo fijn zijn als je dat eens zelf deed.Consumenneke schreef: ↑09 jul 2026 12:55Als ik me goed herinner heb ik zelfs in het topic de suggestie geplaatst: slotjerop?
Helemaal op z'n witteagoriaans...
Overigens is het volgens mij beter om zoiets te melden en de keuze aan moderatie over te laten, en geen topics van de rails te duwen met kletspraat, jijbakken en onnodige kritiek. Reageer gewoon inhoudelijk. Veel boeiender!
Consumenneke
en kuklos
vinden dit leuk
-
Consumenneke
Ron5300 is het met me eens.Consumenneke schreef: ↑09 jul 2026 12:55Overigens is het volgens mij beter om zoiets te melden en de keuze aan moderatie over te laten, en geen topics van de rails te duwen met kletspraat, jijbakken en onnodige kritiek. Reageer gewoon inhoudelijk. Veel boeiender!
Niks mis met melden en de keuze aan de scheids over te laten.
Dank Ron!
Ik begin het vermoeden te krijgen dat u dit topic expres heeft geplaatst om een melding richting de moderatie uit te lokken.
Ik zou de laatste zijn die het met u en al uw reacties in verscheidende topics eens is en door de nu gedane melding hoop ik van harte dat de scheids in gaat grijpen.
Ik zou de laatste zijn die het met u en al uw reacties in verscheidende topics eens is en door de nu gedane melding hoop ik van harte dat de scheids in gaat grijpen.
kuklos
vindt dit leuk
-
Consumenneke
Niet zo achterdochtig. Bekijk het eens door een zonnige bril.
Ik vind het topic over Lenen MUB van SacredFour bijvoorbeeld zeer boeiend, en daar maakten in de loop der jaren ook veel mensen bezwaar tegen. Het is maar goed dat de scheids niet op alle meldingen en gemopper reageert. Nu weten we dat uitlenen tegen woekerrentes niet lonend is.
Dat zijn het niet, dat vindt jij. Ik vind dat -evenals anderen- duidelijk niet en reageer er dus niet op.
Alsof het gewezen vonnis ook maar iets te maken heeft met de vraag of de mods hier ingrijpen of niet...Consumenneke schreef: ↑10 jul 2026 15:29Het is maar goed dat de scheids niet op alle meldingen en gemopper reageert. Nu weten we dat uitlenen tegen woekerrentes niet lonend is.
Dit soort argumentatie snijdt natuurlijk totaal geen hout.
kuklos
vindt dit leuk
-
Consumenneke
Ook zonder uw reacties zijn de gedachtenwisselingen vaak zeer boeiend. Daar doen behalve de usual suspects (stamgasten die overal over meepraten) tot mijn genoegen ook oudgedienden en nieuwkomers aan mee. Naar mijn bescheiden mening is dat goed voor het forum, niet altijd dezelfde mensen.
Daarom steun ik ook de topics van SacredFour die zich op dit forum al heel lang inzet voor gedupeerden van loansharks en dubieuze incasso-professionals.
-
witte angora
Toch vreemd dat mijn analyserende reactie hierop is verwijderd, terwijl de rest wel is blijven staan. Ook de nonsens van hij-die-op-mijn-negeerlijst-staat, en die ik weerlegd heb in precies die reactie is nu dus weg. Het zegt weer eens heel veel over het reilen en zeilen van dit forum. Het zegt ook wie de hand boven het hoofd wordt gehouden.J. Deltoer schreef: ↑09 jul 2026 12:22Oftewel, u vind het een onzintopic en terecht gesloten.Consumenneke schreef: ↑09 jul 2026 12:07Soms is de vraag niet van belang voor dit forum. U vroeg naar de twee tieners en de slachtoffers. Volg het nieuws, dan heeft u het antwoord.
Daarmee is de andere vraag van witte angora ook beantwoord.
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
Consumenneke
U doet al zo lang mee aan dit forum: al zeker zeventien jaar met uw huidige naam en daarvoor al met een andere naam. U heeft de meeste berichten van allemaal. De reactiekampioen! Dan zou u ondertussen wel kunnen weten dat een beschaafde, inhoudelijke en constructieve bijdrage niet verwijderd wordt.
Ik ben nog maar pas deelnemer en begrijp uw achterdocht en boosheid niet. Je mag op een forum toch wel eens een andere mening hebben? Net als een discussie in privé of op je werk. Dan drink je na afloop een biertje samen.Gebruikers zullen elkaar en anderen respecteren door geen scheld- of vloekwoorden en nodeloos kwetsende tekst(en) te gebruiken. Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende, onrespectvolle, niet-constructieve, irrelevante of anderszins ongepaste bijdragen zijn niet toegestaan.
-
NeoDutchio
Consumenneke schreef: ↑10 jul 2026 22:11U doet al zo lang mee aan dit forum: al zeker zeventien jaar met uw huidige naam en daarvoor al met een andere naam. U heeft de meeste berichten van allemaal. De reactiekampioen!
Witte Angora: Aantal berichten 30802, 1,63% van alle berichten, 5,04 berichten per dag.
Een ander forumlid: Aantal berichten 33194, 1,75% van alle berichten, 7,98 berichten per dag.
De eer komt helaas niet toe aan Witte Angora.
Consumenneke
, witte angora
en J. Deltoer
vinden dit leuk
-
witte angora
Heel vreemd dat hij-die-op-mijn-negeerlijst-staat die eerdere naam gevonden heeft. Er is geen enkele verbinding tussen die twee accounts, er zat volgens mij ook een behoorlijke tijd tussen beiden. Dan ben ik toch wel benieuwd hoe hij aan die info komt. Het andere forumlid heeft trouwens ook eerder onder een ander account gepost. Net als zovelen in de loop van de tijd meerdere accounts gehad hebben. De aantallen onder één account zeggen dus niet zoveel.NeoDutchio schreef: ↑10 jul 2026 23:16Consumenneke schreef: ↑10 jul 2026 22:11U doet al zo lang mee aan dit forum: al zeker zeventien jaar met uw huidige naam en daarvoor al met een andere naam. U heeft de meeste berichten van allemaal. De reactiekampioen!
Ik snap ook niet wat dit met feedback op het forum te maken heeft.